Тюнинг штатной печки

Автор ВКБ, 05 Листопада 2013, 16:47:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чи потребує пічка Славути реконструкції

Ні
3 (10.3%)
Так
13 (44.8%)
Частково, так як конструкція має недоліки і конструктри недоопрацювали
3 (10.3%)
Ні, лише належна діагностика несправності ії усунення
0 (0%)
Так, лише вентилятор
4 (13.8%)
Так, лише радіатор
0 (0%)
Так, лише кран
1 (3.4%)
Так, лише елементи керування потоком
3 (10.3%)
Так, додати кондиціонер
2 (6.9%)

Всього голосів: 29

Володимир

Найкраще розміщення дуйчика, це порожнина де живе моторедуктор двірника, але засунути його туди без болгарки проблематично.  :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Щоб штатний краще дув треба може відсікати дуття лобове і бокові вікна. І питання- а куди треба краще дути? На ноги ви у фейс? Чи на вікна? Чи на бокові?
То питання в пепемиканні. І в сильно щільних ламелях радіатора, занадто густо вони розташовані.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Народ, а чим повітря від пічки подається на вихідні дефлектори? Там гладенькі канали без гострих кутів?

User2108

Цитата: ВКБ від 22 Листопада 2020, 15:49:09
Щоб штатний краще дув треба може відсікати дуття лобове і бокові вікна. І питання- а куди треба краще дути? На ноги ви у фейс? Чи на вікна? Чи на бокові?
То питання в пепемиканні. І в сильно щільних ламелях радіатора, занадто густо вони розташовані.
В ноги і в салон і він і так гарно дме, потрібно зробити, щоб він на вітрове так само гарно дув як у літньому режимі. І за можливості не так шумно працював

Володимир

Цитата: ВКБ від 22 Листопада 2020, 15:49:09
Щоб штатний краще дув треба може відсікати дуття лобове і бокові вікна. І питання- а куди треба краще дути? На ноги ви у фейс? Чи на вікна? Чи на бокові?
То питання в пепемиканні. І в сильно щільних ламелях радіатора, занадто густо вони розташовані.
Є радіатори з малою щільністю але не гріють.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

У мене сильна утічка з центральної жалюзі та що на лице дують.
Треба глянуть що можна зробити . Також нижня кришка. Може тут проблема. Відськати тільки на скло і щоб щільно закривались інші канали хоча б штатно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: User2108 від 22 Листопада 2020, 16:54:39потрібно зробити, щоб він на вітрове так само гарно дув
Акуратніше з лобовим. Бачив як тріснуло на бусику. Холодний дощ, ключили гаряче - менше чім за хвилину -трісь! Все повинно бути в міру. А от на бокові -можна перти на 120%. Вони не дують прямо на скло.

Цитата: ВКБ від 22 Листопада 2020, 22:13:52У мене сильна утічка з центральної жалюзі та що на лице дують.
Треба глянуть що можна зробити .
Витягнуть решітки- заткнути паралоном. Як по мені центральні нафіг не нужні -ну або тільки трохи трохи, як зараз бокові. Краще б бокові дули так як зараз центральні.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#337
До речі ще про не гріє. Якщо не вірно підключений радіатор - він не видасть всього ККД Ось видно чітко куди подача куди обрат (малюнок з форда попередника).  Головнеий оріентир  - подача це нижня трубка радіатора. для максимального ККД. На слідуючому видно що нижня -та що від крана.Але є хитрість яка може плутати.   B)

Також додатково бачимо куди повинен крутити мотор і що лопаті повинні стоять проти шерсті.

Хоча на цьому хоч і немає направлення обертання, а лопасті намальовані по шерсті. (Ну я не про те) Зате на ньому знову від крана  трубка на нижню радіатора.
А ось схема. По якій можна подумать що кран на вехній трубці. Але з двох попередніх бачили -  кран це подача і по ньому орієнтуемось.

Так от та хитрість . Подача в нас не нагнітається, а висмоктується, і це зрозуміло з останньої картинки схеми. А дехто це плутає, і отримує від радіатора менший ККД десь до - 30%.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Владмшт центральне треба літом...мене воно як вентилятор охолодження інтерфейсу влаштовує. На зиму теж треба. Буду проклеювати жалющини резиночками.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2020, 19:12:35Владмшт центральне треба літом...мене воно як вентилятор охолодження інтерфейсу влаштовує. На зиму теж треба. Буду проклеювати жалющини резиночками.
Здається і найбільш шумне - якраз центральний вихід.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цитата: vladishtm від 23 Листопада 2020, 20:32:08
Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2020, 19:12:35Владмшт центральне треба літом...мене воно як вентилятор охолодження інтерфейсу влаштовує. На зиму теж треба. Буду проклеювати жалющини резиночками.
Здається і найбільш шумне - якраз центральний вихід.
Так
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: vladishtm від 23 Листопада 2020, 18:50:03
До речі ще про не гріє. Якщо не вірно підключений радіатор - він не видасть всього ККД Ось видно чітко куди подача куди обрат (малюнок з форда попередника).  Головнеий оріентир  - подача це нижня трубка радіатора. для максимального ККД. На слідуючому видно що нижня -та що від крана.Але є хитрість яка може плутати.   B)
Я в себе переставляв, з заводу подача була на верх, і це не дивно, відколи обратку перенесли на кінець сопілки, то в положенні вхід зверху патрубки лежать акуратніше, а якщо вхід знизу то перехрещуються.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

і що, є різниця, ви її відчули, в майже горизонтальному положенні радіатора пічки?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Цитата: ВКБ від 23 Листопада 2020, 19:12:35Владмшт центральне треба літом...мене воно як вентилятор охолодження інтерфейсу влаштовує. На зиму теж треба. Буду проклеювати жалющини резиночками.
Краще пробки/кришки/накладки які придумайте, щоби акуратно зверху ляшали на тешітки та герметично фіксувались. Назвемо "заглушки зима".

Або яку пластину втулити під тримач мобілки, який тримається на решітці защіпкою. Буде і закривати, і надавати додатковий функціонал.

До речі, у мене в люксовому торпедо жазюзі решіток складаються набік і перекривають потік, який після цього виходить весь на лобовуху. У стандарті хіба не так?

vladishtm

Цитата: Sergik32 від 24 Листопада 2020, 09:03:48і що, є різниця, ви її відчули, в майже горизонтальному положенні радіатора пічки?
Я мав життевий досвід, коли міняв в квартирі радіатор (дійсно горизонтального типу) на вертикальний. 3й поверх девятиповерхівки. Не знаючи звідки подача (зверху чи знизу, а в  різних кімнатах  розводка по різному) - получив затик радіатора. Гріла тільки 1-2 секції з десяти. Пропарацював цю тему.  З усіх можливих варіантів підключення що дає 100% ККД нагрівача, є тільки один. Всі інші зменшують або затикають зовсім. Кажуть якась фізика  :rolleyes:  А тут - навіщо ті конструктори "перетрудилися" малюючи направлення подача-обратка? Можливо якби в нас "прокачувало прямо примусово насосом то одне, а так є моменти. Звуження каналів, ізнос помпи..... Краще зробити правильно. Пагано воно само зробиться.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2