Термостат

Автор Стас, 08 Січня 2008, 14:07:58

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 7 Гостей дивляться цю тему.

dj_doom

Цитата: drone від 26 Липня 2021, 20:14:30
Цитата: dj_doom від 25 Липня 2021, 09:37:46
Гадаю, що це просто роблять корпуси під вставки під різні моделі машин.
https://ins-zapchasti.com/p1422063627-r303fn32-vynosnoj-korpus.html
але ідея зацікавила, бо з ланос-термостатом нема ніякого бажання перероблювати шланги, а це побачив в ФБ сьогодні в коментах.
Ланос-термостат без допиливания не выпускает ОЖ из головки пока она не прогреется до необходимой температуры, ну за исключением тонюсенького дренажа. За счет этого двигатель и прогревается быстрее.  С этой вставкой антифриз будет гонять по маршруту головка-радиатор-бачок-блок так что нет никакой практической пользы в сравнении с обычным.

Сенс є у тому, що можна замінити вставку якщо вона заклинить. Бо стандартний в мене вже третій, якій клинить в відкритому стані на велике коло. То якщо цей буде повторювати функціональність стандартного, але, за рахунок ланос-вставки, буде більш надійним, то така заміна для мене коштує цих грошів.

Skiper

Цитувати виділенето така заміна для мене коштує цих грошів.
Попробуй. Всё равно менять.
З.Ы. Посмотрел стоимость корпусного метал инкар - так же цена не обрадовала и гарантии всё равно нет, что будет работать долго и счастливо  :)
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

dj_doom

Цитата: Skiper від 27 Липня 2021, 00:07:38
З.Ы. Посмотрел стоимость корпусного метал инкар - так же цена не обрадовала и гарантии всё равно нет, что будет работать долго и счастливо  :)

отож-бо і воно, бо два останніх - це якраз металеві інкари.. при тому, що сама охолоджувальна рідина чиста, промито і замінено, тобто це не механічни якісь частини попадають в термостат і клинять його.

Володимир

Цитата: dj_doom від 25 Липня 2021, 08:35:47
хто-небудь ставив такий термостат або може чув якісь відгуки?
Думаю нічого доброго, дуже товстий патрубок на малий круг, в рідному термостаті коли він відкривається то частково перекриває малий круг.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Таки да. Но это не беда - (на малый круг) можно поставить "шайбу" с отверстием меньшего диаметра или тонкий шланчик с переходниками. Ведь в переделках под ланос-корпус термостата "малый круг" не перекрывается, а исполнен меньшего диаметра.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ИнФлеймс

Прошу панів експертів,  розвіяти або підтвердити сумніви,  щодо доцільності  переробки  штатної СО мого автомобіля  на виносний термостат від Ланоса 1,4.   На данний час система повністю штатна, термос Метал Інкар 80 градусів (відносно робочий, при прогріві - ніжній патрубок холодний)  Редуктор ГБО врізаний 16-ми шлангами паралельно пічці.  Все наче й добре працює, але є нюанси. Взимку мотор довго гріється, а пічка дає мало тепла навіть на прогрітому двигуні; влітку, навіть в  спекотну погоду стрілка покажчика майже завжди тримається на 11 годин. Іноді при підвищеному навантаженні, на крутих підйомах або русі в заторах стрілка уходить праворуч.   Вентилятор при більш - менш плюсовій погоді працює майже постійно. Тобто на мою суб'єктивну думку  -   температура рідини не стабільна, на різних режимах роботи.   Шляхом роздумів прийшов до наступних висновків: В штатній системі термостат  має два клапани,  які за потреби перекривають частково або повністю один з контурів руху рідини.  Якщо наприклад клапан що закриває малий круг не герметичний, то частина рідини повертається в головку без охолодження, а якщо додати до цього потужний  потік рідини через редуктор,  то чи не приведе це до перегріву в деяких випадках?  Йдемо далі, якщо переробити СО на термос 1,4 то основним малим кругом
(в теплу пору року) лишиться підігрів редуктора ( ще звісно дренажний отвір термостата й підігрів колектора).  Фактично діаметр нового малого кругу зменшиться в два рази  Чи  не  призведе це до значного збільшення тиску в системі при закритому термосі?  А перепади тиску при відкритті не спричинять прискорення процесу кавітації?

