Глохнет на горячем двигателе

Автор TrafficJam, 05 Липня 2016, 15:36:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

Цитата: Юлий від 23 Січня 2017, 15:23:15Поменял еще ДПДЗ, ничего не поменялось, но смог поездить 4 дня и все вернулось назад. Теперь еще "вылетел" датчик скорости, спидометр не работает. Что действительно в Киеве нет спецов мне помочь?
Датчик швидкості замініть, а так схоже на глючну прошивку вер. 111 та занедбане авто за 13 р пробігу.
Не кидайте каміння, але на СТО Укравто на кільцевій інжекторщик був непоганий, до стану глючного заводу відновлював, а далі перепрошивка на стороні і їздити можна. Зараз хз.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Назар8

#31
Цитата: Romka від 18 Лютого 2023, 22:29:42Пишіть в профілі - дані: інж\карб, об'єм, бажано регіон.
Ми не ясновидці


Славута 1.2,інжектор, 2007рік,Львівська область!

Skiper

Назар8, вона зі свого народження так себе веде, чи щось робилось перед цим.
 Що з помилками Мікаса?
Яка версія прошивки? (якщо не знаєте, то сфотографуйте етикетку ЄБУ, він під бардачком.)
Якщо тхне бензином, то, як варіант, поміряти тиск в рампі, може регулятор тиску палива здихає. Бензин в картері -це вже суттєва проблема.
Якщо є підозра, то в першу чергу подивитися на вихлоп. Сивий при прогазоці - як первинна ознака цього.
Витягти щуп, подивитися рівень масла, чи не додалось по рівню. Капнути мало зі щупа на металеву поверхню, спробувати підпалити подалі, якщо спалахне швидко, то бензин присутній.
Попадає бензин в картер, зазвичай, через поршневу групу з форсунок. Який стан свічок?
Чим більше інформації отримаємо, тим якісніше зможемо чимось допомогти.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Назар8

Цитата: Skiper від 24 Лютого 2023, 20:54:52 Назар8, вона зі свого народження так себе веде, чи щось робилось перед цим.
 Що з помилками Мікаса?
Яка версія прошивки? (якщо не знаєте, то сфотографуйте етикетку ЄБУ, він під бардачком.)
Якщо тхне бензином, то, як варіант, поміряти тиск в рампі, може регулятор тиску палива здихає. Бензин в картері -це вже суттєва проблема.
Якщо є підозра, то в першу чергу подивитися на вихлоп. Сивий при прогазоці - як первинна ознака цього.
Витягти щуп, подивитися рівень масла, чи не додалось по рівню. Капнути мало зі щупа на металеву поверхню, спробувати підпалити подалі, якщо спалахне швидко, то бензин присутній.
Попадає бензин в картер, зазвичай, через поршневу групу з форсунок. Який стан свічок?
Чим більше інформації отримаємо, тим якісніше зможемо чимось допомогти.
Не з народження, все почалось з гудіння в насосі, відігнав на наш оригінальний сервіс "Пластік" і ще гірше стало(міняв датчики холостого ходу, датчик дроселя, Катушку, Провода, свічки, датчик роспредвала, перевіряли тиск в рампі, форсунки також, казали що працють ідеально, по Помилкам все чисто нічого не вибиває перевіряли, регулятор той що на рампі також поміняв, вот з свічками є нюанс їх закопчувало, я їх чистив ставив проїжджав 3-5км і зразу закопчувало, останній раз приїжджали покупці, проїхались на ній вона їм заглозла кучу раз і він здається перекачав її тому що після них і появився запах бензина в маслі, перед тим такого не було!Рівень перевірю і попробую чи горить!Вона на холодно заводиться гарно і працює тільки починає нагріватися начинаются підглохування і глохне!Може хтось підкаже толкового майстра по Славута у Львові буду вельми вдячний а то сил вже немає! (

