Глохнет двигатель при запуске, но после 3 метров езды - все нормально

Автор Fkup, 10 Травня 2023, 20:40:28

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Fkup

Всем привет. Славута, 2008 год, инжектор 1.3 стандарт, Микас 10.3+. Датчика кислорода нет, катализатора тоже. Стоит газ 2 поколение. Запорожье

Это какой то прикол, при запуске двигателя на горячую - машина глохнет через 2 секунды если не поддерживать повышенные обороты. Только начинаю ехать и проезжаю уже как минимум метр - машина больше не заглохнет даже на холостых...

Не зависимо запускаю на бензине или на газу. Просто если машина стоит после запуска то она заглохнет, если поехать и остановиться - то все хорошо, машина не глохнет.

Такое, заметил, только на теплом двигателе (утром возле подьезда все ок, дальше если заскочить в магазин то проблема)

РХХ и ДПДЗ менял два месяца назад, так как была проблема что вообще не держал ХХ.


Где и что искать?

Skiper

Метки на ремені ГРМ перевіряли?
Із механічних можливий підсос повітря.
В якому стані заслінка (грязь. масляний наліт)
До речі, винт регулювання дросельної заслонки ніхто не крутив?
Що показує діагностика, які помилки з ЕБУ?.
P.S.При установці ДПДЗ  - він потребує rfks,hjdrb f,j установки "нуля", в ідеалі, щоб з нього при умовно закритій дросельній заслінці (Холостий Хід) виходила напруга на ЕБУ 0,46-0,48 Вольта (див. схему). Тоді буде холостий. ЕБУ при цьому повинно показувати 0% при відпущеній педалі "газу" та 100% при повністю нажатій. Перевіряли?

Як по мені, міняти бездумно разом датчик та регулятор ХХ при відсутності ХХ - моветон.
Да, після чого почали проявлятися симптоми, може щось робили, крутили?
Чим більше дасте інформації, тим в більш правильному напрямку можна бути копати.
1416578291_dpdz_vaz.jpg




Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Цитата: Skiper від 10 Травня 2023, 21:18:27P.S.При установці ДПДЗ  - він потребує rfks,hjdrb f,j установки "нуля", в ідеалі, щоб з нього при умовно закритій дросельній заслінці (Холостий Хід) виходила напруга на ЕБУ 0,46-0,48 Вольта (див. схему). Тоді буде холостий. ЕБУ при цьому повинно показувати 0% при відпущеній педалі "газу" та 100% при повністю нажатій. Перевіряли?
А де пиляння вух ДПДЗ?  :-D

Повторюсь ще раз, нема різниці яка напруга на датчику при закритому дроселі, в системі передбачена процедура калібрування, калібрується навіть при напрузі нуля 2 вольти, все рівно після калібрування є чіткий нуль, і чіткі 100%, перевіряв особисто.

Після заміни ДПДЗ запускається процедура калібрування і все. Буває що після установлення безконтактного датчика в режимі АЦП плаває напруга на датчику, то відпускаємо болти і зміщуємо датчик.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion