Якийсь "федір" засів в машині HELP

Автор Stakh, 22 Квітня 2017, 00:36:10

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Stakh

В мене Славка 2003-го. До минулого року все було ОК. А потім почались всякі дрібні проблеми - рішалось.
А осінню перестала норм заводитись, ну залишив в спокої - не мав часу, проблеми і ось прийшов час дивитись до своєї машинко.
Перевірив всю систему запалення (стартер, бабіна, комутатор, свічі, датчик Хола), і о радість - завелась з пів тика.
Проїхався, заглушив, почекав, завів, проїхався, заглушив - все норм. Через години три заводити, а фіг там стартер крутить а машинка не хапає. Промаслав стартером 3-4 рази і таке враження, що акумулятор здох. Міряю вольтаж - 12,9. Народ допоможіть, може хто з таким стикався.
:help: :help: :help:
Наперед вдячний за розуміння і підтримку :clap:

Володимир

Ремінь ГРМ подивись, може перескочив.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Stakh


Stakh

Чи може бути проблема в контактній групі замка запалювання?

kromanyon

Цитата: Stakh від 22 Квітня 2017, 09:32:25
Чи може бути проблема в контактній групі замка запалювання?
Нет, у тебя бы тогда стартер не крутил.Смотри датчик Хола.

Stakh

ДХ брав з робочої машини, не допомогло.

Stakh

І чому таке враження, що акум здох? Блін не можу зрозуміти.

Max 55

Цитата: Stakh від 22 Квітня 2017, 12:13:29
І чому таке враження, що акум здох? Блін не можу зрозуміти.
Ну, а как вы хотели, если сто раз крутить стартером
Стартер потребляет около сотки ампер

Stakh

Крутив стартером 3-4 рази по 4 сек максимум. Коли після, того як акум "вмер" міряю вольтаж - на тестері показує 12,9В

Мазур Сергей

Вольтаж есть, а емкости нет.Подзарядите аккум, и попробуйте завести.И смотрите места контакта проводов.

Stakh

Попробую. А які місця контакта проводів (на акумі)?

Юра

Цитата: Stakh від 22 Квітня 2017, 21:12:39
Попробую. А які місця контакта проводів (на акумі)?
которые на аккум ставишь , очисть от окисления , только не зацарапай !

Stakh

тав все чисто, перед тим як ставити легко мілкою наждачкою пройшовся. Ч може десь "пробивати на масу" і через те розряджатися акум?

Володимир

Цитата: Stakh від 22 Квітня 2017, 19:07:12
Крутив стартером 3-4 рази по 4 сек максимум. Коли після, того як акум "вмер" міряю вольтаж - на тестері показує 12,9В

Якийсь тестер в тебе поганий, 12.9в це якщо зарядити акумулятор до 110% і міряти напругу наступного дня, а після прокручування стартером там ніколи такої напруги не буде.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Stakh

при повному зарядженні тестер показав 14,03В