vladishtm

#34
Цитата: Назар8 від 26 Лютого 2023, 12:51:00Не з народження, все почалось з гудіння в насосі
гудіння змінилось - можливо фільтр після насосу забився, чи в самому баку сітка (ну і сам насос?). Це якщо варіант, немає достатньо палива (тиск в рампі) для робочого ходу ( але тоді б не були копчені свічки?). ТИСК в рампі треба обовязково перевірити -і не заведена- і заведена на ХХ - і в русі. Тиск ПОСТІЙНО повинен бути в межах 3-3,5. Не падати бистро після відключення. Насос може видавити до 6-7атм - надлишок повертає обратний клапан (провірити роботу подача, обратка).
А датчики мінять не дивлячись на їх покази через программу діагностики це вибачте...
Цитата: Назар8 від 26 Лютого 2023, 12:51:00і він здається перекачав її тому що після них і появився запах бензина в маслі,
При залитті під час пуску користуємось режимом "просушка" (педаль газу до пола трохи крутимо стартером, потім вимикаємо запалення і тоді  заводимо вже стандартно). Запах може з"явився  - ну наприклад збився ремінь ГРМ, неправільно запрацювали клапани і погані маслоз"ємні кільця от і вигнало під кришку? (ну це як варіант що не називався). Свічки коптить - можливо збився УОЗ -запізній (знов до ГРМ). Або якась форсунка стала "ссяти" (якщо не всі свічки копчені, бо щоб зразу всі чотири форсунки ?).
В діагноз прогах (опендіазі напр.) є можливість по черзі відключати форсунки і по парам свічки, та подивитись на реакцію двигуна - оберти, тиск, час форсунок. Кожного разу (по форсункам і свічкам повинна бути однакова реакція). Ну і можете опен діагом позаписувать лог файли (бажано кожний не довше  3хвилин) та викласти їх сюди. Може щось побачимо.
Все це до сказаного вище про стан поршневої группи.
Цитата: Назар8 від 26 Лютого 2023, 12:51:00відігнав на наш оригінальний сервіс "Пластік" і
У переліку непобачив, чи міряли компресію ( на місце свічки манометр і крутнути стартер, в кожному циліндрі)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

При сильному гудінні (якщо до цього такого не спостерігалось) починають з найлегшого - прочистити приймальну сіточку, встановлену на трубці датчика рівня палива в бензобаку (що рекомендую зробити найперше), разом з тим провірити шланг подачи бензину від датчика до бензонасосу на предмет розслоювання та, не завадить, змінити паливний фільтр після бензонасосу, якщо ніколи не мінявся.
Бензонасос перекачати не міг, там є "обратка", при справній системі зайвий бензин зливається зворотньо до баку. Могли дебіли ґвалтувати машину заведенням до стану, поки бензином не позаливало все. Існує процедура продувки: натиснути педальку газу до упору та провернути стартер сек 5. Машина не заведеться, але продує зайве.
Саме дурне заняття - міняти датчики всі впідряд за твої ж гроші, та, як маємо по факту, не призвело до позитивного результату. Не факт, те, що змінили на нове - якісне та підходить до машини та з тим самим номером (як приклад - розміри шляпки датчика холостого ходу, якщо датчики з різними номерами) та стало гірше, чим до "ремонту".
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Назар8

