Помилка карлосона P0480

Автор Stick2, 21 Жовтня 2020, 00:05:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Stick2


Допоможіть розібратися що до чого.Славута була карбюраторна, можливо щось упустив, на вентилятор ідуть два провода один я так розумію включає реле а другий плюс, чи мені потрібно плюс від карбової проводки на плюс тягти це виходить провід від датчика включення вентилятора що встановлений в карбовій версії в радіатор. Якщо вірити схемі якщо я правильно зрозумів це реле КА3 при поступанні сигналу чи напруги з 68 контакту ЕБУ  на 86 контакт то на контакті 30 з'являеться маса і двигун типу управляеться минусом, а на двигуну постійно підключений плюс, але тоді навіщо на виході два проводи які звоняться на реле вентилятора, і в мене чомусь на контактах реле вентилятора немає на  контакті реле маси 86

ВКБ

Порівняй з кольоровою схемою М10.3
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Stick2

#2
Цитата: ВКБ від 21 Жовтня 2020, 10:20:43
Порівняй з кольоровою схемою М10.3
По виводу з Ебу вона сходиться, там просто написано к "реле вентилятора" а далі нічого не описано. PS: на виводі  68 та на колодкі реле напруга 4.4Вольт, коли вмикаеш карлосон через Opendiag напруга пропадає

ВКБ

68 це ключ контроллера на масу. Реле якщо не помиляюсь під капотом. Саме туди йде +12 (14)В один на реле і на + вентилятора через реле. Другий масовий повинен на корпус десь чіплятись. Може помиляюсь, і при увімкнені запалення + на вентиляторі а - через реле. Глянь на кольоровій карбової
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Stick2 від 22 Жовтня 2020, 22:04:57PS: на виводі  68 та на колодкі реле напруга 4.4Вольт, коли вмикаеш карлосон через Opendiag напруга пропадає
Якщо реле вентилятора справне, то так повинно бути 12 вольт, а так або несправне реле, або десь є обрив провода до реле чи саме реле без живлення.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Stick2

Дякую, коротше діло було так на реле вентилятора живлення не було, воно й не буде там просто потрібно було подати постійний +12В з карбового датчика включення температури і вивести на карлосон плюс уже від реле на провод карбової проводки   а Ебу дає мінус на реле і все запрацювало.

Stick2

При якій температурі повинен включатися карлосон на Інжі?

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

В залежності від версії прошивки трошки різниться температура включення.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Машка

Доброго вечора Друзі 🇺🇦.Я тут новачок.Володію інжекторною Славутою 2006 року.І вже почались поломки.Діло таке.Не включається вентилятор охолодження,температура лізе в червону зону.Боюсь перегріти.Виявлено сам вентилятор проводами на акум робочий,від реле при замиканні 30 і 87 контакту теж вентилятор працює.Датчик температури охолоджуючої рідини,той що під патрубком в блоці при знятті його клеми ,на ввімкнутому двигуні,в аварійний режим не переходить,тобто вентилятор не спрацьовує.Запобіжники під торпедою всі цілі.Я вже змучилась...
Зробив мені ,,горе,, електрик датчик в радіатор з масою на кузов,другий провід підєднавши до реле вентилятора(більше там проводів колхозних) ніяких нема.
Отож авто прогрівається,стрілка повзе в червону зону,а вентилятор не спрацьовує з тим датчиком в радіаторі.
Блок скорше нагріється,ніж радіатор,тож навіщо ДТОР в радіаторі,як можна в блок поставити.
У мене напевно не приходить мінус від ЕБУ (Мікас 10.3) на реле.
Як саме краще зробити систему охолодження робочою,щоб не задіювати мінус ЕБУ і щоб потім не вилазило помилок.
НАДЗВИЧАЙНО ВДЯЧНА ЗА ВІДГУК.
ДОПОМОЖІТЬ🤝🤝🤝
Марія

drone

Найти электронщика который починит ЭБУ.
Если уж хочется извращений, то опять таки искать электронщика который сделает включение вентилятора от ДТОЖ, например, через транзистор.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Skiper

