Бортовой журнал: \"Синий глюк\"

Автор Алексей, 09 Січня 2014, 21:28:31

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

KOT

Доброго дня, підкажіть, а як у вас на авешці,  обороти різко падають, якщо перемикатись на іншу передачу?
В мене якось на 1-2 секунди підвисають, не можу зрозуміти це баг чи фічя.

Володимир

Цитата: KOT від 04 Липня 2022, 12:31:28
Доброго дня, підкажіть, а як у вас на авешці,  обороти різко падають, якщо перемикатись на іншу передачу?
В мене якось на 1-2 секунди підвисають, не можу зрозуміти це баг чи фічя.
Так це добре, блок керування тримає деякий час оберти підвищеними для плавнішого перемикання передач.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

KOT

Цитата: Володимир від 04 Липня 2022, 14:27:12
Цитата: KOT від 04 Липня 2022, 12:31:28
Доброго дня, підкажіть, а як у вас на авешці,  обороти різко падають, якщо перемикатись на іншу передачу?
В мене якось на 1-2 секунди підвисають, не можу зрозуміти це баг чи фічя.
Так це добре, блок керування тримає деякий час оберти підвищеними для плавнішого перемикання передач.
Ну для пониження передачі, то так. А ось коли треба підвищити 12345, то не є гарним, синхрони швидще зносязться, чи то я погано розумію роботу МКПП?

Володимир

Цитата: KOT від 04 Липня 2022, 14:34:04
Цитата: Володимир від 04 Липня 2022, 14:27:12
Цитата: KOT від 04 Липня 2022, 12:31:28
Доброго дня, підкажіть, а як у вас на авешці,  обороти різко падають, якщо перемикатись на іншу передачу?
В мене якось на 1-2 секунди підвисають, не можу зрозуміти це баг чи фічя.
Так це добре, блок керування тримає деякий час оберти підвищеними для плавнішого перемикання передач.
Ну для пониження передачі, то так. А ось коли треба підвищити 12345, то не є гарним, синхрони швидще зносязться, чи то я погано розумію роботу МКПП?
Та ні, на славуті є таке підвисання, то все в нормі, оберти падають поступово, і це дає плавності ходу. Синхронам нема різниці, бо зчеплення розривається на одних і тих же обертах, є різниця тільки коли вмикається щеплення, відсутній тоді удар при відпусканні педалі щеплення.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: KOT від 04 Липня 2022, 12:31:28Доброго дня, підкажіть, а як у вас на авешці,  обороти різко падають, якщо перемикатись на іншу передачу?
В мене якось на 1-2 секунди підвисають, не можу зрозуміти це баг чи фічя.
Різко впасти не можуть, маховик не дасть  (ну ще де їдемо -спуск, підьЙом, пряма)
Перед перемиканням ми кидаємо педаль дроселя -значить ДПДЗ повинен (і без усяких затримом показати в цей момент  значення "0".
І значить це миттево буде режим ХХ і паливо вже піде по графіку S70_Gt (по тиску). До цього моменту воно йшло по S3_Gt (по положенню дроселя)
Але якщо, як варіант наприклад, не до кінця відпускаємо педаль дроселя, або ненормально показує ДПЗД.. (чи заслонка тормозить може тросиком, чи ....і т.п.)  - то підвис обертів.  Другий варіант ( якщо так би мовити накласти ці графики по осям "Х" (оберти) то можливо там будуть велиі розбіжності (на ХХ трохи вище чим на робочому)

Цитата: KOT від 04 Липня 2022, 12:31:28В мене якось на 1-2 секунди підвисають,
Якось довго ви перемикаєте передачу, чи то для експеріменту? Бо за такий час повинен уже спрацювати режим ПХХ і повністю відключити подачу пального (на ХХ ,ДПДЗ=0  при русі авто). Звісно якщо він дозволений в опціях.

В мене якось було, щось там з тросикомсталося в русі(вже не помню) -кинув педаль переключатися, а славута далі пре оберти  :psih:, Добре село пуста дорога. Ну і зчепленя вижав.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

KOT

Я специально долго переключал, чтоб убедится, что обороты не падают. Впечатление, что РХХ держится открытым, но пока не отслеживал шаги РХХ в движении.
ДПДЗ в норме, всегда в 0.
Когда машина стоит - все хорошо, скажем с 3000 до 1000 падают за 0,5 секунды. В движении подвисают, а иногда и подскакивают немного.
ПХХ наверняка с задержкой включается, с какой не знаю, но включается, по газоблоку видел.
В мозги лезть, настраивать не хочу, наигрался уже, там кажется мозги в которых флешу перепаивать нужно, не хочу я этого делать, долго этим заморачиватся, проще машину поменять  :-D
Хотя я даже не знаю какие там мозги и где они, надеюсь и не прийдется. Так по мелочи развлекаюсь, то поплавок в баллоне отрегулировал, а то криворукие установщики загибают, чтоб газа побольше в баллон влезло, немного газ поднастроил, провода в порядок. Первое впечатление авео нравится по отношению цена/качество. Но жрет она с ланосовским мотором как то много. Хотя кондиционер, жена еще начинающий водитель, город, пробки.

