Помилка карлосона P0480

Автор Stick2, 21 Жовтня 2020, 00:05:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

#15
Той датчик що вимірює температуру ОР в двигуні йде прямо в мікас і мікас включає по уставці теператури (95град) вентилятор  (через реле вентилятора), а якщо тепература більш 105гр мікас відрубає подачу палива поки двиг не охолоне .Це для 1.3Li. Ще був варіант коли датчик напряму включає вентилятор (для авто без ЕБУ) і стояв він наче як в радіаторі , а другий датчик ішов на панель приладів.
4.jpg
Ще наче таке, Вентилятор і бенз насос якщо виключити за допомогою діаг проги, то вони потім наче не включаються самі. Якось так. Треба включити діаг прогою а потім вже виключити запалення.



Для інж
Untitled - 3.jpg
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: Машка від 05 Лютого 2023, 14:34:50Але ще одне...ЕБУ боюсь знімати,щоб не дай Бог де часом не пошкодити.
Бо майстер каже ,,знімки і привези,,
Нічого не потрібно знімати, перш ніж ламати авто, потрібно підключити компа чи смартфор до діагностичного роз"єму і зробити діагностику, вийде в рази дешевше і швидше.

Акщо є в наявності ноут, то краще купити k-line адаптер, для прикладу https://prom.ua/ua/p365910911-avtoskaner-diagnosticheskij-vag.html , якщо ноута нема, то можна і блютуз, для прикладу такий https://prom.ua/ua/p1506185162-universalnyj-diagnosticheskij-skaner.html , але версія має бути обов"язково 1,5.

vladishtm, в людини інжекторне авто, навіщо їй забивати голову схемами для карбюратора?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 06 Лютого 2023, 09:18:28vladishtm, в людини інжекторне авто, навіщо їй забивати голову схемами для карбюратора?

Можливо я просто уважно прочитатв автора питання, (або просто зрозумів його саме так)
Цитата: Машка від 04 Лютого 2023, 22:12:24Як саме краще зробити систему охолодження робочою,щоб не задіювати мінус ЕБУ і щоб потім не вилазило помилок.
і дав  максимум інфи. Бо буває так, що зараз авто треба вже на вчора, і зовсім не до покупок всяких адаптерів...... Заоодно спробував показати, що якщо вдастся їхати до 105 градусів охлаждайки , то ще не все смертельно. І навіть якщо температура "досягне" - мікас вирубить двигун (якщо приймає сигнал від робочого датчика) До речі цю інфу для мікаса дає той самий датчик, що і для включення вентилятора. А так да, якщо є час, можна робити все те що ти написав.... головне щоб усі ті "якщо" були доступні.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Машка

Цитата: Skiper від 05 Лютого 2023, 15:50:29
Цитувати виділенеЕБУ боюсь знімати
Я не пам'ятаю випадків, щоб ЕБУ сдохло само по собі на Славуті. Його не потрібно знімати, До нього підключаються сканером, щоб контролювати роботу двигуна та датчиків в машині, наявність помилок. Його боятися також не треба, а щоб подружитися, то раджу придбати автосканер  OBD2 elm327 v1.5 на чіпі  PIC18F25K80 (коштують не дорого, 250 - 300 грн на фото)

 та для початку дивитися самостійно моб телефоном наявність помилок та їх розшифровку, щоб не платити дурні гроші горе електрикам, які не розуміють, як працює інжекторна машина і що потрібно робити, коли бачать помилку.
А по ходу треба дивитись датчик температури. що йде до ЕБУ(він двопроводовий), підключитися сканером, подивитися. чи показує ЕБУ його температуру, якщо ні, то може в обриві обмотка самого датчику, або дроти, або в роз'ємі відгнили. Аби горе електрик знав, що в цій машині два датчика, то не займався би переробками того, чого не розуміє.
Ні в якому разі не знімай з машини. ЄБУ в тебе скоріше справний, а руки в електрика криві, бо якщо до нього попаде, то не факт, що вернеться живим обратно і що він там побачить без машини? Жени в шию його, пошукай нормального.
Схема в темі
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=374.1815


Ось,ось...
Люблю я такі ,,широкоформатні відповіді,, ,де все роз'яснено і пояснено по поличках.
Ви прошу не дивуйтесь мені,я жінка,еле багато чого по авто знаю,звичайно не все,але.
Ось до прикладу сама знімала генератор,міняла діодний міст і шоколадку(реле регулятор),бо не було зарядки в авто,сама поставила всі чотири колонки ,вставки в дверні карти,сама замінила масло в двигуні із масляним фільтром.
Ще прошу скажіть,або підкажіть...
У мене трошки підкапує патрубок під торпедою,що іде на пічку,сопливить під кришкою датчика рівня охолоджуючої рідини,і радіатор охолодження не до кінця гарячий.
Чи може це стати причиною не спрацьовування вентилятора???
Бо систему потрібно добре промити дистилятом.
Тобто при остиванні буде всмоктуватись повітря із всіх не герметичностей.

Буду Вдячна за Ваше Терпіння щодо моїх негараздів 🤝🤝🤝🙂
Марія

Skiper

Шановна, мізкам машини (вони ж ЕБУ, вони ж Мікас) байдуже, де в машині капає або тече. Якщо вони не отримають сигнал з датчика, вони не дадуть команду на включення вентилятору. Тому вкрай необхідно підключитися саме до них автосканером та проконтролювати температуру з датчика охолодження рідини. Мізки після того, як побачать прогрів охолоджуючої рідини до 95 градусів і вище (і ми разом з ними побачимо за допомогою автосканеру або компьютера з шнурком), то дають команду (по факту - напругу на реле) для включення вентилятору. Після охолодження до певної температури дають команду на виключення (по факту напруга з реле зникає). І так воно працює роками, поки криволапі гореелектрики не видумають свій велосипед.
Протікання не значні не можуть повністю розгерметизовати систему охолодження. А якщо десь і буде таке (наприклад, не плотно закрита кришка бачка), то навпаки, температура в системі буде рости швидше і вентилятор буде частіше включатися.
Спочатку робимо вентилятор, а вже потім миємо, чистимо, да хоч пепсі-колою полощимо, в кінці промиваємо дистилятором всю систему охолодження при відкритій пічці, видуваємо компресором залишки, затягуємо хомути на патрубках або міняємо на нові, закручуємо зливну пробку, заливаємо антіфриз, закручуємо кришку бачка (її також не забуваємо промити під проточною водою та почистити зубочисткою три отвори тиску знизу) та катаємось із задоволенням.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём