Датчик абсолютного тиску - як економетр

Автор SLIVKA, 27 Травня 2010, 13:41:44

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

SLIVKA

Стикнувся з проблемою відсутності економетра в стандарті.(Писати нафіг він тобі треба -не потрібно, вже до вас багато писали)

Прийшло на думку наступна ідея.
Використати Датчик абсолютного тиску (ДАД) - як датчик, а показометр зробити від вольтметра.
В подальшому ідея розвилась до встановлення лампочки економічного режиму, так як на ТОЙОТАХ.
А тепер  по порядку.


Для карбових СТАНДАРТ

1.Кріпемо за допомогою саморезів ДАД, підводимо до нього живлення (по паспорту вроде 5В. треба подивитись де у нас 5 вольт, або поставити резистори, там 3 контакти +,- і інформативний+).

2.Виводимо в салон інформативний+  провід від ДАД і чіпляємо на нього або вольтметр, або звичайний світлодіод (робоча напруга світлодіода десь 4,5В) мінус берем на корпусі

3.Вкручуємо в тройнік шо на впускному колекторі штуцер, попередньо викрутивши звідти заглушку.

4.На штуцер надягаємо шлангу (від вакуумкоректора підійде), другий кінець тулимо на ДАД.


Для карбових Люкс

там є на панелі, але кому не подобається то можна зробити теж, саме і штуцер у них вже вкручений є


Для інжа
думаю взагалі мороки не буде
 підєднати провода і вивести їх в салон, а далі хоч лампочку, хоч світлодіод, хоч стрілковий вольтметр.

А тепер трошки теорії:
напруга на інформативному + наступна в залежності від тиску

Ваr   кРа   V
1      100  4.9
0.9    90   4.4
0.8    80   3.8
0.7    70   3.3
0.6    60   2.7
0.5    50   2.2
0.4    40   1.7
0.3    30   1.1
0.2    20   0.6
0.1    10   0.3
0         0   0.3

то ж з таблички видно шо економний режим починаючи з 0,7 і до 1 напруга буде 3,3 і до 4,9 а це вроде як робоча напруга світлодіодів

і того бюджет

ДАД-новий 140 грн, б/у-70
шланга-6 грн
провода і світлодіод-5грн.

А для інжектора =11грн!

Це все тільки роздуми, будуть гроші - зроблю на практиці  і тоді фотоотчед
1.2 S+МПСЗ v.1+БК2.1 +BRCтечно+СПИРТ
вкусняшки для тюнінга

Володимир

Цитата: SLIVKAДля інжа
думаю взагалі мороки не буде
 підєднати провода і вивести їх в салон, а далі хоч лампочку, хоч світлодіод, хоч стрілковий вольтметр.
Так просто не получиться, потрібно напевне ставити транзисторний ключ щоби вхідний опір був як найбільший бо буде впливати на роботу контролера.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Kritik

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

SLIVKA

Ну на інж це було так, бокове відхилення, основне питання це по карб стандарт.

Kritik
Вынниця на щорса звонив питався тыльки шо 144грн.

лайнос-167
1.2 S+МПСЗ v.1+БК2.1 +BRCтечно+СПИРТ
вкусняшки для тюнінга

Володимир

Цитата: Kritikі ДАД не 140 грн коштує :/
Мова напевне йшла про ДАД від газелі, він десь так і коштує.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Chars

Чото я нічо не поняв!!!
Можно по людськи: що,відкіля,куди і навіщо?

SLIVKA

Установка електричної системи індикації економічності режиму двигуна на різні модефікації цьго двигуна (S, Si, L, Li)
так зрозуміло?
для цього використовуємо Датчик Абсолютного тиску(ДАД) і вольтметр, або світлодіод
1.2 S+МПСЗ v.1+БК2.1 +BRCтечно+СПИРТ
вкусняшки для тюнінга

Skiper

Цитата: Володимирпотрібно напевне ставити транзисторний ключ щоби вхідний опір був як найбільший бо буде впливати на роботу контролера.
Развязка только через транзисторный ключ, так же, как и для ЭХХ предлагалось.
Поскольку зависимость Ваr (кРа) по отношению к напряжению составляет очень малые пределы (шаг около 0,3 Вольта), то предлагаю:
1. Одним светодиодом не обойдёшся, необходима цепочка и можно на каждый шаг таблицы свой светодиод. Получится типа столбика из светодиодов, можно различного цвета свечения (красные, жёлтые, зелёные)
2. Использовать, как вариант, готовый светодиодный индикатор уровня записи с магнитофона типа Маяк 232 или др стрелочный.
3. Использовать лампу и по накалу (яркости свечения) определять расход.
4. Использовать вольтметр или расходометр уже готовый.
При всех вариантах подбор параметров резисторов обязателен.
Успехов.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

SLIVKA

Цитата: Skiperтипа столбика из светодиодов, можно различного цвета свечения (красные, жёлтые, зелёные)

Дискотеку в салоні робити тоже не хочеться, але вцілому Спасибі!
1.2 S+МПСЗ v.1+БК2.1 +BRCтечно+СПИРТ
вкусняшки для тюнінга

Юрій


SLIVKA

Цитата: ЮрійА не простіше поставити БК?
Де ти бачив БК на карб, шоб міряв розход чи миттевий розход? :/
На інж БК 750грн і вище :P
1.2 S+МПСЗ v.1+БК2.1 +BRCтечно+СПИРТ
вкусняшки для тюнінга

Юрій

Сорі. Завтикав про карб. :)
Тоді ставити інж. :D

Skiper

Тогда один светодиод через транзисторный ключ и с выбранным тобой порогом срабатывания.
http://slavuta-club.info/forum/search.php?action=show_user_posts&user_id=843&p=2
здесь п.36 схемы ключа. Вместо лампы светодиод с резистором со второй схемы.
Подбирать порог срабатывания резистором, на котором 1,5 кОм. Там где к клапану - подключить параллельно проводу- выходу с ДАДа.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

SLIVKA

Skiperти говориш про підключення на інжекторній машинці?
1.2 S+МПСЗ v.1+БК2.1 +BRCтечно+СПИРТ
вкусняшки для тюнінга

Skiper

Без разницы. Принцип ключа - не вносить дополнительно изменение в параметрах в рабочую цепь (не мешать машине работать). Если подключить напрямую то ли к инжу, то ли к карбу, выход паралелльно подгрузится на дополнительно созданную цепь. Дальше закон Ома для параллельного включения нагрузок и т.д. А ключ имеет очень большое входное сопротивление по сравнению с соединением напрямую.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём