Час від часу пропадає тяга (Славута інжектор 1.2)

Автор vladgemtyp, 09 Вересня 2017, 19:49:47

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladgemtyp

Всім привіт! Купив машинку, є проблема з тягою. Симптоми наступні: може пропадати тяга в будь-який момент (в більшості випадків на гарячу). Якщо зранку завестись перших 10-15 хв машина їде ідеально, далі протягом дня навіть на холодну можуть проявлятись провали. Провали можуть бути різної величини, тобто інколи сильніше інколи слабше, буває і таке, що на гарячу їде, як слід. Дуже важко зрозуміти від чого це і як це діагностувати. Вже 2 місяці не можу знайти причину.  Проблема проявлялась до встановлення ГБО, думав після встановлення проблема на газу зникне. Але ні як на бензині так і на газу залишилась.
Було зроблено наступне:
1. Замінений бензиновий фільтр.
2. Повітряний фільтр.
3. Нові свічки.
4. Нові провода.
5. Новий модуль запалення.
6. Пробував підміняти "датчик положення дроселя" - не допомогло.
7. Викручував "лямду", висів чек на панелі але провали час від часу залишились.
8. Каталізатор чистий.
9. Регулювання клапанів.
10. Діагностика комп'ютера не допомогла, помилок немає.
11. ГРМ стоїть по мітках.

Складність діагностики заключається в тому, що при стоячій машині це не проявляється якось, хоча буває, що машина на різкий газ трохи задумується, але після того розвиває обороти нормально. Тобто враження, що їй щось заважає. Це не дуже смахує на "труїння". Машина зранку заводиться з пів оборота. Холостий нормальний.
Буду дуже вдячний за допомогу!!! 

Володимир

Подивись для початку помилки в блоці керування.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladgemtyp


igo61

vladgemtyp, найди возможность поездить с ноутом и подключенной диагностикой. ДолжнО хоть не показать ошибки, но натолкнуть на причину снижения тяги. Кстати, ты откуда?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

JeepKa

підпишусь на тему.
четвертий рік, як, я з тою болячкою їзжу. на другому році пошуків, забив.
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

vladgemtyp

Цитата: igo61 від 09 Вересня 2017, 21:05:27
vladgemtyp, найди возможность поездить с ноутом и подключенной диагностикой. ДолжнО хоть не показать ошибки, но натолкнуть на причину снижения тяги. Кстати, ты откуда?
Я з Києва. Теж про це думав, але не знаю як це зробити. Потрібно якогось спеца знайти.

igo61

Присмотрись к модулю ELM-327bluetooth. Втыкается в диагностический разъём авто, связывается со смартфоном (посредством диагностической программы для см-фона). На экране видишь параметры - удобная штучка. Если из Киева, посмотри на Кар-дачах.
Я пару лет назад, учась, купил подобный, но с USB - просматривал параметры на инжекторном ВАЗе у брата. Нашли глюкавый датчик кислорода.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

vladgemtyp

Цитата: igo61 від 09 Вересня 2017, 23:21:54
Присмотрись к модулю ELM-327bluetooth. Втыкается в диагностический разъём авто, связывается со смартфоном (посредством диагностической программы для см-фона). На экране видишь параметры - удобная штучка. Если из Киева, посмотри на Кар-дачах.
Я пару лет назад, учась, купил подобный, но с USB - просматривал параметры на инжекторном ВАЗе у брата. Нашли глюкавый датчик кислорода.
Я зрозумів, дякую. Мав справу колись з ELM 327 підключали до Lacetti, чомусь не подумав що він сюди підійде. Пошарився в інеті, має підійти! Дякую.

$lavka

Мне мозг вынес разъем катушки зажигания , ещё могут иметь скрутки в проводке от ЭБУ в салоне , у знакомого такое было с разъемом ДК .

vladgemtyp

Цитата: $lavka від 09 Вересня 2017, 23:55:39
Мне мозг вынес разъем катушки зажигания , ещё могут иметь скрутки в проводке от ЭБУ в салоне , у знакомого такое было с разъемом ДК .
Дякую, перевірю ще роз'єми!

UzzzV32

Обрати особое внимание на разъём датчика детонации. На таврославутах он очень часто окисляется, либо обрываются провода.

$lavka

Цитата: UzzzV32 від 10 Вересня 2017, 17:14:57
Обрати особое внимание на разъём датчика детонации. На таврославутах он очень часто окисляется, либо обрываются провода.
Джеки Чан будет 100% :)

vladgemtyp

Цитата: UzzzV32 від 10 Вересня 2017, 17:14:57
Обрати особое внимание на разъём датчика детонации. На таврославутах он очень часто окисляется, либо обрываются провода.
Добре, спробую перевірити. Дякую.
Доречі забув написати, що чек жодного разу не з'являвся, так би хоч можна було б явно прочитати помилку.

Володимир

Цитата: vladgemtyp від 09 Вересня 2017, 21:05:02
Немає помилок.
Тоді зверни увагу на лічильник детонації, чи не плюсує час детонації. Інакше може пропадати сигнал з датчика колінвалу, його мікас в помилках не ідентифікує.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladgemtyp

Цитата: Володимир від 10 Вересня 2017, 19:36:46
Цитата: vladgemtyp від 09 Вересня 2017, 21:05:02
Немає помилок.
Тоді зверни увагу на лічильник детонації, чи не плюсує час детонації. Інакше може пропадати сигнал з датчика колінвалу, його мікас в помилках не ідентифікує.
Теж думаю, що можливо або датчик детонації або положення колінвалу барахлить. Спробую перевірити. Дякую. Але дивно чому на холодну ніколи такого не наблюдається і на гарячу теж не завжди. Мені один СТОшник так і сказав, що поки не буде постійно проблеми, ніхто не зможе знайти причину.