Розвал/сходження в домашніх умовах (фотозвіт)

Автор Володимир, 05 Серпня 2014, 15:36:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Salek від 09 Грудня 2017, 17:38:42

У нас кастер не регулируется,но обычно стенд его показывает.
Картинку взяв з інструкції до стенда, на моїй машині кастер малювали.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Salek від 09 Грудня 2017, 18:20:53
Цитата: Володимир від 09 Грудня 2017, 18:14:33
Картинку взяв з інструкції до стенда, на моїй машині кастер малювали.
Распечатку брал?
Ні, у них нема принтера.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aryan

Володимир, як нагружали авто під час вимірів?

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aryan

Цитата: Володимир від 09 Грудня 2017, 19:50:44
Цитата: Aryan від 09 Грудня 2017, 19:14:21
Володимир, як нагружали авто під час вимірів?
Ніяк.
отак чомусь усе і всі роблять, а в заводських данних всі параметри підвіски надані в нагруженому стані!

Володимир

На таврофорумі підняли тему розвалу і виявився цікавий момент. В геометрії підвіски є така штука як плече обкатки, тобто відстань між центром колеса, і віссю повороту стійки. В Таврославуті воно рівне 5 мм (в ваз-2109 10 мм), причому з  внутрішньої сторони знаходиться більша частина колеса ніж з зовнішньої. Тому логіка підказує, що коли авто рухається під нагрузкою, і з внутрішньої сторони від осі обертання знаходиться більша частина колеса, то колеса будуть розходитись.



В ВАЗ-2108 кут сходження 0+10 хв, тобто там є логіка, колеса при нагрузці від плюсового сходження ідуть в нулюве чи мінусове. На тавроставуті сходження -8...-25 хв, тобто маючи мінусове сходження, при нагрузці ми його ще більше заганяємо в мінус.

І тут ключове питання, де логіка?

ЗАЗ


ВАЗ

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Робив днями развал сходження, причому сталося так що робив два рази підряд на різних СТО, то з 100-відсотковою впевненістю можу сказати що сходження передніх коліс таки має бути мінусовим.

На комп"ютерних стендах під час роботи або вибирають автомобіль ВАЗ-2109 бо таврії-славути нема в переліку авто, або якщо навіть і є, то там сходження +5"..+16".

Так от, заїхав на перше СТО, поміряли, кажуть все в межах норми, нічого чіпати не потрібно (сходження було в плюсі). Кажу ставте розвал по +10", а сходження по -4" на кожне колесо. Кажуть що знають що по книжці має бути мінус, але може їсти резину. Я наполіг і зробили типу як я хотів. Коли виїхав на трасу, то машина почала тримати дорогу добре, але як відпустити руля то руль тікає трохи вліво. Вдома поміряв розвал, то ліве колесо хвилин 20 в плюсі, а праве хвилин 20 в мінусі. Пацани на СТО напевне не вкурсі що треба фіксувати руль в центральному положенні і крутити розвал і сходження одночасно на кожному колесі бо вони взаємопов"язані.

СТО №2 через два дні після СТО№1. Після СТО№1, розвал ліве колесо +22", розвал праве колесо -31", сходження ліве колесо -3" праве колесо -9". Попросив щоби поставили розвал +10, сходження по -4 (вийшло трохи більше), також були проти мінуса, але я наполіг. Тут вже все як має бути, руль зафіксували, педаль тормоза також. Результат, на трасі на прямій ділянці руль відпускаєш, він нікуди не тікає, і незважаючи на те що на дорозі колії і нерівності машина тримає напрямок і нікуди не з"їзджає. Раніше навіть при нулюваму сходженні на тих самих ділянках дороги була постійна розкачка машини в сторони і доводилось постійно підрулювати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Володя, мои поздравления о проделанной работе.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх