.Моторедуктор дворника. Проблемы, поломки.

Автор Олег, 02 Березня 2009, 09:50:41

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Реверсу двигуном таки немає,не дооцінив творців цього чуда. Там все простіше, туди сюди механічно, як у паровоза. Помилку зрозумів, подивившись на рем комплект. Схему наведена мною наче з Таврії. У Славути присутне ще реле  паузи? (схеми не бачив). Різні швидкості забезпечують використаням двох обмоток.
Як хотілось би? Стіралка півдекнокорейска з двигуном "дірект драйв". Загрузка 5кг. Ніяких ремнів, шестерень. Крутить уміє в обидві сторони. І тормозити вміє. І радіоперешкод не замічав.  Швидкість обертів в обидві сторони при пранні змінна керована в обидві сторони - десь 1,2 оберти за три-чотири сек. Швидкість при сушинні керована ступенями до 1000об на хвил. Але то маленька Південна Корея, В неї на складах немає "несметних совкових" запасів мотор редукторів, які вони помогли  зпихнути ЗАЗу в Славуті.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Цитата: vladishtm від 17 Грудня 2021, 10:46:31
Реверсу двигуном таки немає,не дооцінив творців цього чуда. Там все простіше, туди сюди механічно, як у паровоза. Помилку зрозумів, подивившись на рем комплект. Схему наведена мною наче з Таврії. У Славути присутне ще реле  паузи? (схеми не бачив). Різні швидкості забезпечують використаням двох обмоток.
Як хотілось би? Стіралка півдекнокорейска з двигуном "дірект драйв". Загрузка 5кг. Ніяких ремнів, шестерень. Крутить уміє в обидві сторони. І тормозити вміє. І радіоперешкод не замічав.  Швидкість обертів в обидві сторони при пранні змінна керована в обидві сторони - десь 1,2 оберти за три-чотири сек. Швидкість при сушинні керована ступенями до 1000об на хвил. Але то маленька Південна Корея, В неї на складах немає "несметних совкових" запасів мотор редукторів, які вони помогли  зпихнути ЗАЗу в Славуті.

Такі вологі фантазії потрібно запускати в темі болталка.Я щось не бачив в корейських авто електродвигунів від пральних машин, ще й з реврсом.На кіа і хьондаях такі ж самі банальні багатовиводні щітково-колекторні двигунці на склоочисниках.

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 17 Грудня 2021, 11:21:49Такі вологі фантазії
"двірник" винайдений у 1903 жінкою. Телефон років всього на 20 раніше. Хто з них і де сьогодні? Бачив самий надійний  слоочистник -ручний, потім пневматичний тепер єлектромеханічний. Якщо нашому доліпити ручний варіант - ніякі менти вже не припишуть несправність.
"Хотілося бачити" -це не є ствердження. І світ техніки якось потроху міняється.
"Система очистки ветрового стекла может управляться двумя способами — электронным и электрическим. Последний вариант подразумевает ручное изменение режимов работы. Под рулем находится специальный рычаг управления, позволяющий включать устройство, регулировать паузу в работе стеклоочистителей и изменять режимы очистки.
Электронная система управления является полностью автономной и не требует человеческого вмешательства. В автомобиле устанавливается специальный электронный блок и датчик дождя, который анализирует чистоту стекла и погодные условия. С помощью электронного управления обеспечивается целый ряд функций:  автоматическое включение и выключение;  изменение параметров работы очистителя;  блокировка моторчика при наличии препятствий на ветровом стекле;"....
Комусь далі "вологості" не видно - ну то таке, теж треба.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Цитата: vladishtm від 17 Грудня 2021, 11:52:33
Цитата: Олександр 1968 від 17 Грудня 2021, 11:21:49Такі вологі фантазії
"двірник" винайдений у 1903 жінкою. Телефон років всього на 20 раніше. Хто з них і де сьогодні? Бачив самий надійний  слоочистник -ручний, потім пневматичний тепер єлектромеханічний. Якщо нашому доліпити ручний варіант - ніякі менти вже не припишуть несправність.
"Хотілося бачити" -це не є ствердження. І світ техніки якось потроху міняється.
"Система очистки ветрового стекла может управляться двумя способами — электронным и электрическим. Последний вариант подразумевает ручное изменение режимов работы. Под рулем находится специальный рычаг управления, позволяющий включать устройство, регулировать паузу в работе стеклоочистителей и изменять режимы очистки.
Электронная система управления является полностью автономной и не требует человеческого вмешательства. В автомобиле устанавливается специальный электронный блок и датчик дождя, который анализирует чистоту стекла и погодные условия. С помощью электронного управления обеспечивается целый ряд функций:  автоматическое включение и выключение;  изменение параметров работы очистителя;  блокировка моторчика при наличии препятствий на ветровом стекле;"....
Комусь далі "вологості" не видно - ну то таке, теж треба.
Пацанчик оті примамбаси про які ти нашкрябав всього навсього електронні можливості управлінням отим щіточним банальним моторчиком-по швидкості,часу роботи та паузи.Ага і реверсу там ніхуя нема,як не печально.

romuald


Олександр 1968

Цитата: romuald від 17 Грудня 2021, 19:26:50
Коли Ви вже осилите той редуктор...?!

Я отой редуктор вже не знаю чим ще облагородити.На моїй славуті стандарт на першому положенні регулюється швидкість від безперервної до одного раз в 20 сек.Три махи після того як пісюн поляє водичкою.Плюс можливість одним рухом пальця запустити щітку однократно.Є можливість додати модуль датчика дощу китайський,але ну нахер і так нормально.Хочеться знайти не калічний ремкомплект на майбутнє......

ВКБ

Взагалі то на валу потужний момент у мотор-редуктора. І доволі тихий він. Можна застосовувати в різних сферах де є переміщення.
То я не пойму, ві щітки на 180 градусів то швидки чи повільно. І третя під яким кутом і чи вода заміщає одну чи як третя подає живлення? Навіщо контакти ковзання три штуки на торці колеса, то сигналізатори положення?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

romuald

Цитата: ВКБ від 17 Грудня 2021, 20:41:52
...Навіщо контакти ковзання три штуки на торці колеса, то сигналізатори положення?
Я ж вже писав, що то доводчик в ісходное положеніє...тобто коли ви вимкнули йогопри початку руху двірника, то він має завершити свій цикл і стати в початкове положення...що тут такого складного?

romuald

Цитата: Олександр 1968 від 17 Грудня 2021, 20:10:51
Я отой редуктор вже не знаю чим ще облагородити.На моїй славуті стандарт на першому положенні регулюється швидкість від безперервної до одного раз в 20 сек.Три махи після того як пісюн поляє водичкою.Плюс можливість одним рухом пальця запустити щітку однократно.Є можливість додати модуль датчика дощу китайський,але ну нахер і так нормально.Хочеться знайти не калічний ремкомплект на майбутнє......
У мене щось подібне...на МК. Тільки пауза більша...щось біля 40-ка секунд. Після пісюна водичкою 2 махи. Конструкція саморобна....

Tremor

Какие дворники поставить чтобы пару лет не ломались?

romuald

Взяв для проби безкаркасний. Покищо нравіца...



Tremor

Мне тоже бескаркасные советовали, говорят что Climair неплохие, надо почитать и про Winso, сравнить так сказать.