Автозапчасти от Пан Авто Групп

Автор Тема: Головне авто  (Прочитано 185 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Sergiy_ya

  • Славутолюб
  • **
  • Сообщений: 25
  • Карма: +4/-0
  • Зарегистрирован: 2017-12-06 Откуда: Умань, Черкаська обл.
  • Авто: ЗАЗ 1103 "Славута" 1.2 карбюратор 2004
  • Набрал лайков: 4
  • Раздал лайков: 1
Головне авто
« : 14 Апрель 2018, 10:51:32 »
Після кап ремонту двигуна і перебору карба почала машинка глохнути, коли їдеш на передачі, потім вибиваєш на нейтральну передачу. Глохне не завжди, але досить часто  Електроклапан робочий.

Slavuta-club.info

Головне авто
« : 14 Апрель 2018, 10:51:32 »

Оффлайн Aryan

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 695
  • Карма: +316/-145
  • Зарегистрирован: 2012-12-16 Откуда: Полтава
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1.5 8кл
  • Набрал лайков: 65
  • Раздал лайков: 32
Re: Головне авто
« Ответ #1 : 14 Апрель 2018, 12:48:08 »
Після кап ремонту двигуна і перебору карба почала машинка глохнути, коли їдеш на передачі, потім вибиваєш на нейтральну передачу. Глохне не завжди, але досить часто  Електроклапан робочий.
це констатація факту?  :)
чи тобі потрібна допомога?  :wallbash:

Оффлайн YUKON

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7235
  • Карма: +333/-27
  • Cogito, ergo sum
  • Зарегистрирован: 2010-05-21 Откуда: Прилуки
  • Авто: Kalyna 1.4 16V
  • Набрал лайков: 123
  • Раздал лайков: 59
Re: Головне авто
« Ответ #2 : 14 Апрель 2018, 14:12:17 »
Кут запалення, клапана, карб хтось робив чи ти сам? Як давно(по пробігу робились клапана)? Карб робив карбюраторник чи "дядя Вася в гаражах"?
Зрозуміло, що проблема в карбі але клапана і кут запалення також мають в цьому всьому вагу.

Оффлайн Серёга

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1107
  • Карма: +118/-0
  • Зарегистрирован: 2010-11-06 Откуда: Луганск
  • Авто: Slavuta
  • Набрал лайков: 62
  • Раздал лайков: 40
Re: Головне авто
« Ответ #3 : 14 Апрель 2018, 14:53:19 »
Кут запалення, клапана, карб хтось робив чи ти сам? Як давно(по пробігу робились клапана)? Карб робив карбюраторник чи "дядя Вася в гаражах"?
Зрозуміло, що проблема в карбі але клапана і кут запалення також мають в цьому всьому вагу.

А как узнать что карбюраторщик не дядя Вася с гаражей?) Иногда в гаражах лучше делают и больше знают чем на СТО. Тут уже от людей рекомендации слушать надо кто лучше делает)

Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Оффлайн Sergiy_ya

  • Славутолюб
  • **
  • Сообщений: 25
  • Карма: +4/-0
  • Зарегистрирован: 2017-12-06 Откуда: Умань, Черкаська обл.
  • Авто: ЗАЗ 1103 "Славута" 1.2 карбюратор 2004
  • Набрал лайков: 4
  • Раздал лайков: 1
Re: Головне авто
« Ответ #4 : 14 Апрель 2018, 15:04:08 »
Карбюратор зроблений вчора. На 2ій передачі інколи бувають невеликі ривки. Робив наче спец.

Оффлайн Sergiy_ya

  • Славутолюб
  • **
  • Сообщений: 25
  • Карма: +4/-0
  • Зарегистрирован: 2017-12-06 Откуда: Умань, Черкаська обл.
  • Авто: ЗАЗ 1103 "Славута" 1.2 карбюратор 2004
  • Набрал лайков: 4
  • Раздал лайков: 1
Re: Головне авто
« Ответ #5 : 14 Апрель 2018, 15:07:12 »
Клапана регулювали днів 2 назад. Але голова перебиралась, тому сьогодні-завтра буде повторне регулювання.

Оффлайн Алексчук

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 2051
  • Карма: +1558/-1324
  • Механик
  • Зарегистрирован: 2015-06-23 Откуда: Луганская обл. Центр
  • Авто: ЗАЗ ДЭО Сенс, Таврия
  • Набрал лайков: 336
  • Раздал лайков: 677
Re: Головне авто
« Ответ #6 : 14 Апрель 2018, 18:19:50 »
Цитата: Sergiy_ya link=topic=14880.msg510179#чет date=1523707448
Карбюратор зроблений вчора. На 2ій передачі інколи бувають невеликі ривки. Робив наче спец.
А как на счет детонации? Какие обороты на ХХ?
В Китае правит коммунистическая партия, и у них все в порядке.

Надежде свободу! Вере надежду!

Оффлайн Володимир

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 16808
  • Карма: +1804/-7
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Набрал лайков: 274
  • Раздал лайков: 94
Re: Головне авто
« Ответ #7 : 15 Апрель 2018, 11:54:38 »
Після кап ремонту двигуна і перебору карба почала машинка глохнути, коли їдеш на передачі, потім вибиваєш на нейтральну передачу. Глохне не завжди, але досить часто  Електроклапан робочий.
Збагати трохи суміш на ХХ, болтик якості є такий в підошві. Коли на ХХ газнути вище 2000 отертів і різко відпустити педаль газу, то двигун не має глохнути.

Оффлайн Sergiy_ya

  • Славутолюб
  • **
  • Сообщений: 25
  • Карма: +4/-0
  • Зарегистрирован: 2017-12-06 Откуда: Умань, Черкаська обл.
  • Авто: ЗАЗ 1103 "Славута" 1.2 карбюратор 2004
  • Набрал лайков: 4
  • Раздал лайков: 1
Re: Головне авто
« Ответ #8 : 16 Апрель 2018, 00:53:48 »
Поки що вирішилось зміненням кута запалювання і накручуванням хх. Наче допомогло. Машина поїхала краще і не глохне. Лишилось невеличке ніби підтроювання.

Оффлайн YUKON

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7235
  • Карма: +333/-27
  • Cogito, ergo sum
  • Зарегистрирован: 2010-05-21 Откуда: Прилуки
  • Авто: Kalyna 1.4 16V
  • Набрал лайков: 123
  • Раздал лайков: 59
Re: Головне авто
« Ответ #9 : 16 Апрель 2018, 09:22:21 »
Лишилось невеличке ніби підтроювання.
На холодну чи на гарячу?
Якщо на гарячу, то коли двигун процює на ХО, підійди до вихлопної і подивись чи не йде чорний дим з неї. Це свідчитиме про надто багату суміш.

Оффлайн Aryan

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 695
  • Карма: +316/-145
  • Зарегистрирован: 2012-12-16 Откуда: Полтава
  • Авто: ЗАЗ VIDA 1.5 8кл
  • Набрал лайков: 65
  • Раздал лайков: 32
Re: Головне авто
« Ответ #10 : 16 Апрель 2018, 12:34:50 »
А как на счет детонации?
ти спочатку виясни для себе що таке детонація!!!