Вал від 1.3 на двигун 1.1 або 1.2

Автор Kritik, 10 Серпня 2008, 00:26:00

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Kritik

Говорив сьогодні з одним пацаном, в нього була Таврія 1.1 а стала 1.3, тільки за рахунок установки вала від двигуна 1.3.
Тобто цей в цей самий блок установлюється вал з мотору 1.3, чи то Таврії, чи то Славути, чи то Сенса, і за рахунок збільшення ходу поршня (більший підйом), збільшується об\"єм.
Він в двигунах не сільон, тому тлоком нічого пояснити не зміг, але думаю суть вам зрозуміла.
Шо скажете по цьому поводу?

з.і. Вал від 1.3 коштує в районі 350 грн + установка 150 грн, думаю 500 грн - не великі гроші, а вот ефект по його словах - дуже відчутний.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

АнтохА

вроде бы валы в 1.2 и 1.1 уже разные, в 1.2 уже стоит с большим ходом. но может я ошибаюсь.

Денис

Kritik
шо з 1,1 зробити 1,3 необхідно
1. вал 2457
2. поршня 75
3. розточка блока
4. ну і прокладки різні...

Твердохлебов Юрий Геннадиевич

Ввожу ясность насчет валов и объемов:
 - Таврия 1,1л (вал 245, поршня 245 72,0 под 1,1л)
 - Таврия, Славута 1,2л (вал 2457, поршня 2457 72,0 под 1,2л)
 - Таврия, Славута 1,3л (вал 2457, поршня 301 75,0 под 1,3л)
 - Sens 1,3л (вал 2457, поршня 307 75,0 под 1,3л с уменьшенной камерой сгорания)
 - Sens 1,4л (вал 2457, поршня 317 76... вот жаль не помню точный размер :))

serafimich

согласен с последним автором ,кто разбирался с мозгами микас 7.6

Володимир

Цитата: KritikГоворив сьогодні з одним пацаном, в нього була Таврія 1.1 а стала 1.3, тільки за рахунок установки вала від двигуна 1.3.
Я кілька років тому переробляв 1.1 на 1.2, замнив колінчатий вал на 2457 на міняв поршня 72 мм під 1.2 вони трохи нижчи від 1.1. Щоби вийшло 1.3 потрібно розточити блок до 75 мм, але в такому випадку кажуть що блоки 1.1 потрібно спочатку гільзувати а потім точити до 75мм. Ефект дійсно є особливо відчутний на низах. На сайті журналу \"За кермом\" була стаття по переробці, там ще міняли в карбі жиклери на більші. Якщо надумаєш робити, бери болгарські поршня, якщо на них щифри співпадають то різниці в розмірах та масі між ними не знайдеш, ну і кільця японські притираються довго але зате и ходять кажуть до 300 тис.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Денис

1. кольца притираютса за час работы
2. двигатель на колене 2457 ОЧЕНЬ низовой
3. двигатель можно не гильзовать, но лучше гильзонуть его

Твердохлебов Юрий Геннадиевич

Насчет колец по опыту могу сказать что \"бабка надвое сказала\"
 - японские кольца идут с завода, минусы в том что они очень боятся перегрева и жрут гильзу, ресурс конечно велик;
 - болгарские двойной хром несколько меньший ресурс, но перегрева не боятся, наблюдались многоразовые перегревы, но спучтя тысячи км кольца ходят отлично.

...Лично мое мнение - Болгария и только она.

D.mudrik

1.3не получится там блок уже другой

Kritik

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Василий

Я согласен. Можно переточить с двигателя 1,2 на 1,3, Но ремонтного размера потом нет. Узнавал на Авто -Зазе. Надо менять блок

Kritik

Ну так Лавр вроді під 76 поршні розточив.
Ну так чого мелочитися? :P
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

XrYsT

А за место ремонтных поршней он будет блок ремонтый ставить =( !!!
Славута 1,2 с Pantera 3300 - ЦЗ - SONY 410U :whistling:


Kritik

Ну там машина не на кожний день.
Це просто приклад...

п.с. це вже не перший мотор, і думаю не останній.
Такшо для нього поміняти блок - не проблема.
Головне шо він ентузіаст МеМЗа!!!
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Твердохлебов Юрий Геннадиевич

Цитата: ВасекЯ согласен. Можно переточить с двигателя 1,2 на 1,3, Но ремонтного размера потом нет. Узнавал на Авто -Зазе. Надо менять блок
Что означает ремонтного размера нет?
Поршня 75,0 - стандарт
            75,5 - ремонт
ну а далее остается 76,0 ВАЗовские