Цитата: vladishtm від 26 Лютого 2023, 13:56:33
Цитата: Назар8 від 26 Лютого 2023, 12:51:00Не з народження, все почалось з гудіння в насосі
гудіння змінилось - можливо фільтр після насосу забився, чи в самому баку сітка (ну і сам насос?). Це якщо варіант, немає достатньо палива (тиск в рампі) для робочого ходу ( але тоді б не були копчені свічки?). ТИСК в рампі треба обовязково перевірити -і не заведена- і заведена на ХХ - і в русі. Тиск ПОСТІЙНО повинен бути в межах 3-3,5. Не падати бистро після відключення. Насос може видавити до 6-7атм - надлишок повертає обратний клапан (провірити роботу подача, обратка).
А датчики мінять не дивлячись на їх покази через программу діагностики це вибачте...
Цитата: Назар8 від 26 Лютого 2023, 12:51:00і він здається перекачав її тому що після них і появився запах бензина в маслі,
При залитті під час пуску користуємось режимом "просушка" (педаль газу до пола трохи крутимо стартером, потім вимикаємо запалення і тоді  заводимо вже стандартно). Запах може з"явився  - ну наприклад збився ремінь ГРМ, неправільно запрацювали клапани і погані маслоз"ємні кільця от і вигнало під кришку? (ну це як варіант що не називався). Свічки коптить - можливо збився УОЗ -запізній (знов до ГРМ). Або якась форсунка стала "ссяти" (якщо не всі свічки копчені, бо щоб зразу всі чотири форсунки ?).
В діагноз прогах (опендіазі напр.) є можливість по черзі відключати форсунки і по парам свічки, та подивитись на реакцію двигуна - оберти, тиск, час форсунок. Кожного разу (по форсункам і свічкам повинна бути однакова реакція). Ну і можете опен діагом позаписувать лог файли (бажано кожний не довше  3хвилин) та викласти їх сюди. Може щось побачимо.
Все це до сказаного вище про стан поршневої группи.
Цитата: Назар8 від 26 Лютого 2023, 12:51:00відігнав на наш оригінальний сервіс "Пластік" і
У переліку непобачив, чи міряли компресію ( на місце свічки манометр і крутнути стартер, в кожному циліндрі)

Компресію не міряли, а свічки всі разом закопчуються, а датчики міняв тому що вона підгазовувала і так як казали майстри)З Гудіням насоса розібрався, (почистили бак) але проблема не в насосі а в тому що вона на холодно працює а на гарячому тупо глохне, ГРМ перевіряли під час того як воно закопчує все було окей з грм, не в ньому справа) а вот з манометром і тому подібне не дружу, меніб майстра Хорошого у Львові по Славута вот це було добре) А вот після покупці треба подивитись може і перескочив бо почала працювати як трахтор(

Назар8

Цитата: Skiper від 26 Лютого 2023, 14:27:34При сильному гудінні (якщо до цього такого не спостерігалось) починають з найлегшого - прочистити приймальну сіточку, встановлену на трубці датчика рівня палива в бензобаку (що рекомендую зробити найперше), разом з тим провірити шланг подачи бензину від датчика до бензонасосу на предмет розслоювання та, не завадить, змінити паливний фільтр після бензонасосу, якщо ніколи не мінявся.
Бензонасос перекачати не міг, там є "обратка", при справній системі зайвий бензин зливається зворотньо до баку. Могли дебіли ґвалтувати машину заведенням до стану, поки бензином не позаливало все. Існує процедура продувки: натиснути педальку газу до упору та провернути стартер сек 5. Машина не заведеться, але продує зайве.
Саме дурне заняття - міняти датчики всі впідряд за твої ж гроші, та, як маємо по факту, не призвело до позитивного результату. Не факт, те, що змінили на нове - якісне та підходить до машини та з тим самим номером (як приклад - розміри шляпки датчика холостого ходу, якщо датчики з різними номерами) та стало гірше, чим до "ремонту".
Датчики ставились і програмою перевірялись, проблема думаю що не в них, вона закопчує свічки, вони сухі не мокрі саджа темна матова без масла!З насосом розібрався і все що йде від нього поміняв) я з тими майстрами 3штуки аж купив поки не знайшов проблему)!

