Ремонт розширювального бачка газового турбокотла DAEWOO

Автор ВКБ, 25 Вересня 2014, 20:51:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Комусь буде корисна інформація, хто не в курсі цих проблем.

Багато у кого є настінні газові турбокотли і настінні котли  сомостійної тяги (безвентиляторні).
У цих котлів є вбудовані розширювальні бачки для компенсації лишку обїєму води при розширені в процесі нагріву.

Так от, бачок містить дві порожнини, переділяні гумовою перегородкою. В одній вода системи опаленя, в іншій повітря під тиском 1атм.. Після кілька роківексплуатації мембрана лопається і в порожнину повітря попадає вода.Монометр починає стрибати вверх і в низ при нагріванні і охолодженні системи. Котел уходить в аварію.

Теж саме сталосі і з моїм котлом ДЕО Газболер. Вартість нового 7-ми літрового бачка  - 900 грн. Можна купити універсальний і впихнути в зручному місці. Але маючи в колті , нафіга цей огород. Бачек завальцьований, ремонт казався нереальним.

Бачек специфічний спеціально для цього котла. Водяний штуцер зверху, ніпель повітря знизу. Як воду не відкачуй, все одно він підсасується в систему і виходить через клапан виходу повітся поплавковий. Котел втрачає тиск і виходить в аварію.

Як я вирішив цю проблему - відразу рішення не знайшов, мучався рік.

vipmart






http://santechnik.org.ua/stati/otoplenie/rasshiritelnij-bak



Рішення краще пояснити ескізно. Трохи пізніше намалюю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

виталий

сегодня сосед приносил расширительный бачок на литра три. красный, круглый. прогнил в двух места. новый 1900 грн. заварил два отверстия полуавтоматом. проверили накачав 2 атмосферы. заработал на соседе 5 гривен!

Жулик

У меня такой бачек на воду стоит как ресивер 50л, так в этом году дырында в мембране прорвалась шо голова влезит, Но так как я на отопление прикупил на 24л и брал я его для воды как бы характеристики у них одинаковые, отличается толко тем что там вроде резина пищевая и не воняет и он  синего.
50л был красный немного по вонял и перестал, хотя когда разобрал то та мембрана была смердючая  :! .

Короче поменял на 24л разницы сильной не заметил, куплю на отопление сново такой а этот трогать не буду.

На 50л думал найти мембрану, но этот балончик у меня какойто специфический и на него трудно найти мембрану и стоить она будет больше чем 24л балон в сборе.
Цитата: vitos1979сегодня сосед приносил расширительный бачок на литра три. красный, круглый. прогнил в двух места. новый 1900 грн. заварил два отверстия полуавтоматом. проверили накачав 2 атмосферы. заработал на соседе 5 гривен!
прикольно, твой сосед всегда наверное живет и топит котел или антифриз там, ибо слить воду не получится с той шланги  :D.

Я буду на даче ставить ТТ котел и заливать спец жидкость для теплоносителя, ибо я туда могу за зиму приехать 5-10рас.

ВКБ

В общем, тепер замість мембрани, повітря стискається зверху водою. Головне щоб через ущільненя трубки і стінки патрубку не підсасувало повітря. Смисл той самий, тільки немає резинової перегородки.

Дріт в ратрубку всунутий для орієнтації трубки у дно.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБВ общем, тепер замість мембрани, повітря стискається зверху водою. Головне щоб через ущільненя трубки і стінки патрубку не підсасувало повітря. Смисл той самий, тільки немає резинової перегородки.

Дріт в ратрубку всунутий для орієнтації трубки у дно.

А ти впевнений що під тиском повітря не розчиниться у воді?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Впевнений що ні, так як працює вже. Заміть, корабель не тоне, до поки там повітряна куля пуд кормою чи носовою частиною, тиск там рівний вазі корабля і т.п.
 Трохи більше коливання ніж при справному, але жінка не помітила. До цього шкандаль був.
Вода як водяний замок і тиск рівний повітря і води.

Ну є ще варіан купити за 1350 і через три роки викинути разом з котлоп.

Планую при смерті котла новий відповідно, тому і майструю, щоб поки не вкладати. Буде корисно хто любить старенькі вірні котли.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Зиму відходив котел без аварій по воді. Трохи додавав тиску вручну. Доречі є реле і прошитий під автозаповнення водою, але по часу додавання води, бо датчик має тільки рівень відсутності води і не має максимального тиску контролю. Криника автоподачі немає, він схожий на лапан стіралки. Зекоомив грошей та і нема сенсу міняти бачек, через два роки мембрана трісне і на новому саму в цій угловатій конструкції бачку із-за того що він не круглий. Концентрація напруг мембрани по кутам.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

скажи у мня в плане написано что трубы от котла должны быть с уклоном в сторону котла, это значит котел самая низкая точка я так понял и еще это касается и обратки и подачи?

Sergik32

ну якщо в тебе система опалення відкритого типу без примусової циркуляції то обратка в котлу повинна мати саму меншу відмітку, це буде саме правильно.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик


Sergik32

система яка точно, може бути закритого типу але з уклонами, а може бути закритого з металопласту-міді-поліпропілену, то там уклони вже неважно які, без примусової циркуляції(насоса) вона не арбайтен.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

закрытая, с полипропилена, с насосом на обратке (примусова).
Короче уклон только для выхода воздуха!

Sergik32

для вихода воздуха є крани маєвського і сам повітровипускник.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

та будут на радиаторах клапана, то все понятно.
Вопрос в том что подача понятно нужно трубы ити от котла и поднимать повыше для выхода воздух а радиаторы но вот обратка, что с ней делать ставить параллельно подаче или же наклонять вниз и до котла ити поднимая ее?
_____________________________________________________________________________________________________
В какую бы сторону Вы не наклоняли обратку, весь воздух из неё окажется в радиаторах... :hello: А если есть верхние стояки, то через них в розлив и в РБ. А вот, уже на розливе-то уклоны обязательны.
-
А обратку, можно хоть змейкой пустить (что частенько и делается, при обходе проемов снизу или сверху). Главное, обеспечить воздухоотвод (с каждого горба воздух должен удаляться) и слив (с каждого глухого кармана).

Прочитал тут https://www.forumhouse.ru/threads/164868/