Головне авто

Автор Sergiy_ya, 14 Квітня 2018, 10:51:32

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergiy_ya

Після кап ремонту двигуна і перебору карба почала машинка глохнути, коли їдеш на передачі, потім вибиваєш на нейтральну передачу. Глохне не завжди, але досить часто  Електроклапан робочий.

Aryan

Цитата: Sergiy_ya від 14 Квітня 2018, 10:51:32
Після кап ремонту двигуна і перебору карба почала машинка глохнути, коли їдеш на передачі, потім вибиваєш на нейтральну передачу. Глохне не завжди, але досить часто  Електроклапан робочий.
це констатація факту?  :)
чи тобі потрібна допомога?  :wallbash:

YUKON

Кут запалення, клапана, карб хтось робив чи ти сам? Як давно(по пробігу робились клапана)? Карб робив карбюраторник чи "дядя Вася в гаражах"?
Зрозуміло, що проблема в карбі але клапана і кут запалення також мають в цьому всьому вагу.

Серёга

Цитата: YUKON від 14 Квітня 2018, 14:12:17
Кут запалення, клапана, карб хтось робив чи ти сам? Як давно(по пробігу робились клапана)? Карб робив карбюраторник чи "дядя Вася в гаражах"?
Зрозуміло, що проблема в карбі але клапана і кут запалення також мають в цьому всьому вагу.

А как узнать что карбюраторщик не дядя Вася с гаражей?) Иногда в гаражах лучше делают и больше знают чем на СТО. Тут уже от людей рекомендации слушать надо кто лучше делает)
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Sergiy_ya

Карбюратор зроблений вчора. На 2ій передачі інколи бувають невеликі ривки. Робив наче спец.

Sergiy_ya

Клапана регулювали днів 2 назад. Але голова перебиралась, тому сьогодні-завтра буде повторне регулювання.

Алексчук

Цитата: Sergiy_ya link=topic=14880.msg510179#чет date=1523707448
Карбюратор зроблений вчора. На 2ій передачі інколи бувають невеликі ривки. Робив наче спец.
А как на счет детонации? Какие обороты на ХХ?

Володимир

Цитата: Sergiy_ya від 14 Квітня 2018, 10:51:32
Після кап ремонту двигуна і перебору карба почала машинка глохнути, коли їдеш на передачі, потім вибиваєш на нейтральну передачу. Глохне не завжди, але досить часто  Електроклапан робочий.
Збагати трохи суміш на ХХ, болтик якості є такий в підошві. Коли на ХХ газнути вище 2000 отертів і різко відпустити педаль газу, то двигун не має глохнути.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergiy_ya

Поки що вирішилось зміненням кута запалювання і накручуванням хх. Наче допомогло. Машина поїхала краще і не глохне. Лишилось невеличке ніби підтроювання.

YUKON

Цитата: Sergiy_ya від 16 Квітня 2018, 00:53:48
Лишилось невеличке ніби підтроювання.
На холодну чи на гарячу?
Якщо на гарячу, то коли двигун процює на ХО, підійди до вихлопної і подивись чи не йде чорний дим з неї. Це свідчитиме про надто багату суміш.

Aryan

Цитата: Алексчук від 14 Квітня 2018, 18:19:50
А как на счет детонации?
ти спочатку виясни для себе що таке детонація!!!