.Стартер. И все проблемы с ним связанные

Автор Назар, 29 Жовтня 2010, 21:01:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Назар

вже 2-ий день ломаю голову над такою штукою..маю Славуту карбову ...при замикані замка зажигания 50 і 30 нічог не відбувається стартер не крутить...навіть натяку нема на те щоб крутитися..сьогодні поміняв втягуєще..бо було не робоче..але результат всеодно без змін..що робити..розбирати весь стартер і міняти втулки разом з щьотками..чи дивитися до контактної групи???
Довіряю лиш собі і провіреним людям....

Ромео

Во-первых заполни полностью профиль и напиши откуда ты.
Во-вторых, ты проверял тестером подаётся ли напряжение на стартер?

Назар

Да все приходить..здоровий плюс від АКБ постійния...і маленький плюс приходить коли замикається 30-50...лищ питання скільки має приходити по 50 проводу....?????
Довіряю лиш собі і провіреним людям....

Ромео


Назар

Ну я про це теж подумав і тому поміняв втягуєще....але причина мені здається що в щьотках або в замку...питання як замкнути контакту групу без замка....чи таке можливо чи ні???:whistling:
і ще така штука якби КЗ коли замикаєш замок все тухне...АКБ заряджене!!!
Довіряю лиш собі і провіреним людям....

Валерий

Цитата: Nazik_ifНу я про це теж подумав і тому поміняв втягуєще....але причина мені здається що в щьотках або в замку...питання як замкнути контакту групу без замка....чи таке можливо чи ні???:whistling:
Замок зажигания или реле замка , что из них.
Кинуть провод с плюса аккумулятора на разъём катушки с 4 зелёными проводами. Эта имитация включение замка зажигания. Учти, что после того как заведёшь машину, ты её не сможишь. заглушить, пока не снимишь этот провод.

Не нервируйте меня, а то мне некуда прятать трупы!

Назар

batya-дякую....завтра попробую і відпишуся....:D
Довіряю лиш собі і провіреним людям....

Ромео

Цитата: Nazik_ifі ще така штука якби КЗ коли замикаєш замок все тухне...АКБ заряджене!!!
А может просто массы нет?

Назар

Щойно з гаража....зробив як казали...ноль на масу..))))нічого не дало...масу провірив....все гут....йде від - клеми до коробаса...щойно прислухався і почув щелчок в стартері і дивні звуки в замку зажиганя....тиаке відчуття що ніби там щось кришеться....))висновки зробив такі..завтра під замін щьотки і втулки....і подивитися до замка...:whistling:
Довіряю лиш собі і провіреним людям....

Max 55

Nazik_if включи зажигание ключем, а потом поставь рычаг на нейтралку, машинку на ручник, возьми провод и подключи кратковреммено с плюса аккумулятора на управляющую клемму втягивающего реле, как заведется откинь его, там проводок подходит небольшого диаметра, а при твоих симптомах вывод, что полетела контактная группа в замке


Вот как работает стартер!

Назар

короче так....втулки нові...щьотки нові....якорь новий і втягуєще нове...а він всеодно не крутить...коли він у втулках без обмотки крутиться нормально....но коли ставих ту частину стартера де його обмотка не хоче крутитися...яка причина..????Хто підскаже.........:(
Довіряю лиш собі і провіреним людям....

Владимир

Цитата: Nazik_ifкороче так....втулки нові...щьотки нові....якорь новий і втягуєще нове...а він всеодно не крутить...коли він у втулках без обмотки крутиться нормально....но коли ставих ту частину стартера де його обмотка не хоче крутитися...яка причина..????Хто підскаже.........:(
Якщо ротор не крутиться, то, можливо, якір зачіпляється за статор. Необхідно знайти причину цього і полагодити. Таке може бути, коли вісь якоря зігнута, якір і статор не на одній осі.

Перш за  все потрібно локалізувати несправність. Першим кроком перевіримо сам стартер. Хочу нагадати, що стартер - це звичайний двигун постійного струму. Тобто, його ротор повинен обертатись, якщо на нього подати напругу. Для цього (у випадку, коли стартер на автомобілі) перемикаємо чим небудь (можна гаєчним ключем) контакти, які перемикаються втягуючим реле. Вони розташовані на втягуючому реле вертикально, на них гайки, здається \"на 13\". Якщо стартер почав крутити двигун - сам стартер робочий. Якщо ні - знімаємо стартер і ремонтуємо. Причин, чому він не працює досить багато. Всі описати важко.
Далі перевіряємо втягуюче реле. За допомогою якогось провідника подаємо \"+\" з акумулятора на контакт 50. При цьому повинно спрацювати втягуюче реле і стартер повинен обертати маховик двигуна. Якщо стартер не працює - шукаємо поломку у втягуючому реле.
Якщо ж перші два кроки пройдені успішно - шукаємо обрив провода до контакту 50, перевіряємо замок запалювання, перевіряємо наявність 12 В на контакті 30 замка.

Всі маніпуляції необхідно виконувати з максимальною обережністю: пересвідчитись, що авто стоїть на нейтральній передачі, слідкувати, щоб \"+\" акумулятора закоротився на масу.
Славута, 1,2 карб, 2003 г/в
Бортовик http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?pid=147685#p147685

Max 55

Цитата: Mister Muskulслідкувати, щоб \"+\" акумулятора закоротився на масу.
:/  Может \"не закоротился\"

Владимир

Цитата: Max 55
Цитата: Mister Muskulслідкувати, щоб \"+\" акумулятора закоротився на масу.
:/  Может \"не закоротился\"
Правильно!!! Хотел написать одно, написалось другое :( .
Кстати, если не работает и втягивающее реле и сам стартер, то очень большая вероятность того, что масса плохая на двигателе. Это тоже надо учесть.
Славута, 1,2 карб, 2003 г/в
Бортовик http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?pid=147685#p147685

Евгений

проявляется на холодном двигателе когда завожу: бросаю ключ, а стартер как залипает на пару секунд слышно звук шестеренки стартера(скрежет)!на прогретом двигателе практически такого нет.Втягивающее снимал пятаки почистил, но это не помогло!
что может быть?
1.2 Li  М 10.3 chip ГБО 4 143000км