Skiper

Цитувати виділенеВентилятор при більш - менш плюсовій погоді працює майже постійно
Скорее всего у тебя инжектор.
Прежде, чем принимать решение, я бы проверил полностью работу штатной
1. Температуру включения/выключения вентилятора (программной диагностикой снять показания с мозгов Микаса).
2. Держит ли пробка давление.
Дальше делал выводы о забитости системы шламом, включая радиатор как соты снаружи, так и внутри, эффективности помпы и т.д.
Ибо, если переделывать, не выяснив причину плохой работы штатной, хорошего результата можно и не добиться.
А термомтат вот


1 — входной патрубок от двигателя; 2 — выходной патрубок; 3 — клапан; 4 — входной патру­бок от радиатора; 5 — термочувствительный элемент; 6 — пружина основного клапана; 7 — 32 пружина байпасного клапана; 8 — байпасный клапан; А — вход жидкости от двигателя; В — вход жидкости из радиатора; h — ход байпасного клапан.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Цитата: ИнФлеймс від 02 Серпня 2021, 16:26:54
Прошу панів експертів,  розвіяти або підтвердити сумніви,  щодо доцільності  переробки  штатної СО мого автомобіля  на виносний термостат від Ланоса 1,4.   На данний час система повністю штатна, термос Метал Інкар 80 градусів (відносно робочий, при прогріві - ніжній патрубок холодний)  Редуктор ГБО врізаний 16-ми шлангами паралельно пічці.  Все наче й добре працює, але є нюанси. Взимку мотор довго гріється, а пічка дає мало тепла навіть на прогрітому двигуні; влітку, навіть в  спекотну погоду стрілка покажчика майже завжди тримається на 11 годин. Іноді при підвищеному навантаженні, на крутих підйомах або русі в заторах стрілка уходить праворуч.   Вентилятор при більш - менш плюсовій погоді працює майже постійно. Тобто на мою суб'єктивну думку  -   температура рідини не стабільна, на різних режимах роботи.   Шляхом роздумів прийшов до наступних висновків: В штатній системі термостат  має два клапани,  які за потреби перекривають частково або повністю один з контурів руху рідини.  Якщо наприклад клапан що закриває малий круг не герметичний, то частина рідини повертається в головку без охолодження, а якщо додати до цього потужний  потік рідини через редуктор,  то чи не приведе це до перегріву в деяких випадках?  Йдемо далі, якщо переробити СО на термос 1,4 то основним малим кругом
(в теплу пору року) лишиться підігрів редуктора ( ще звісно дренажний отвір термостата й підігрів колектора).  Фактично діаметр нового малого кругу зменшиться в два рази  Чи  не  призведе це до значного збільшення тиску в системі при закритому термосі?  А перепади тиску при відкритті не спричинять прискорення процесу кавітації?
З виносного толку не буде, тому що об"єм рідини на малому крузі залишиться той самий. Якщо машина інжекторна, то можна ставити на ГБЦ проставку під термостат, але врізати в неї штуцер на малий круг з внутрішнім діаметром 10-12 мм. Потім на малий круг вішаєш редуктора ГБО. Раджу перевірити помпу, схоже вона дає мало циркуляції. Якщо вже стоїть не заводська з косими лопатками, то вона може мати малу продуктивність.

Тільки з встановленням проставки є одна складність, шпильни потрібно замінити на довгі, а так як шпильки посаджені на різьбовий герметик, то часто ламаються, тому перед тим як відкручувати треба гріти шпильку з головкою щоби розм"ягчити герметик.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

mc_maxim

Хлопці дайте пораду по поводу фірми, яку зараз взяти! Чи є різниця між 80 та 87 градусами для двигуна 1.3. Сьогодні закипів :(

Romka

Моя думка для 1.3 краще 80 гр, раніше виробник Метал-Інкар був гарний, головне щоб не підробка. А інші зараз як повезе.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Алекс

Gates сдох быстро,шланги топлива уже и по 2му разу поменял  :wacko:
Новый термос установил Starner,и скал причину кипения...А оно датчик через раз срабатывает :gvozd:
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

vladishtm

Цитата: Алекс від 01 Серпня 2022, 06:38:32шланги топлива уже и по 2му разу поменял
Понюхай чим пахне бензин? можеш його "внюхнуть" спокійно, чи б"є по слизистій гірше нашатиря? Мені за останнє такий лівий попадався, шланги зразу мочалив і їх рвало тиском.  Для карбових авто,  мотиків, мопедів такий бенз проканає, а інжектору хреново.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Алекс

Цитата: vladishtm від 01 Серпня 2022, 09:58:43Для карбових авто,  мотиків, мопедів такий
...😅 Карб в элгенераторе потек ...
Но мы -о Gates  :wallbash: разочаровал  :sad:
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328