Плавная регулировка дворников

Автор Dimzik, 26 Жовтня 2013, 11:13:44

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр 1968

На всіх практично іномарках люксових і не дуже комплектацій до комплектування датчиками дощу ставилися банальні ручні регулятори інтервалу і ніде не було програмних.Я не думаю що вони були дурними чи неграмотними.Програмне реле на авто яке експлуатується в місті крім психів при смиканні ричажком не вирізняється нічим більше.Уявим ситуацію.Місто.Ранком їдемо на роботу.Починається дощик.На світлофорі виставляємо інтервал.Всі стартують на зелений,ми теж і.....інтервалу вже мало-не встигає очистити,можна влупитися в переднього.Виставляємо по новому.Бац,слідуючий світлофор(перехід з пішоходами)і.....щітки вже труть по сухому.Проста крутилка,чи перемикач швидше вирішує дану проблему.В малих населених пунктах,а тим більше на трасі програмне можливо і краще,правда якщо опади більш-менш стабільні.

masster

Цитата: Олександр 1968 від 26 Травня 2020, 21:51:23
массссстер стверджує,що він таку релю поставив без проблем в 2010 році на стандартну славуту,а не на люкс і в нього є схема.Хотілось би побачити,бо буде просто бла-бла.
Я не розумію . Так треба, чи ні? Ставитимеш? Чи для підтвердження бла-бла? Можна одразу по людські писати?

Vadim_K

Цитата: masster від 26 Травня 2020, 22:59:21
Цитата: Олександр 1968 від 26 Травня 2020, 21:51:23
массссстер стверджує,що він таку релю поставив без проблем в 2010 році на стандартну славуту,а не на люкс і в нього є схема.Хотілось би побачити,бо буде просто бла-бла.
Я не розумію . Так треба, чи ні? Ставитимеш? Чи для підтвердження бла-бла? Можна одразу по людські писати?
Мені цікаво і треба. Хочу щось замутить з паузою на стандарт. Якось РАІН не хочеться ставить, тому й цікавлюся що поставити в розрив стандартного перемикача.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Я би наприклад в машині хотів би зменшити швидкість обертання двигуна в самому склоочиснику, бо перша швидкість як для першої зашвидка, а друга то взагалі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 27 Травня 2020, 11:50:12Я би наприклад в машині хотів би зменшити швидкість обертання двигуна в самому склоочиснику
Не варто. Я кілька разів потрапляв у таку зливу, що не вистачало навіть максимального режиму, видимість була лише у секторі 10 см за двірником (по зовнішньому радіусу). Зупинився і перечікував зливу. Клімат міняється, роль і частота двірника будуть тільки збільшуватись. Краще захреначте регульовану змінним резистором першу передачу, як в Олександра 1968.

Володимир

Цитата: Toris від 27 Травня 2020, 12:30:19
Цитата: Володимир від 27 Травня 2020, 11:50:12Я би наприклад в машині хотів би зменшити швидкість обертання двигуна в самому склоочиснику
Не варто. Я кілька разів потрапляв у таку зливу, що не вистачало навіть максимального режиму, видимість була лише у секторі 10 см за двірником (по зовнішньому радіусу). Зупинився і перечікував зливу. Клімат міняється, роль і частота двірника будуть тільки збільшуватись. Краще захреначте регульовану змінним резистором першу передачу, як в Олександра 1968.
Я минулого року попадав в таку що і 10 см не було видно на другій швидкості, але там вже міг бути варіант що при такій кількості опадів і швидкості щітки було банальне аквапланування, тобто щітка до скла не діставала.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

Так ж у Володимира версія люкс по моєму.Зробити регулювання інтервального режиму простіше ніж пальці ....Знайти провід який йде до клеми I(J),розрізати і вставити змінний резистор 15-20кОм по схемі реостата і все.Працює на реле починаючи з серії 524.хххх,старі типу 522.хххх не регулюють

Karp

Цитата: Володимир від 27 Травня 2020, 11:50:12
Я би наприклад в машині хотів би зменшити швидкість обертання двигуна в самому склоочиснику, бо перша швидкість як для першої зашвидка, а друга то взагалі.
Тинька(Атмега)+энкондер=ШИМ+регулируемая пауза.

