Прокачка тормозов

Автор Сергей, 10 Листопада 2010, 14:40:47

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

osnastkaman

Эх, из-за копеечных манжет на 600грэ влетел, замени манжетки в старых суппортах, будут на подхвате или продашь что бы как то компенсировать затраты на ненужные покупки.

Володимир

Цитата: osnastkamanЭх, из-за копеечных манжет на 600грэ влетел, замени манжетки в старых суппортах, будут на подхвате или продашь что бы как то компенсировать затраты на ненужные покупки.
Простої заміни мало, потрібно почистити поршень від наліту, і посадочні місця манжет, щоби при відпусканні педалі тормозу манжети на долю міліметра втоплювали поршень в циліндр.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексей

а супорт ремонту підлягалє?

Number One

Подлежит, если хочешь сэкономить. Поршень вытаскивается, манжеты меняются. Штуцер высверливается, переезается резьба и подбирается другой, неродной.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Алексей

а якшо поршень вийняти і манжети помінтяти цого назад реально поставити?

Number One

Пилять, я менял манжеты и всё там вынимается и ставится!
Геморно немного и терпение нужно, но ничего сложного.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Володимир

Цитата: slavyta2007а якшо поршень вийняти і манжети помінтяти цого назад реально поставити?
Реально, тільки потрібно перед зборкою почистити акуратно прошень від нальоту і алюмінєвий корпус, особливо в канавках де манжети сидять. Рекомендую взяти лишній ремкомплект з манжетами, бо поршень назад запихати трохи геморно, можна манжету перекусити.

Перед зборкою поршень і манжети промазати тормозною рідиною для змазки, перед установкою пильника, промазати з низу металічні поверхні рециновою олією.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексей


Алексей

Підскажіть як і чим краще прокачувати тормоза, насосом чи повітрям з запаски, і скільки атомосфер повино бути. Одні пишуть 0,5 другі 1а треті 2 атомосфери?

Sergik32

можеш і з запаски, там якраз буде від 2 до 0,8, цього достатньо, тільки слідкуй за рідиною в бачку, щоб не ушла раніше ніж треба.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алексей

а від 2 атмосфер бачок не розірве? :download:

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алексей

то чого тоди пишуть що потрібно подавати 0,5-1 атмосфер а якщо подати 2 атмосфери то розірве бачок

Sergik32

нічого йому не станеться. Ну дай йому 1,5 бар, це ж тиск для того щоб рідину прогнало по системі.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

MykolaV

Добрый день
Столкнулся с проблемкой во время прокачки переднего левого колеса.
После второго цикла прокачки (понажимал-задержал) закрутил штуцер с усилием, но при нажатии педали все равно через штуцер
(не под резьбой) протекает тормозуха.
Затянул довольно сильно (на задних колесах этого усилия хватало, чтобы закрутить), побоялся, чтобы не сорвать резьбу.
Что может быть причиной и каким образом ее устранить.
на штуцере с виду конус целый без дефектов.