Пропоную пофлудити про двигун МЕМЗ

Автор Володимир, 30 Квітня 2020, 10:30:33

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Я тут днями зняв лог під час поїздки одночасно з мікаса і газоблока, попрвки по абсолютному тиску та обертам були відключені, потім з лога зробив 3Д таблицю, де Х-оберти, Y-абсолютний тиск в ресивері, Z-коефіцієнт лямбдарегулювання. В результаті маємо таке.

На малюнку кожна лінія точок відповідає певному абсолютному тиску в ресивері, і що цікаво в діапазоні обертів 1800-2500 лінії чомусь криві, на одних нагрузках палива забагато, на інших навпаки замало. Я схиляюсь до думки що різне наповнення циліндрів, може впуск кривий, а може вихлоп кривий.



Для прикладу тут пофільтровано по абсолютному тиску.







Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Дуже схоже на відклик педалі газу..тобто дросельної від ноги, тобто тиск по дроселю піднявся і паливо збагатилось. У нас підконтрольна дросельна і все інше залежне від дроселю.

В інтернеті блукає література, качнув,  до на всі мемз сватали відчизняну турбіну ПП Таврія-турбо , договір з зазом є, досліди і конкретні цифри ефективності потудності на 50%, і рекомендації по підсиленню вузлів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 30 Квітня 2020, 11:19:52
Дуже схоже на відклик педалі газу..тобто дросельної від ноги, тобто тиск по дроселю піднявся і паливо збагатилось. У нас підконтрольна дросельна і все інше залежне від дроселю.

В інтернеті блукає література, качнув,  до на всі мемз сватали відчизняну турбіну ПП Таврія-турбо , договір з зазом є, досліди і конкретні цифри ефективності потудності на 50%, і рекомендації по підсиленню вузлів.
Можливо, але будуючи таблицю були відфільтровані режими переходу на потужний режим, режим примусового холостого та холостого.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Тобто натиснув, тиск збільшився, пішло збагачення..як варіант.

А зняти характеристику, щоб одна вісь площини була тиск?

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 30 Квітня 2020, 12:46:12
Тобто натиснув, тиск збільшився, пішло збагачення..як варіант.
Я розумію, але тоді при одному і тому самому тиску в ресивері має на всьому діапазоні обертів один коефіцієнт, а тут є відрізок обертів з приколами.
Цитата: ВКБ від 30 Квітня 2020, 12:46:12
А зняти хаоактеристику, щоб одна вісь площини була тиск?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Третя вісь на нас то що?

Може бітність оцифровки градить дискретність  датчику тиску?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Це двовимірний графік, X-абсолютний тиск, Y-середній коефіцієнт лямбдарегулювання, він же KLZ. Фільтрації по обертам нема, тобто тут весь робочий діапазон.

З наповненням якісь проблеми є, бо навіть на бензині, якщо з холостого дати трохи газу до 1500 обертів, то KLZ за 2-3 секунди буде повзти вниз. Можливо таке появилось з установкою резонатора від босал, а може коли поставив газ і був вимушений зняти глушник від ланоса що був на місці сопілки. Зразу грішив на датчик кисню, але коли купив новий і нічого не помінялось, то вирішив перевірити на бензині,  але там таке саме.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

_Oleksandr_

Цитата: Володимир від 30 Квітня 2020, 10:30:33Я тут днями зняв лог під час поїздки одночасно з мікаса і газоблока
А что за софт использовали? К примеру - как мне такое такое сделать?

Володимир

Цитата: _Aleksandr_ від 30 Квітня 2020, 14:38:57
Цитата: Володимир від 30 Квітня 2020, 10:30:33Я тут днями зняв лог під час поїздки одночасно з мікаса і газоблока
А что за софт использовали? К примеру - как мне такое такое сделать?
МікасОнлайн, але в тій версії що на сайті тої можливості ще нема, і ще один нюанс, таке можна зробити тільки для певного логу знятого з мого газоблока і мікаса одночасно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Тобто ти думаєш що це резонанс вихлопів дає таке на впускному? Навряд, так як клапана відсікають потоки і немає кажись мостику між клапанами  вихлопу і суміші. Але як єдине пояснення може бути ща умови сполучання впуска і випуска в певній фазі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 30 Квітня 2020, 15:05:26
Тобто ти думаєш що це резонанс вихлопів дає таке на впускному? Навряд, так як клапана відсікають потоки і немає кажись мостику між клапанами  вихлопу і суміші. Але як єдине пояснення може бути ща умови сполучання впуска і випуска в певній фазі.
Я маю на увазі продувку.

Ось ще одна цікава картинка, обрти КВ 3000, міняється тільки тиск в рессивері.



З лівої сторони графіка на малих тисках в ресивері маємо розкачку коефіцієнта лямбдарегулювання, а від 107 одиниць можна сказати що пішов по прямій.

Треба ще попробувати мій додатковий глушник замінити на стандартну сопілку і подивитись на результат, може то він такі корективи дає. Хоча навряд, бо дуже далеко від двигуна.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

І якщо вийде перевір лише зі штанами погазувати.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 04 Травня 2020, 12:34:49
І якщо вийде перевір лише зі штанами погазувати.
В мене в гаражі нема ями, щоби я такі серйозні експеременти робив, плюс, нема резонатора, нема ДК, експеремент не вийде.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Ясно, викинув штатні куски. А ДК де вчіпив? Чи немає взагалі?
По гістограмі більше тиск багатша суміш?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 04 Травня 2020, 14:45:37
Ясно, викинув штатні куски. А ДК де вчіпив? Чи немає взагалі?
ДК на карбовому резанаторі, в тому самому місці де і в каталізаторі.
Цитата: ВКБ від 04 Травня 2020, 14:45:37По гістограмі більше тиск багатша суміш?
Так і є, бо редуктор на виході дає диференційний тиск відносно ресивера, а чим більший тиск в ресивері, тим більша щільність газу на форсунках за одного і того ж диференційного тиску.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion