Датчик абсолютного тиску - як економетр

Автор SLIVKA, 27 Травня 2010, 13:41:44

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: SkiperБез разницы. Принцип ключа - не вносить дополнительно изменение в параметрах в рабочую цепь (не мешать машине работать). Если подключить напрямую то ли к инжу, то ли к карбу, выход паралелльно подгрузится на дополнительно созданную цепь. Дальше закон Ома для параллельного включения нагрузок и т.д. А ключ имеет очень большое входное сопротивление по сравнению с соединением напрямую.
Якщо мова йде тільки про лампочку то можна перед транзистором поставити мікросхему логіки, тоді тоді лампочка буде загоратись чітко при певному значенні ДАД.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Chars

бк21 міряе розход і миттевий в тому числі!
я зрозумів,тільки як це все зробити на практиці?ти вже зробив чи тільки збираешся?

Skiper

Цитата: ВолодимирЯкщо мова йде тільки про лампочку то можна перед транзистором поставити мікросхему логіки, тоді тоді лампочка буде загоратись чітко при певному значенні ДАД.
Для микросхемы необходима уже стабилизция питания, а это уже серьёзный девайс получается.:)
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

SLIVKA

Цитата: Charsбк21 міряе розход і миттевий в тому числі!
я зрозумів,тільки як це все зробити на практиці?ти вже зробив чи тільки збираешся?

БК 21- вартість точно не 140 грн, а в 2  або і 3 рази дорожче, і мірає він разход земля-небо , трамвайна остановка але ми не про разход а про економічний режим роботи :whistling:

 зараз денег нема, тому  все тільки в ідеях :silly: , добре шо підсказали про  транзисторный ключ, нада розібратися шо за звір  :|

може ше хто шо підскаже?

 да хочеться шоб простіше, без мікросхем та стабілізаторів напруги :sick:
1.2 S+МПСЗ v.1+БК2.1 +BRCтечно+СПИРТ
вкусняшки для тюнінга

Володимир

Цитата: SkiperДля микросхемы необходима уже стабилизция питания, а это уже серьёзный девайс получается.:)
В інжекторі можна взяти зразу з датчика живлення, там я думаю стабільні 5 в.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Chars

Я хочу таку штуку,але покищо не в\' і\'ду в суть ідеі...

а бк щоб міряв розход потрібно ще якусь муть ставити в бензопровод,тіпа щетчика,один на підході до бензонасосу,а другий на зливі.....там тоже все мутно і дуже дорого.

Володимир

Цитата: CharsЯ хочу таку штуку,але покищо не в\' і\'ду в суть ідеі...

а бк щоб міряв розход потрібно ще якусь муть ставити в бензопровод,тіпа щетчика,один на підході до бензонасосу,а другий на зливі.....там тоже все мутно і дуже дорого.
Короче кажучи суть ідеї така, в тавріях славутах люкс з панелями без тахометра є такий показометр як економетр, який трубочкою з\"єднаний з впускним колектором і відповідно до розрідження в колекторі стрілочка в ному рухається. А автор теми пропонує те саме тільки замість трубочки дроти, до колектора чіпляється датчик абсолютного тиску (ДАТ) який міряє розрідження в колекторі, а в салоні ставиш вольтметр що буде знімати з ДАТ покази і відповідно стрілка вольтметра буде показувати розрідження в колекторі. Також можна поставити лампочку і настроїти її на певний поріг розрідження в колекторі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

SLIVKA

Володимир
Маладэц!
а то шось у мене:  нутром чую шо літра а сказати не можу! :silly:
1.2 S+МПСЗ v.1+БК2.1 +BRCтечно+СПИРТ
вкусняшки для тюнінга

4izmen

Дядьки, ви звиняйте, але шось до тупого студента не дійшло... :ermm:
шо він нам дає, як його поставити? те шо
Цитувати виділенестрілка вольтметра буде показувати розрідження в колекторі
я поняв, але шо з того? от не можу в\'їхати, ви поясніть так, щоб і в танку дійшло.. :D сорі..
Don\'t vorry - be happy

SLIVKA

Лінетесь все читати, ось шо буде показувати :whistling:
Ваr   кРа   V
1      100  4.9
0.9    90   4.4
0.8    80   3.8
0.7    70   3.3
0.6    60   2.7
0.5    50   2.2
0.4    40   1.7
0.3    30   1.1
0.2    20   0.6
0.1    10   0.3
0         0   0.3

3,3-4,9 економічний режим
шо нижче 3,3- неєкономічний
1.2 S+МПСЗ v.1+БК2.1 +BRCтечно+СПИРТ
вкусняшки для тюнінга

4izmen

О, SLIVKA, дякую))) я прочитав, туки шось був не в\'їхав, тепер вже ясно, спасибі)) :)
Don\'t vorry - be happy

Romka

акщо не красиво але просто - замість схеми з ключами, просто підключити цифровий мультиметр D830 ціною 35 грн . І просто і точно, опір великий. Але коробочка лишня на панелі. :( Але цифрове табло :P
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romkaакщо не красиво але просто - замість схеми з ключами, просто підключити цифровий мультиметр D830 ціною 35 грн . І просто і точно, опір великий. Але коробочка лишня на панелі. :( Але цифрове табло :P
Можна, але в голові постійно доведеться мозгами шурупати і вираховувати нагрузку двигуна, аналоговий сигнал легше сприймається.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

SLIVKA

Цитата: Володимир
Цитата: Romkaакщо не красиво але просто - замість схеми з ключами, просто підключити цифровий мультиметр D830 ціною 35 грн . І просто і точно, опір великий. Але коробочка лишня на панелі. :( Але цифрове табло :P
Можна, але в голові постійно доведеться мозгами шурупати і вираховувати нагрузку двигуна, аналоговий сигнал легше сприймається.

А ще можна поставити стрілочний китайський і ловити стрілку по всьому периметру! :D
1.2 S+МПСЗ v.1+БК2.1 +BRCтечно+СПИРТ
вкусняшки для тюнінга

Chars

Тепер все зрозуміло,дякую.
Якщо є патрубок,то ставити трубку і економетр,щоб без гемору.Я тільки не знайшов у продажу економетрів.