Цитата: Машка від 04 Лютого 2023, 22:12:24Як саме краще зробити систему охолодження робочою,
По перше - в інжекторній Славуті два датчика - один на стрілку, другий - на Мікас дає команду.
Пропонує тим горе електрикам схему поновити до заводської. Підключитися до Иікасу сканером або компютером до діагностичного роз'єму і проконтролювати температуру, яку показує датчик Мікасу. Також спробувати включити вентилятор програмно і подивитися, чи реагує він, чи ні. Тоді можно буде виключити зі схеми ту частину, яка працює (вихід з Мікасу) і шукати причину в іншій (до Мікасу), або навпаки, віід датчку до мікасу. Також можливо зняти реле та закоротити контакти, подивитись, чи працює сам вентилятор в примусовому режимі.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Машка

Цитата: Skiper від 05 Лютого 2023, 13:08:30
Цитата: Машка від 04 Лютого 2023, 22:12:24Як саме краще зробити систему охолодження робочою,
По перше - в інжекторній Славуті два датчика - один на стрілку, другий - на Мікас дає команду.
Пропонує тим горе електрикам схему поновити до заводської. Підключитися до Иікасу сканером або компютером до діагностичного роз'єму і проконтролювати температуру, яку показує датчик Мікасу. Також спробувати включити вентилятор програмно і подивитися, чи реагує він, чи ні. Тоді можно буде виключити зі схеми ту частину, яка працює (вихід з Мікасу) і шукати причину в іншій (до Мікасу), або навпаки, віід датчку до мікасу. Також можливо зняти реле та закоротити контакти, подивитись, чи працює сам вентилятор в примусовому режимі.

Працює ,як сам вентилятор від акума,так і від реле,30 і 87 замикала.
Мені вибачте дивно,чому такі горе майстри електрики лиш би гроші взяти😔,а там пофік,нафік...
Це ж також хороший у свому роді автомобіль,лиш один мінус слабкий кузов.Але у першу чергу авто тре любити.
А ще потрібно антифриз поміняти,добре промити систему і думаю бачок на Ланосовський,бо сопливить із горловини під датчик рівня ох.рідини.
Я її люблю,перед нею мала ВАЗ 2107 карбюратор,то це був жах.Важка і неповоротка машина.
Але ще одне...ЕБУ боюсь знімати,щоб не дай Бог де часом не пошкодити.
Бо майстер каже ,,знімки і привези,,
Марія

Skiper

#13
Цитувати виділенеЕБУ боюсь знімати
Я не пам'ятаю випадків, щоб ЕБУ сдохло само по собі на Славуті. Його не потрібно знімати, До нього підключаються сканером, щоб контролювати роботу двигуна та датчиків в машині, наявність помилок. Його боятися також не треба, а щоб подружитися, то раджу придбати автосканер  OBD2 elm327 v1.5 на чіпі  PIC18F25K80 (коштують не дорого, 250 - 300 грн на фото)

 та для початку дивитися самостійно моб телефоном наявність помилок та їх розшифровку, щоб не платити дурні гроші горе електрикам, які не розуміють, як працює інжекторна машина і що потрібно робити, коли бачать помилку.
А по ходу треба дивитись датчик температури. що йде до ЕБУ(він двопроводовий), підключитися сканером, подивитися. чи показує ЕБУ його температуру, якщо ні, то може в обриві обмотка самого датчику, або дроти, або в роз'ємі відгнили. Аби горе електрик знав, що в цій машині два датчика, то не займався би переробками того, чого не розуміє.
Ні в якому разі не знімай з машини. ЄБУ в тебе скоріше справний, а руки в електрика криві, бо якщо до нього попаде, то не факт, що вернеться живим обратно і що він там побачить без машини? Жени в шию його, пошукай нормального.
Схема в темі
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=374.1815
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём