двиг Ланос1.6 на славуту

Автор Олег, 07 Квітня 2010, 10:18:04

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Вадим

Цитата: Kritikпісля прошивки з 64 стає 75 к.с. = 200 грн
+ 1.4 вал  + 3к.с. = 300 грн
+ нульовик + 3 к.с. = 300 грн
+ прямоток +5 к.с. = 500 грн
за 1300 грн
добиваємося приросту в 22 к.с.
млять, головне шоб японці не прочитали, ато вони собі всі харакірі зроблять
вони тисячі баксів викидають шоб +20 к.с вижати
а тут 150 баксів і +20 к.с.

МеМЗ решает :cool:

спросите у GDA как получить 98 лошадиных сил - он знает)))

Kritik

galaida
ну так в нього 1.4 вал з заводу стоїть
і 200км/час на газу їде на легке, навіть ДАІшники не можуть догнати тільки встигають на ВІЗИР сфоткати і то не завжди, і при цьому розхід газу 1 запальнічка на 100500 км :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Денис

ото і флуду...

на рахунок ланос двіжка - стане, кузов різать не треба

Олег

Цитата: omarото і флуду...

на рахунок ланос двіжка - стане, кузов різать не треба
А палки також різати прийдеться?
Славута 1.2 Taxi

Денис

ну з палками полюбе шось мудрить
тільки шо - хз

Рамиль

Цитата: galaida
Цитата: Лёшкану вот посмотри сколько лошадок у славуты 1.3 и у сенса 1.3 -в сенсе лошадок поболее будет а в содержимом поткапотного разницы нет никакой
а теперь вопрос: КУДА деваются около 8 лошадок???
ответ : в выхлопной!

между сенсом и славутой разница в 4 лошади, причем разница в подкапотном кроме выпуска есть впуск другой, плюс у сенса другая прошивка. первые впрысковые славуты с микасом 7,6 были 70 сильные как и сенс, у меня у друга такая была. она ехала до сотни около 12-13 секунд, в ней не было катализатора.

Впуск такой же,прога чуть другая+поршни стоят другие,с увеличенной сж
ЗЫ сказал конструктор с завода,когда беседовали

Денис

поршні однакові на інжа
різниця лише була між карбовою версією 1,3 і інжовою

Денис

тіліьки номер 2 не бери
то жесть)))