ГТЦ

Автор Alex Miha, 13 Березня 2009, 22:04:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ZaVa

Цитувати виділенеКаждому граду свой нров и права
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Vitaliy.

Зава, а ты каждый раз, когда оставляешь двигатель остывать, понажимай несколько раз на пездаль тормоза, чтоб выработать выкуум.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: ВКБ від 16 Грудня 2016, 23:16:19
Дякую за пораду. Але особисто її і міняв і нікому не довіряю. Дзеркало циліндра як дзеркало, навіщо міняти ГТЦ. Манжета ясно вже всьо, на заміну.
Але помітив таку штуку. Вакумний держе гуд. Тече з манжети і тече у вакумник і через опресовку витікає.
Получається як глушиш, то там зі сторони циліндра та манжети н-подібної низького тиску є вакуум, який, я так розумію, підсмоктує з поганої протертої манжети тормозну з бачку покуда вакуум не зрівняється з атмосферним. От і думаю, поки морози і не хочеться лізти, а якщо спустити вакуум при зупинці на остивання ДВС. Пробував, штуцер на бікреть провернути і просвистує вакуум і вирівнюється. Чи буде підсівша манжета в мороз текти. Доречі завтра вже буду знати. Коли "0" то не тече. Машинка попереджає про заміну, хоче ласки.
А звідки ти взяв що там є вакум? будеш міняти манжети, то не забудь поставити на ГТЦ резиновий пильник, там де шток закривається, бо з заводу в мене не було, не виключено що це допамагає попадати пилюці і деталі зношуються швидше.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя, порожнина IV. Не наш намальований, але таке саме розташування основних деталей. Саме там і вакуум.

Віталій, на рахунок понатискати педаль - це точно, якось не подумав.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Век живи, век учись. Я тоже многого не знаю. Но знаю я немало.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: ВКБ від 17 Грудня 2016, 18:22:11
Володя, порожнина IV. Не наш намальований, але таке саме розташування основних деталей. Саме там і вакуум.

Віталій, на рахунок понатискати педаль - це точно, якось не подумав.
Там є манжета 9, якщо її там не ставити то буде підсос повітря, незнаю чи замітив, але між ГТЦ і ВУТ ніяких ущільнювачів нема, тільки направсяйка пластмасова для штока.

Ось ВУТ від класики, такий самий як наш, там також малюють манжету, 25-та позиція.


Тут в розрізі.


Забий в гуглі схему ВУТ, то манжета є в кожному.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

Цитувати виділенепонажимай несколько раз на пездаль тормоза, чтоб выработать выкуум.
И что это даст ?
Давление в вакууме выровняется относительно окружающей среды.
Что дальше ?


На моєму авто манжета 25 присутня.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

ВКБ

Та лажа то все. Тече. Якщо манжеті попа то все, труп. Просто чогось думав що там вакуум сполучений з штоком, та тупанув.
Заліз , тече через н-подібну та пильник і по вакумнику.
Володя, да , там на стаканчик пласмасовий впирається.
Розібрав, гума виявилась в принципі нормальна, але тупо став комірець гранений якись, стерся  і грязі багатенько чомусь. Замінив весь комплект. ГТЦ почистив, перевірив. Дзеркало в нормі, зазор отвір-плунжер не більше 0,03мм орієнтовно на ощуп.
А срані було багато і на комірці закоксено. Манжету пальцями порвати не вдалось.

Жесть невдажло поліз. Почав штуцер викручувати гумової шланги, та зламав нахер і там лишився в тормозному супорті. Чого крутив, бо розвоздушка давно вже ваглушена бо зламана. Правий супорт на свалку. Тепер це місце промажу різь шрафіткою. Хоч і цинкований був штуцер, але сталь та чавун закоксився за два роки.

