Не заводиться славута

Автор Дмитро0963, 09 Лютого 2018, 14:23:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Дмитро0963

Вітаю всіх. Люди не хоче заводитися славута. Карбюратор бензин\ газ. Іскра з'явилася після танців біля неї. Спробував на бензині заливає. На газу теж глухо. Викручував свічки, сушив, крутив стартером і закривав пальцем отвори чи перевірити чи є хоч якийсь тиск,  Мітки на шківах було перевірено. Під'єднував перевірочний блок катушки датчика хола - все справно. Під'єднував замість датчика хола аварійний блок трошки почала схвачувати але коли закінчував крутити стартер і педаль в пол. Один раз навіть завелася але спочатку сильно троїла а тоді норм працювала. Вирішив знов підключити датчик хола і знов мертво. Не можу зрозуміти в чому причина....

Сергей

Крышку трамблера смотрел? Провода не перепутаны? С катушки, я так понял, на трамблер искра есть? А дальше на свечи?

З.Ы. Датчик Хола та ёщё байда. А шо там с коммутатором?

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

YUKON

Подивись зсередини кришку трамбльора, якщо вона "побита іскрою"...дуже схоже на тріщіну, заміни і візьми тестову катушку запалення, передивись гарно розносчик, за потреби заміни.
Після цього всього перевір іскру...повинна з'явитись...заводь, повинна завестись!

Сволочь

"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Дмитро0963

Повернувся від машини...  Кришка провода все справне і правильно підключено.  Іскра вже є але ж все одно не хоче заводитися...  Завелася один раз лише з допомогою аварійного блочка замість датчика хола але спочатку троїла тоді стала норм робити...  Заглушив і знов нічого...  Коли крутив стартером почало щось наче коротити бо стартер зупинявся а коли завівся чув що щось в районі трамблера цокотіло при високих обертах або при натисканні на газ різко...  тоді сама заглохла хоча рівно робила.... Чесно навіть не зрозумію в чому причина...

Сволочь

Осталось заполнить профиль, чтоб узнать откуда ты.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

igo61

Цитата: Дмитро0963 від 09 Лютого 2018, 15:26:19
Повернувся від машини... 
1). Поставь коленвал в ВМТ 1-го цилиндра (по метке), пересмотри через свечное отверстие фактическое положение поршня.
2). Сняв кожух ГРМ, проверь метку ГРМ - должна зенковка (метка) на зубчатом колесе стаь напротив штифта, выходящего с головки. Если метки диаметрально противоположны - прокрути коленвал на один оборот и повтори п.1) и 2).
3). Не трогая коленвал и распредвал, сняв крышку трамблёра, посмотри - на какой цилиндр (выход на крышке) "смотрит" бегунок-распределитель. Он должен "смотреть" на первый цилиндр. Если нет - нужно выставить ведомую шестерню привода трамблёра, так чтоб бегунок таки стал направлен на первый цилиндр. Могла проскочить шестерня.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Дмитро0963

Вже чесно спробував вже все...  Ставив все по міткам...  Бігунок як треба...  Я практикую підключати блочки для перевірки запалювання...  Один для перевірки датчика хола катушки і ним виствляти запалювання а інший аварійний блочок замість датчика хола...  Ним я перевіряв роботу свічок і комутатор...  Вже лив бенз в карб і на газу пробував... Свічки замінив... Клапана не прогоріли...  Тиск в циліндрах є... Завтра буду знімати відео з цим всим...