Попробую накурить машину (проверка утечек на впускном тракте), посмотрю на работу РХХ в движении, может и в прошивку полезу если скучно будет. Найду - отпишусь. А может дешевле сцепление будет менять немного чаще)).

Володимир

Деякі заз віда комплектувались мікасами, то там так само як і на славуті є підвисання обертів в момент переключення, і це є великий плюч для плавності перемикання передач, бо скажімо на логані, я такої функції не бачу, можливо хтось відключив датчик швидкості, оберти просто повільно падають до холостих, то плавності ходу такої як на славуті нема, треба привикати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

KOT

Цитата: Володимир від 11 Липня 2022, 13:40:46
Деякі заз віда комплектувались мікасами, то там так само як і на славуті є підвисання обертів в момент переключення, і це є великий плюч для плавності перемикання передач, бо скажімо на логані, я такої функції не бачу, можливо хтось відключив датчик швидкості, оберти просто повільно падають до холостих, то плавності ходу такої як на славуті нема, треба привикати.
Та я не сказал бы что это плавно, тут от стиля езды, у жены явно присутствует подергивание при отпускании с сцепления. На таврии такого не было. У меня больше привычка на старые ваговский дизель и двухмасовый маховик, поэтому я отпускаю сцепление плавно и подергивания у меня нет.
Но все равно если взять старые автомобили, мотоциклы, там где не было синхронов или как оно там было устроено, то рекомендовалось при переключении передачи вверх сбрасывать газ, для выравнивания оборотов коленвала и следующей передачи. А при понижении передачи наоборот подгазовывать, чтоб также сравнять обороты ведущего и ведомого вала.

ВКБ

Цитата: Володимир від 11 Липня 2022, 13:40:46
Деякі заз віда комплектувались мікасами, то там так само як і на славуті є підвисання обертів в момент переключення, і це є великий плюч для плавності перемикання передач, бо скажімо на логані, я такої функції не бачу, можливо хтось відключив датчик швидкості, оберти просто повільно падають до холостих, то плавності ходу такої як на славуті нема, треба привикати.
Володь, ти вже на логан пересів?))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: KOT від 04 Липня 2022, 12:31:28обороти різко падають, якщо перемикатись на іншу передачу
Ось діаграма на моїй Славуті 1,3 Li 2010р. при перемиканні швидкості. Не наблюдаю "зависів і підьйомів".Проміжок часу між мітками #0 - #2 десь 0,8-1,0сек (червоні крапки) Швидкість (тут) зберіглася стала (не впала), оберти не "зависають". Чому? Коли кинули педаль, датчик ДПДЗ стає в "0" - значить появився флаг ХХ ( а саме тільки в режимі ХХ і працює автомат підтримки обертів). На діаграмі бачимо, щоб підтримати (стабілізувати)  оберти піднімається положення РХХ -компенсує закриту заслонку (сині крапки). Ну а далі вже працює лямбда регулятор, датчик тиску і поверхня паливоподачі по тиску. Ось основні чинники які можуть підняти оберти і перший з них це РХХ. Він до речі має затримку
-C175 Затримка включення регулятора Nxx (сек.) в мене 0,5сек
Spoiler

C175 Задержка включения регулятора Nxx Задержка определяет время задержки начала работы регулятора оборотов ХХ после входа в режим ХХ из режима нагрузки.
[close]
Крім того є ще C161 Період зменшення адаптації РХХ при зависанні привідкривача (с) в мене він = 0,1сек
Spoiler
C161 Период уменьшения адаптации РХХ на зависшем приоткрыватлеле
Константа, определяющаяя скорость уменьшения адаптации РХХ на зависшем приоткрывателе.
Например, при установке С161 = 0.5 сек. Адаптивная добавка будет уменьшаться на 1 каждые полсекунды (только при зависании приоктрывателя).
[close]
а також C165 Задержка адаптации положения РХХ в мене =1,0сек
Spoiler
C165 Задержка адаптации положения РХХ константа, определяющаяя время задержки адаптации положения РХХ. Константа определяет время, в течение
которого обороты двигателя должны находиться в зоне регулирования чтобы проводилась адаптация положения РХХ.
[close]

Це  ця ж діаграма за довший проміжок часу.
Spoiler


[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2