Тюнинг штатной печки

Автор ВКБ, 05 Листопада 2013, 16:47:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чи потребує пічка Славути реконструкції

Ні
3 (10.3%)
Так
13 (44.8%)
Частково, так як конструкція має недоліки і конструктри недоопрацювали
3 (10.3%)
Ні, лише належна діагностика несправності ії усунення
0 (0%)
Так, лише вентилятор
4 (13.8%)
Так, лише радіатор
0 (0%)
Так, лише кран
1 (3.4%)
Так, лише елементи керування потоком
3 (10.3%)
Так, додати кондиціонер
2 (6.9%)

Всього голосів: 29

igo61

Цитата: ВКБ від 11 Листопада 2020, 11:13:11
спробувати внутрішню тягу на листочку паперу)) чи іншим методом. Так само на видування при обертах зубцями.
А я ешшо и скорость потока могу замерять.

:beee:  :-D
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

(ось так весело та невимушено учасники форуму перетворюють тавропічку у компресор високого тиску) :-D

ВКБ

Цитата: Toris від 11 Листопада 2020, 11:46:51
(ось так весело та невимушено учасники форуму перетворюють тавропічку у компресор високого тиску) :-D
Гоп сказав....а прижок ще не був ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 11 Листопада 2020, 11:53:35Гоп сказав....а прижок ще не був ))
Стрибуни вже є (Ви і Володимир). А мою місію бачу у тому, щоби вказати доцільний напрямок стрибка. Щоби економити ресурс. :drinks:

ВКБ

Без факторного спрощеного експерименту шо пальцем в небо.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

мене поки задовільняє равлик 2108, зроблю ще реостата то взагалі буде дібрє
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 11 Листопада 2020, 12:36:52
мене поки задовільняє равлик 2108, зроблю ще реостата то взагалі буде дібрє
А навіщо реостат, шо не так? Мотрр з постійними магнітами чи з залежним возбудом?

У равлика 2108 крильчатка зубцями вперед чи назад крутиться? На всяк випадок бо в руках не тримав.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Володя може пепевірити як він шумить без крильчатки на холострму ходу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

реостат для того щоб крутився равлик зимою трошки помаліше ніж 1 передача, бо в нього вихід вузький, на відміну штатного дуйчика і дме від якраз по центру радіатора а не по всій площині, тому, при меншій швидкості потоку мішатися повітря буде краще і в ноги буде "самий дєвкє огурєц" от тра тепер подумати що підібрати, може в кого з коллєг є рішення і реалізація такого девайса
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#145
Штану схему ти що оминув з опорами трьохшвидкісну? Оскільки два контакти на мотор синхронний і він запітаний послідовно, тому штатний реостат тупо обмежує напругу через резистори і бере на себе струм як мікрообігрівач. Оскільки потужність 90Вт на максимумі і мабуть більша на першій передачі, то доцільніше б було мати 4 контакти і обмежити напругу на ротор (якор) доя меншого споживання паразитного струму реостатом, а на статор пустити всі 12В..якщо обмотка не пригорить. Чи я помиояюсь? Все ж таки послідовно то напруга наполовину буде менша і струм на обмотку. Поправле якщо помиляюсь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ні, вона працює, тіко кажу що на першій швидкості зимою засильно дме, можна менше дути, коли стоїш в прібках не їдеш, бо коли рухаєшся то тоді потік повітря йде. У володі з його дуйчиком то на радіатор дме правильно по всій площині то там все ок
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

То додай на першу швидкість нитки вольфрамової довше..в спіральку скрутити , підбири довжину по опору, чи резистор зелений керамічний на ват 50 вліпи з реостатиком і підбери повзунець.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 11 Листопада 2020, 10:06:19
А в мене штатно все по термостату
Володя, спробуй на штатній пічці поливись можнивість покращення ножа так званого, як я на ескізі пнамалював, вставити його туди чи є можливість ,  малою кров.ю і спробувати подивитись результат. І козирек покращення взоду повітря.
Яне вірю в успіх штатного дуйчика, тому навіть не буду пробувати, там якщо переробляти, то переробляти дуже багато.
Цитата: Toris від 11 Листопада 2020, 10:46:29
Цитата: Володимир від 11 Листопада 2020, 09:47:13Запасна стоїть на машині з дуйчиком від тойоти, а штатна на руках.
Володимире, а можна Вас попросити:
1) заміряти зовнішній діаметр колеса крильчатки; (110 мм згідно клітинок ескіза?)
112 мм по краю, на самих лопатках можливо і 110 мм.
[quote author=ВКБ link=topic=10607.msg547972#msg547972 date=160508197
2) заміряти геометричні розміри лопаті крильчатки (довжина паралельно осі обертання, ширина і товщина);
3) заміряти кут атаки зовнішньої кромки лопаті до дотичної кола?

Також цікавить кут сектору від осі двигуна до меж вхідного вікна (або скільки лопатей видно у вхідному вікні).[/quote]Попробую, але з кутами може бути проблема.
Цитата: ВКБ від 11 Листопада 2020, 11:13:11Торіс, Вололя моде навіть включитиинаправлення криоьчатки у реверс поза пічки і спробувати внутрішню тягу на листочку паперу)) чи іншим методом. Так само на видування при обертах зубцями.
Пробував я покрутит крильчатку руками коли двигун окремо від пічки, то коли лопаті проти шерсті, то відчувається потік повітра, а як за шертю, то глухо.

Цитата: Sergik32 від 11 Листопада 2020, 11:26:14
Заходьте до Володі в бортовик і там є все. Ну вроді у мене схема таж сама і термос на 87 градусів і навіть штуцер на редуктор з вн отвором 8-9мм і всерівно не тепло в машині, стрілка в лівій половині шкали
Значить щось з термостатом, бо в мене на виході внутрішній діаметр 12 мм, то по бортовику як і завжди було зимою 85 градусів, літом 87, кран пічки тримаю на мінімумі бо жорко.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#149
Володя, по чому продаєш штатну пічку. Експеримент то завершити треба.

Згадав чого тангенціальний обирають в авто, а равлик 2108 не таво в цьому плані. Тому що в тангенціальному майже нема руху повітря через крильчатку, осквльки там утворюється тиск з усіх боків крильчатки і немає зони якогось нижнього чи верхнього тиску. Тобто через крильчатку не проходе обєм повітря.Ця властивість дає змогу ламелям завжди бути чистими і без наліпання пилу та пруду при вологому повітрі.
А от центробіжний чи центрозбірний пропускають через крильчаткк  весь до краплі обєм повітря і є налипання бруду. Така особливіть. Лазити туди витирали ламелі нє брєд. Тому просто требамефективний тангенціальний.
Я вже щось слоняюсь до думки доопрвцювати лише ніж зрізу  повітря і захвату. Ну не зря такі робили. 
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.