Алексчук

Цитата: Дмитро0963 від 09 Лютого 2018, 17:17:02
Вже чесно спробував вже все...  Ставив все по міткам...  Бігунок як треба...  Я практикую підключати блочки для перевірки запалювання...  Один для перевірки датчика хола катушки і ним виствляти запалювання а інший аварійний блочок замість датчика хола...  Ним я перевіряв роботу свічок і комутатор...  Вже лив бенз в карб і на газу пробував... Свічки замінив... Клапана не прогоріли...  Тиск в циліндрах є... Завтра буду знімати відео з цим всим...
Трамблер с машины снимал? Внутрь на шестерню привода трамблера заглянуть лазил?

igo61

Дмитро0963, проверь сопротивление ВВ-проводов. Если они силиконовые и их сопротивление бОльше 20ком (типа поизносились), то на открытом воздухе искра на свече будет при проверке. А в цилиндре под давлением искра "уйдёт" в ВВ-провод и на самой свече ничего не будет.
После попытки завестись глянь свечи. Если мокрые, то искра можеть бить "не в туда" или её вообще нет.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Дмитро0963

Цитата: igo61 від 09 Лютого 2018, 18:22:34
Дмитро0963, проверь сопротивление ВВ-проводов. Если они силиконовые и их сопротивление бОльше 20ком (типа поизносились), то на открытом воздухе искра на свече будет при проверке. А в цилиндре под давлением искра "уйдёт" в ВВ-провод и на самой свече ничего не будет.
После попытки завестись глянь свечи. Если мокрые, то искра можеть бить "не в туда" или её вообще нет.

Опір проводів 5 - 7 ком... Після бензину свічки не завжди мокрі... Пробую газом заводити щоб не заливало...

Дмитро0963

Цитата: Алексчук від 09 Лютого 2018, 17:25:45
Цитата: Дмитро0963 від 09 Лютого 2018, 17:17:02
Вже чесно спробував вже все...  Ставив все по міткам...  Бігунок як треба...  Я практикую підключати блочки для перевірки запалювання...  Один для перевірки датчика хола катушки і ним виствляти запалювання а інший аварійний блочок замість датчика хола...  Ним я перевіряв роботу свічок і комутатор...  Вже лив бенз в карб і на газу пробував... Свічки замінив... Клапана не прогоріли...  Тиск в циліндрах є... Завтра буду знімати відео з цим всим...
Трамблер с машины снимал? Внутрь на шестерню привода трамблера заглянуть лазил?

Трамблер не знімався але запалювання виставляв блочком і нічого не  змінюється... Якщо і можливо здох датчик хода то є аварійний блок який підключаю і лише газом вийшло його раз запустити і мотор працював чітко і сам знову заглох...

Дмитро0963

Вибачте що можливо не правильно висловлююся під слово блочки я маю на увазі "аварійне запалювання аз 2"  і діагностичний мд1

Алексчук

Цитата: Дмитро0963 від 09 Лютого 2018, 18:47:14
Цитата: Алексчук від 09 Лютого 2018, 17:25:45
Цитата: Дмитро0963 від 09 Лютого 2018, 17:17:02
Вже чесно спробував вже все...  Ставив все по міткам...  Бігунок як треба...  Я практикую підключати блочки для перевірки запалювання...  Один для перевірки датчика хола катушки і ним виствляти запалювання а інший аварійний блочок замість датчика хола...  Ним я перевіряв роботу свічок і комутатор...  Вже лив бенз в карб і на газу пробував... Свічки замінив... Клапана не прогоріли...  Тиск в циліндрах є... Завтра буду знімати відео з цим всим...
Трамблер с машины снимал? Внутрь на шестерню привода трамблера заглянуть лазил?

Трамблер не знімався але запалювання виставляв блочком і нічого не  змінюється... Якщо і можливо здох датчик хода то є аварійний блок який підключаю і лише газом вийшло його раз запустити і мотор працював чітко і сам знову заглох...
Запускаешь с использованием подсоса на холодную?

Дмитро0963

Цитата: Salek від 09 Лютого 2018, 18:50:59
Цитата: Дмитро0963 від 09 Лютого 2018, 18:47:14
Трамблер не знімався але запалювання виставляв блочком і нічого не  змінюється...
Это КАК?

За допомогою блоку мгновенной диагностики мд1 :happy: