Slavuta 1,2L 2004 by SEMPER FI

Автор SEMPER FI, 27 Квітня 2009, 13:22:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Димончик

это ты сколько ехал, чтоб такой неглубокой ямкой диск уделать, шо аж спустило колесо ? я понимаю - 25 см глубина, а 4-ре ... маловато :dizzy:
авторемонт. ходовая/рулевая, двигатель/КПП, сварочные работы, электрик.  о-67-6I2-28-6I
рихтовка - покраска . большой бокс, легковые и грузовые.

Kritik

DIMONCHIK
вчорашнє бухання дається в знаки :D
прочитай ше раз і уважно
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Лёшка

4 см это смятина на диске :(
сочуствую, ну ничего отремонтируешся :)

SEMPER FI

Шв була десь 60.
4см це вмятина на диску. А яма була глибока. Просто діра посеред дороги.
Диск вже зробив. Але більш хвилює ходова і чому появився провал при їзді на сталій шв.

Димончик

та это ещё нормально, я хоть вообще могу читать :sick:
уже дочитал. :)
авторемонт. ходовая/рулевая, двигатель/КПП, сварочные работы, электрик.  о-67-6I2-28-6I
рихтовка - покраска . большой бокс, легковые и грузовые.

SEMPER FI

Після заміни повітряного фільтра заміряв розхід:
- проїхав 151,7км., заправив 14,87л., розхід 9,8л. на 100км.
Це вже інше діло.
----------------------------
Щеплення почало хапати чомусь вище. Тепер майже в кінці ходу. Чи то воно притерлося і так повинно бути, чи то треба трос регулювати?
Перша теж почала вмикатися, як і раніше :(. Треба майже зупинитися. Ех, а я то вже радів.

Kritik

вона і має включатися тільки при майже повній зупинці
або після перегазовки

відрегуліруй трос.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

SEMPER FI

Пробував регулювати. Десь на 1см підтягнув.
Щось нічого не змінилося. Як реагувало на 2/3 ходу, так і реагує.
Весь хід як був 140-150мм. так і залишився. І свобідний хід (не розумію, де іменно той опір при натисканні повинен появитися) десь 40мм. теж залишився.
Включаєш першу, відпускаєш щеплення (без газу) і машина починає їхати коли вже педаль на 2/3 відпущена. Хіба так повинно бути?

SEMPER FI

Підрегулював трос щеплення. Вперше, за майже рік експлуатації авто появився вільний хід. До того взагалі не було. Значить весь час щеплення було хоч трохи, але витиснене. Тепер ловить трохи раніше ніж середина ходу. Не чути гудіння постійного.
Куплено тримач для телефону у вигляді торбинки (16грн), але я там буду тримати водійські окуляри. В бардачку вони трохи зношуються, хоч і в чохлах. Також ручку на кермо, але повернув, бо виявилося, що воно зовсім не зручно.
Всю сьогоднішню дорогу відкривався замок багажника. До того лише при їзді по нерівностях міг відкритися, або ж якщо його закрити, коли машина стояла нерівно. Відкрутив планку, що тримає замок, і зсунув максимально вниз. Проїхав десь 50км. Ні разу не відкрився.
Насторожили удари з області багажника. Спробував покачати. Звук, ніби пісок потрапив і скрипить. Звідки звук, толком не впевнений, але підозрюю що заднім амортизаторним стікам вже прийшов кінець.
Щось спонукало глянути чи переднє праве та ліве колесо однаково стоять по центру колісних арок. На вигляд праве трохи більше зміщене до середини авто. Поміряв. Дійсно різниця в пів сантиметра. Напевно глаз алмаз :) від батьків архітекторів передався. Тепер чухаю ріпу чи то не від удару, коли диск погнув :(

Богдан

Цитата: SEMPER FIЩось спонукало глянути чи переднє праве та ліве колесо однаково стоять по центру колісних арок. На вигляд праве трохи більше зміщене до середини авто. Поміряв. Дійсно різниця в пів сантиметра. Напевно глаз алмаз :) від батьків архітекторів передався. Тепер чухаю ріпу чи то не від удару, коли диск погнув :(

точно, 90% что от удара

SEMPER FI

Mayor7777, робити геометрію? Чи це не допоможе? Чи то могло краб змістити чи погнути?

Богдан

Геометрию так и так надо делать чтобы тебе выровняли колеса, краб впервую очередь страдает, но можэт быть что просто с места сошёл или немного погнуло, после него реактивная штанга можэт погнутся а там и рычаг, вообщем надо смотреть :)

Kritik

та не переживайте ви таке :D
геометрію зразу
ага кузов повело і криша хвильками ))))

просто розігнулася трохи реактивна тяга вот і всьо
якшо ніде не затирає то забий
хотя розвал міг чуть збитися :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Дима

может там чтото и погнулось но причем тут геометрия кузова ведь удара по кузову небыло тут надо кастер смотреть ведь он отвечает за угол продольного наклона оси поворота относительно вертикали

Богдан

Геометрия должна быть в норме, так как нет машину будет в сторону уводить

Я как влетел в яму, и колесо сместилось тожэ, и геометрии не было выставили и гуд