Тюнинг штатной печки

Автор ВКБ, 05 Листопада 2013, 16:47:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Чи потребує пічка Славути реконструкції

Ні
3 (10.3%)
Так
13 (44.8%)
Частково, так як конструкція має недоліки і конструктри недоопрацювали
3 (10.3%)
Ні, лише належна діагностика несправності ії усунення
0 (0%)
Так, лише вентилятор
4 (13.8%)
Так, лише радіатор
0 (0%)
Так, лише кран
1 (3.4%)
Так, лише елементи керування потоком
3 (10.3%)
Так, додати кондиціонер
2 (6.9%)

Всього голосів: 29

Sergik32

я поставив улітку і мене вона влаштовує, літом особливо, дме гарно, на зиму тра собі мостирити реостатика, от я січас придумав за реостат і тра пасарєть шо підібрати. щтатна тангенціальна може працювати якщо в ній будуть лопасті і зазори як в тій що в кондері, а таке гівно криве і з зазорами в палець то робилось на от'єбісь
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Двигун в штатній пічці має крутитись вперед, і лопаті мають бути загруті вперед.

Щоби діаметральний вентилятор дув, то між входом і виходом має бути 270 градусів, на тавропічці це справджується тільки в режимі літо.


Рідна крильчатка для центробіжного вентилятора підходить не дуже, бо неправильна форма лопаток, також вазівський дуйчик на швидкості з непрацюючим вентилятором продувається краще ніж стококий.

Це вентилятор кондиціонера, якщо кажуть відчуйте різницю з таврійським.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#62
Конструктивно те саме.
Щоб точно порівняти треба експеримент з крильчаткою стоковою то її покрутити, наче форма норм, тобто центробіжний на втягування в середину (зворотній), так як при зворотньому наружний корпус не треба а воздузовод лише з середини..з вісі.
В кондєєчном ніж зрізання крутий..не спорю. Що і є недоліком стокової. Але ж окружна швидкість і дааметр та ширина норм. Дрібниця дрюкає. І жалюзі гіфно, продуваються з салону коли не треба. Клапанці треба і ручечки..панелька. І саме щоб в стокову.
Якщо є практика 2108...багато, значить 2180.
А що по 2108 з 3 режими?

Володя, зубцями по ходу руху, дує у мене нормас, от ніж ..зога зрізання гафняна. А де хто на фото бачу лбпе навпаки і проклинає пічку )))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

не поняв написане, шо ти мав наувазі
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 09 Листопада 2020, 10:41:57
не поняв написане, шо ти мав наувазі
Шо саме..натякни.

Володя, там я давав посиланняяк чел закрив всі канали в тавпопічці і зробив потужний центробіжний,пробуривши по вісі крильчаток отвори і отримав два канала по боках пічки. Нагнітанні з нижньої шахти. І це на штатних крильчаткаї. Річ утому що звиротній центробіжний не нуждається в корусі, і треба лише труба з осі крильчатки по торцю вплотну.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну є така схема, там чувак ставив навіть клапани з протигаза
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Тому крильчатка і оберти нормас. Херовий чомусь конструктивно ніж зрізання в фаска захвату. Саме тут втрата 20..30% ккд.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Не розумію, що вам не подобається у штатній пічці? Нормально гріє, достатньо дме...

Як про мене, то краще би її взагалі винести з салону, щоби не шуміла. А до салону заводити лише повітряні гладенькі шланги, щоби дули, куди треба: на скло, на дзеркала, під ноги переднім та заднім пасажирам, на морди ліца.

igo61

Вся котовасия от того, что дуйка жере много, дует слабо. Как говорят спецы - КПД никакашный. Ещё и шумит.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

Щоби зовсім по-правильному, то треба десь під капотом влаштувати модуль змішування, фільтрування, кондиціонування, нагріву та компресії, а повітря забирати через жабри збоку, як у мерседесах. У салон лише забірний шланг та групу вихідних шлангів з приготованим повітрям.

А на місці, яке вивільниться після штатної пічки, влаштувати бар з блек-джеком та шлюхами.  :rolleyes: :mitsu:

vladishtm

#70
Цитата: Toris від 09 Листопада 2020, 14:24:32А до салону заводити лише повітряні гладенькі шланги, щоби дули, куди треба: на скло, на дзеркала, під ноги переднім та заднім пасажирам, на морди ліца.
Отак народжуються ідеї!  :applause: От! під таку ідеюі можна пхати отаке  https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=10607.msg486883#msg486883
Знайти подешевше типу
http://greenchip.com.ua/41-0-5-0.html
290 грн Ready To Sky 2204 2300KV
Питание (LiPo): 2-3S (протестировано на 4S)
Оборотов на вольт (KV): 2300
Длина: 34.6мм включая адаптер для пропеллера, 13.2мм без адаптера
Ширина: 27мм Диаметр: 27.5мм

Маленьке, живуче (ми ж його до всерачки крутити не будемо) Оберти регулюються. Забірну трубку теж можна гарно примостити, та й в неї якиось фільтр, сітки запхати! А якщо віивести одну вихідну під задній бампер можна тяги славутці добавить  :rolleyes:, або димову завісу виплюнуть хамлу бібікальщику  }-) 

Цитата: Toris від 09 Листопада 2020, 17:22:31влаштувати бар
Тільки бар! Все інше , само позбігається! :drinks:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: vladishtm від 09 Листопада 2020, 17:41:12під таку ідеюі можна пхати отаке  https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=10607.msg486883#msg486883
Знайти подешевше типу
http://greenchip.com.ua/41-0-5-0.html
290 грн Ready To Sky 2204 2300KV
Питание (LiPo): 2-3S (протестировано на 4S)
Оборотов на вольт (KV): 2300
Длина: 34.6мм включая адаптер для пропеллера, 13.2мм без адаптера
Ширина: 27мм Диаметр: 27.5мм