Skiper

Цитата: Назар8 від 26 Лютого 2023, 15:06:51все що йде від нього поміняв
Ві мене не чуєте - проблема починається з забитого фильтра в датчику палива, який знаходиться в бензобаку.
Його знімали, чистили? Я думаю, що ні. Те, що далі міняли - ніякого відношення до "заглох на гарячу" по великому рахунку не мають. Навіщо їх міняти, коли діагностика не показує з ними проблему? Що було? Тепер маєте сажу на свічках.
Цитата: Назар8 від 26 Лютого 2023, 15:06:513штуки аж купив поки не знайшов проблему)!
З цього місці детальніше.
Яка проблема? Навіщо три насоси  :facepalm:

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper


Підгазовує - ІМХО проблема не в паливній магістралі, а в повітряній (підсос повітря), тріснув патрубок (перевірити візуально маленького діаметру над ремнем ГРМ або великого від фільтра, або абсорбера) або в самому ресивері (тоді димогенератор в поміч).
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

al.dudka

Схожа проблема була в знайомого, замінили бензин і машина поїхала, правда карб.

vladishtm

Цитата: Skiper від 26 Лютого 2023, 14:27:34Бензонасос перекачати не міг, там є "обратка", при справній системі зайвий бензин зливається зворотньо до баку.

ключове при справній системі
Цитата: Назар8 від 26 Лютого 2023, 15:06:51вона закопчує свічки, вони сухі не мокрі саджа темна матова без масла!
Тиск як перевіряти я написав, зробити треба  :wallbash:
Такий стан свічок = погане паливо або збагачена суміш ( чи бензину багато, чи повітря мало (РХХ, дросель, ДПДЗ), або УОЗ. При перезбагаченій "Переобогащенная    .... обильная сажа на свечах Сильно перезбагачена заглохне
Із цікавого на замітку бо Мікас.
Перезбагачення і сажа як окремо можуть бути або в режимі ХХ, або в робочому режимі, так і обох режимах разом. Якщо не лінивий - продивитись стан свічок після кожного режиму Це можна було б побачити по справній та включеній лямбі - що у вас явно відсутне.  Тоді на сто міряйте вихлоп в обох режимах. Ну і тиск рампи бо якщо зворотній клапан не працює тиск буде завеликий і форсунки валитимуть занадто. На 1.2 на рампі ж є штуцер? а не тоді ставити якись тройник. В мене на 1.3 є. штуцер на рампі і поміряти тиск не проблема.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Назар8

Цитата: Skiper від 26 Лютого 2023, 15:32:40
Цитата: Назар8 від 26 Лютого 2023, 15:06:51все що йде від нього поміняв
Ві мене не чуєте - проблема починається з забитого фильтра в датчику палива, який знаходиться в бензобаку.
Його знімали, чистили? Я думаю, що ні. Те, що далі міняли - ніякого відношення до "заглох на гарячу" по великому рахунку не мають. Навіщо їх міняти, коли діагностика не показує з ними проблему? Що було? Тепер маєте сажу на свічках.
Цитата: Назар8 від 26 Лютого 2023, 15:06:513штуки аж купив поки не знайшов проблему)!
З цього місці детальніше.
Яка проблема? Навіщо три насоси  :facepalm:


В бензобаку датчик палива поміняний на Новий, я в курсі за що ви говорили, а 3 насоса купляв тому що казали що це в них проблема що воно гудить😂А датчики міняв тому що говорили що то холостий хід або дросельна заслонка!Розпредвала датчик  міняв тому що він вмер)як сказав електрик)

Назар8

Цитата: al.dudka від 26 Лютого 2023, 15:41:02Схожа проблема була в знайомого, замінили бензин і машина поїхала, правда карб.
Нічого не помогло міняв не раз не в ній проблема)

Назар8

Цитата: Skiper від 26 Лютого 2023, 15:40:02Підгазовує - ІМХО проблема не в паливній магістралі, а в повітряній (підсос повітря), тріснув патрубок (перевірити візуально маленького діаметру над ремнем ГРМ або великого від фільтра, або абсорбера) або в самому ресивері (тоді димогенератор в поміч).

Це щось ближче до проблеми, патрубки я зможу перевірити а вот з димогенератор ом проблема,  я цього зробити не зможу(