Літня резина

Автор Твердохлебов Юрий Геннадиевич, 31 Липня 2008, 12:08:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

Цитата: Sergik32 від 16 Червня 2020, 13:11:01
я свої коли балансував то вони не пригали, візуально рівненько крутилися на стенді і вроді все відбалансувалося, але тут ще роль грає полуося, бо буває при 105 трусить, а буває і ні, а починає при 110 а деколи і при 95, такщо тут лотерея, от чого не знаю
Схоже на неприручене колесо чи розбиті гайки
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sergik32

колесо то прикручене, а от гайки то вже порозбивали оті отвори і я і сам тако падасрєваю що вони впираються в барабан люміньовий. тебля буде сьогідня перевірити, може навіть торцанути їх по висоті.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

Можливо, я нові брав.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Або торцянути, або яму вибрати по фасці точилком покругу і торцьонути в т.ч 1-2мм. І різь та фаски чисті і промасляні, тоді реально затиск а не бородьба з тертям різі. Вона несамовикрутна бо дрібна різь і ніколи не розкрутиться нааіть якщо закрутити від кісті однією рукою. Може лише гупати і нагадувати, ей ти чудоводій, та зактути ж силтніше.
Таврокріплення унікально патентне крепше за 4 шпильки чи гайки біля вісі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Так, закручувати на графітку (можна й літолом, але він трохи гідрофобний) і зовні мазнути. Нічого не розкручується (перевірено 7 років), а через сезон розкручується легко і шпильки не рвеш, не заржавіє.
Затягу достатньо штатним балонником з натиском свого тіла.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Vitaliy.

Цитувати виділенеТаврокріплення унікально патентне
Дурне решение. На запорожце было 4 гайки, на тавре три. Где логика?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Romka

То излишний болт для Таврии, она же не везде ход как проектировался Запорожец. Конструкторі все учли. B)
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Віталя, перерахуй по моменту та векторам навантаження відриву на різь і все стане ясно. Місце під запаску нопм. Це своє унікальне рішення, повивіться на інших, все те саме...плагіат.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: Vitaliy. від 17 Червня 2020, 19:54:32
Цитувати виділенеТаврокріплення унікально патентне
Дурне решение. На запорожце было 4 гайки, на тавре три. Где логика?
Три точки всегда дают одну плоскость потому и являются идеалом, конечно если позволяют материалы и техпроцессы применяемые при изготовлении диска.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Vitaliy.

Цитата: drone від 18 Червня 2020, 00:22:17
Три точки всегда дают одну плоскость потому и являются идеалом,
Если ковёр повесить на стену на трёх гвоздях, это идеальный вариант подвеса? А если на 20 небольших гвоздиков? И чем руководствовались автопроизводители, создавая на москвиче и волге крепление на 5 болтов; на ЗиЛе 8 гаек (против 6 на ГАЗоне), или на 10 на КрАЗе ? Да и по человеческой логике, всё что было меньше (слабже) чем было на похожей технике (запорожец и жигули 4 точки крепления) вызывает недоумение. Ну и последний человеческий аргумент (который само собой не брался в расчёт при конструировании)- при потере (проёбе) одной гайки (болта), другие возьмут на себя её отсутствие.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Toris

Віталій, в нас у точках кріплення навантаження на зріз (нагрузка на срезание) шпильок менша, ніж у кріпленнях зі шпильками близько до центру обертання. Важіль (рычаг) шпильок більший, ніж важіль гальмівних колодок. Тому було прийняте рішення про мінімально достатню кількість для площини - 3 (три) штуки.
Стосовно надійності, то таки так, 5-6 точок кріплення набагато надійніше, ніж 3.

...Найнадійніше кріплення - шпиці: їх багато. :)

Vitaliy.

На запорожце их было 4, тут три, значит сделали хуже, и точка )
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Toris

Економія по масі та матеріалах кріплень - 25%. Не знаю, на скільки зменшилась надійність, але для економіки 25% - це вагомий аргумент.

...А як на Формулі 1 кріплять колесо? Щось мені підказує, що там взагалі одна точка. :)

Romka

Цитата: Vitaliy. від 18 Червня 2020, 09:29:55
Цитата: drone від 18 Червня 2020, 00:22:17
Три точки всегда дают одну плоскость потому и являются идеалом,
Если ковёр повесить на стену на трёх гвоздях, это идеальный вариант подвеса? А если на 20 небольших гвоздиков? И чем руководствовались автопроизводители, создавая на москвиче и волге крепление на 5 болтов; на ЗиЛе 8 гаек (против 6 на ГАЗоне), или на 10 на КрАЗе ? Да и по человеческой логике, всё что было меньше (слабже) чем было на похожей технике (запорожец и жигули 4 точки крепления) вызывает недоумение. Ну и последний человеческий аргумент (который само собой не брался в расчёт при конструировании)- при потере (проёбе) одной гайки (болта), другие возьмут на себя её отсутствие.
3 болта было на Оке, Смарте (Мерседес), так что в этом есть смысл.

Поповоду оборваного болта - было дело, ехал на 2х болтах, но на заднем колесе :dunno:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Цитата: drone від 18 Червня 2020, 00:22:17
Цитата: Vitaliy. від 17 Червня 2020, 19:54:32
Цитувати виділенеТаврокріплення унікально патентне
Дурне решение. На запорожце было 4 гайки, на тавре три. Где логика?
Три точки всегда дают одну плоскость потому и являются идеалом, конечно если позволяют материалы и техпроцессы применяемые при изготовлении диска.
+
Також три таврійські рознесені і створили більший важіль не тільки на зріз, а й доя крутного моменту, та при бокових навантаженнях на поворотах. Також вони ще й менші в діаметрі за інши шпильки чи болти і інших авто. Не раз бачив одірвані кооеса, але там причин багато, так як про правилтну використання різь , моменти затиску, чистота та промасленічсть на СТО не поважають, і при загвинчуванні боряться не з проблемою затиску колеса, а з проблемою тнртя грязних деталей. Пережим при передозуванні моменту тягне невиправдано болт і 80% погасло в терті і розтягування болту та його критичного натяжіння  і оише 20а то і менше міцності лишається на навантаження. Порушивши теорію маємо дтп.При чистій різі все зусилля іе на придим і його можна не подвоювати, чим лишиться 80% міцності на стрижень.
Це як на трос 2 тони довішати 1.5 тонн, а потім підняти 500кг і думати що трос надійний, а він на грані. Отих 1.5т і є розтяг на боротьбу з тертям
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.