Щось у мен сильно греміло з права і якось не так рушалось. Мосмикав ДВС, сильно шевелився.
Поліз вниз, підняв голову під правою подушкою - вирвало 3мм метал на кронштені правої верхньої подушки там де різь М10х1. ПОдушка ціла, мякенька, а метал вирвало з корнем. Раніше помічав, що корпус подушки трохи рухається в корпусі кронштейна, мабуть таки хитало там в з.єднанні і удавами вирвало метал. Добре що поліз, бо скоро нада покрити 1000 км за один раз, покататись.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Григорий

Цитата: ВКБ від 18 Грудня 2016, 17:40:02
Та лажа то все. Тече. Якщо манжеті попа то все, труп. Просто чогось думав що там вакуум сполучений з штоком, та тупанув.
Заліз , тече через н-подібну та пильник і по вакумнику.
Володя, да , там на стаканчик пласмасовий впирається.
Розібрав, гума виявилась в принципі нормальна, але тупо став комірець гранений якись, стерся  і грязі багатенько чомусь. Замінив весь комплект. ГТЦ почистив, перевірив. Дзеркало в нормі, зазор отвір-плунжер не більше 0,03мм орієнтовно на ощуп.
А срані було багато і на комірці закоксено. Манжету пальцями порвати не вдалось.

Жесть невдажло поліз. Почав штуцер викручувати гумової шланги, та зламав нахер і там лишився в тормозному супорті. Чого крутив, бо розвоздушка давно вже ваглушена бо зламана. Правий супорт на свалку. Тепер це місце промажу різь шрафіткою. Хоч і цинкований був штуцер, але сталь та чавун закоксився за два роки. Зазор 0,03 НА ОЩУП ?????? :rofl:

Щось у мен сильно греміло з права і якось не так рушалось. Мосмикав ДВС, сильно шевелився.
Поліз вниз, підняв голову під правою подушкою - вирвало 3мм метал на кронштені правої верхньої подушки там де різь М10х1. ПОдушка ціла, мякенька, а метал вирвало з корнем. Раніше помічав, що корпус подушки трохи рухається в корпусі кронштейна, мабуть таки хитало там в з.єднанні і удавами вирвало метал. Добре що поліз, бо скоро нада покрити 1000 км за один раз, покататись.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

ВКБ

#219
Григорій, оріжнтовно на ощуп. Я відчуваю при посадці Н7/6g і H10/8g (тіпа після зносу). Це дійсно відчутно, якщо ти 15 років в машинобудуванні інженером працював на виробництві і щупав часто такі з.єднання.. :drinks: :clap: :-D :beee:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Григорий

Да нічого страшного я в цьому не бачу , я також 30 років в машинобудуванні працював от тільки електриком ( Білоцерківський з-д "Сільмаш" ім 1 Травня.)
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

ВКБ

перебрав ГТЦ вже втретє той самий. МІнус 10 на дворі - не тече. Правда замінено і правий супорт тормозний. Штуцери висвердлити не вдалося, так закоксяно що між сталлю та алюмінієм окисний порошок утворився і ніяка ВД не допомагає.
Наразі лівий на черзі, бо і так штуцер мабуть не викрутиться від резинової шланги, бо дурень я закрутивне на шайбу як завод а на конус у донишко та ще й добре закрутив роки три тому. Ну зламаю як полізу то заміню на новий, а той ще раз спробую висверлити та виколупати, перерізати ну якось буду колупати. Викрутиться то зекономлю 250 грн.

У тіпа заводських шлангах один віток до дна не дорізана різь, прийшлись між металевою трубкою та резиновою дуууууже закручувати, але промазав графіткою перед цим.

Чесно кажучі, причина тічі та зносу Н-подібної резинки це куча бруду. ПРосто я лінувався прокачувати новою рідиною раз на рік тормозну. От воно і більше двох-трьох років не витримує бруд.
А зносу по корпусу чавунному та плунжерам критичного немає.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну тормозухі і так треба міняти раз на 2 роки, от прокачка з заміною буде самий раз. я коли міняв задні циліндрики то стокові трубки ледь зажав, походу вже не відкручу, сракень їм прийшов. ну поки сухо то не лізу
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Відкрутив я ту шлангу і супорт лишив той самий. Пішов по теорії, заколотив свій ВД-40 уайт-спірітом з мастилом 70/30, нагрів супорт і покапав. Алюміній втік від сталі та викрутив, але тугенько. Якби на холодну смикнув як з правим супортом - то скрутив би голову штуцеру.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.