Володимир

Цитата: Karp від 27 Травня 2020, 15:51:00
Цитата: Володимир від 27 Травня 2020, 11:50:12
Я би наприклад в машині хотів би зменшити швидкість обертання двигуна в самому склоочиснику, бо перша швидкість як для першої зашвидка, а друга то взагалі.
Тинька(Атмега)+энкондер=ШИМ+регулируемая пауза.
Також варіант, одним пристроєм вбити двух зайців.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 27 Травня 2020, 15:08:28
Так ж у Володимира версія люкс по моєму.Зробити регулювання інтервального режиму простіше ніж пальці ....Знайти провід який йде до клеми I(J),розрізати і вставити змінний резистор 15-20кОм по схемі реостата і все.Працює на реле починаючи з серії 524.хххх,старі типу 522.хххх не регулюють
Я вів мову про швидкість ругу щітки, вона рухається на наший авто зашвидко.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

А я відповів Торісу та що сорі.Мені до речі не швидко,якщо про першу швидкість,А от на другій деколи здається що щітка полетить в кущі.

Олександр 1968

Цитата: Karp від 27 Травня 2020, 15:51:00
Цитата: Володимир від 27 Травня 2020, 11:50:12
Я би наприклад в машині хотів би зменшити швидкість обертання двигуна в самому склоочиснику, бо перша швидкість як для першої зашвидка, а друга то взагалі.
Тинька(Атмега)+энкондер=ШИМ+регулируемая пауза.
Копайте глибше,бо люди на китайських сайтах знаходять готові блоки оптичних датчиків дощу-оце тема де можна розігнатися.Шим можна докрутити.Можна і ближче
Spoiler

Toris

Хочу датчик дощу! :o

Олександре, в мою славутку можна таке прикрутити? Щоби вмикалось у втопленій позиції важіля (для заднього двірника)?

masster

#58
Цитата: Vadim_K від 27 Травня 2020, 09:52:21
Цитата: masster від 26 Травня 2020, 22:59:21
Цитата: Олександр 1968 від 26 Травня 2020, 21:51:23
массссстер стверджує,що він таку релю поставив без проблем в 2010 році на стандартну славуту,а не на люкс і в нього є схема.Хотілось би побачити,бо буде просто бла-бла.
Я не розумію . Так треба, чи ні? Ставитимеш? Чи для підтвердження бла-бла? Можна одразу по людські писати?
Мені цікаво і треба. Хочу щось замутить з паузою на стандарт. Якось РАІН не хочеться ставить, тому й цікавлюся що поставити в розрив стандартного перемикача. Нормальна, людська розмова. Якщо треба, то я знайду схему (вона в мене на папері) і викладу свім зацікавленим. 


Я думав що всі вже давно в темі, так що якщо когось випадково скривдив-вибачаюсь.
Взагалі, досить зручно. Дощик частий-поставив включення через 4 секунди. Дощик -ріденький-поставив через 40 секунд...
Я як поставив-як на світ народився.
До речі, ця схема була на таврофорумі, але він знову здох. А я, знов не скопіював бортовик. ))))
Скину схему в О\П

masster

Цитата: Toris від 27 Травня 2020, 12:30:19
Цитата: Володимир від 27 Травня 2020, 11:50:12Я би наприклад в машині хотів би зменшити швидкість обертання двигуна в самому склоочиснику
Не варто. Я кілька разів потрапляв у таку зливу, що не вистачало навіть максимального режиму, видимість була лише у секторі 10 см за двірником (по зовнішньому радіусу). Зупинився і перечікував зливу. Клімат міняється, роль і частота двірника будуть тільки збільшуватись. Краще захреначте регульовану змінним резистором першу передачу, як в Олександра 1968.
Не скажу що часто, але одного разу, там де машин практично немає-я взагалі з,їхав з дороги і зупинився. Бо була така злива.