Маленьке, живуче (ми ж його до всерачки крутити не будемо) Оберти регулюються. Забірну трубку теж можна гарно примостити, та й в неї якиось фільтр, сітки запхати! А якщо віивести одну вихідну під задній бампер можна тяги славутці добавить  :rolleyes:, або димову завісу виплюнуть хамлу бібікальщику  }-)
Боже збав ліпити імпелери! У мене стоять якісь подібні у серверах, на повну потужність виють, як цілий армагеддон! Та й не на повну потужність вони легенько перекриють усі шуми, і двигуна, і вихлоп, і вулицю. А без обертів імпелер взагалі не працює, він дає тягу лише на великих обертах.

Вхідні фільтри повинні мати велику площу для мінімізації вхідного опору та збільшення ККД системи.

А продувку салону взагалі пропоную робити у т.ч. методом відсмоктування повітря з обох боків сидіння на вулицю, щоби будь-яка людина у салоні перділа і почувалась вільно, як у Німеччині. :rolleyes: Так ми розвантажуємо вхідні нагнітачі, які мають обдувати лобовуху і дверцята.

:drinks:

vladishtm

Моторчики теж на місці не стоять
Spoiler
[close]
Результаты со стенда:
Tarot mt2204-2300kv

Це не импіллер
5х4,5 *3
тяга (грамм) мощность (ватт) обороты
100 22 10200
200 49 13900
300 80 16500
400 122 19000
500 139 19700 12ампер
6х4,5 *3
тяга грамм мощность ватт обороты
100 18 6540
200 40 8700
300 66 10400
400 108 12080
500 150 13140 12ампер
7х4,5 *3
тяга грамм мощность ватт обороты
100 17 4940
200 40 6700
300 72 8080
400 117 9200 9,1ампер


Tarot mt2206-1900kv

5х4,5 *3
тяга грамм мощность ватт обороты
100 26 10660
200 54 14040
300 83 16500
400 120 18900
500 150 20220 12,8ампер
6х4,5 *3
тяга грамм мощность ватт обороты
100 19 6540
200 38 8700
300 62 10400
400 83 12080
500 133 13140
600 188 14800 16 ампер
7х4,5 *3
тяга грамм мощность ватт обороты
100 19 5280
200 40 6900
300 69 8340
400 110 9600
500 135 10600 12,3ампер
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Toris від 09 Листопада 2020, 18:23:44У мене стоять якісь подібні у серверах, на повну потужність виють, як цілий армагеддон!
Тоб то? якщо ви поставите його під капотом (не в салоні) буде гучніше за штатну  ? :wacko:  Та й регулювання обертів дає надію? Той що
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=10607.msg486883#msg486883 наприклад, він тягне 5кг, нам треба явно менше.  :dunno:
Ще подумалось, місце забору повітря в славуті. Ну зимою наче там. А літом? капот шкварчить, а ми з нього злизуемо.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

#74
Цитата: vladishtm від 09 Листопада 2020, 18:29:07Тоб то? якщо ви поставите його під капотом (не в салоні) буде гучніше за штатну  :wacko:
Так точно, звук прийде разом з повітрям.

Цитата: vladishtm від 09 Листопада 2020, 18:25:45Моторчики теж на місці не стоять<...>
Результаты со стенда:
Тяга - то характеристика аеродинамічного гвинта, вона нам взагалі без потреби. А двигун лише забезпечує гвинт механічною енергією. І гвинт, який створює тягу за рахунок ефекту Бернуллі, качає повітря погано. Повітря качає імпелер, який є варіантом реактивного рушія (рух за рахунок переміщення маси повітря з високою швидкістю).

Нам же треба великий розхід повітря і щоби тихо. Це означає велику сумарну площу лопатей, які рухаються з невисокою лінійною швидкістю і займаються саме переміщенням мас повітря, а не ефектом Бернуллі. Якщо городити вісьовий тихий імпелер, то його діаметр перевищуватиме діаметр вентилятора радіатора системи охолодження двигуна, і ефективно працюватимуть лише кінці лопатей, бо з наближенням до центру обертання лінійна швидкість лопаті падає.

Тому найкраще підходить центробіжний вентилятор з боковим підводом повітря: його лопаті усією поверхнею знаходяться у точках максимальної лінійної швидкості. Тобто по суті достатньо замінити штатну тангенційну крильчатку на центробіжну та переробити підхід повітря на боковий. І винести усю цю хрінь геть з салону, хай підвиває собі десь.

До речі, виття створюється там, де відбувається зрив потоку і турбулентність. Тобто навколо крильчатки має бути "равлик", що розширюється і забірник вихідного повітря має бути на певній відстані від крильчатки, що трохи знижує ККД, але й зменшує шум, що, у свою чергу, зменшує витрати енергії на шум і збільшує ККД. По суті центробіжна крильчатка створює тиск при великому розході повітря (у реактивному соплі - теж тиск і розхід), що для нас підходить якнайкраще і прийнятно по шуму.

Даю підказку: ефективність лопатей зростає зі збільшенням числа Рейнольдса, що практично означає "чим ширша лопать у напрямку руху повітря - тим краще". Також ширина забірної щілини не повина співпадати чи бути кратною з кроком лопатей - так зменшаться резонансні шуми.

P.S. От не думав, хлопці, що принципи будови компресорів турбореактивних двигунів стануть у нагоді в проектуванні нової тавропічки.  :-D