Передній Тормозний диск який краще?

Автор Андрій, 03 Вересня 2014, 16:52:21

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

нема пічі, і нема молота, є постачання яке возить метал, і каже шо кращого не чекайте
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Без молота в гейропу ніяк не вийде, ніяк))))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

згоден, але то затратно для мозгоф постачання і для технологів
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

З українською зарплатнею яб назвав їх техноЛОХИ. Не в обіду але самі винні що не користуються законами для підвищення рівня зарплатні та виходу з дурнів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Wildchild


Toris

Цитата: Wildchild від 22 Вересня 2018, 17:56:35https://detali.zp.ua/catalog/63503-disk_pered_tormoza_1102_nov_obr_QAP1sht/?c=842095#incats
Кто-нибудь устанавливал? Как отзывы?
Кілька годин тому майже самостійно встановив собі новенькі гальмівні диски "Аврора" і новенькі фланці. Бо після старанної проточки старих дисків один диск робив мені "тавроАБС", скотиняка така. :( І взагалі: товщина диска 7.4 мм після проточки - це працює на новеньких товстих колодках, які мають властивість постійно "худнути". А допустимий мінімум дисків - 8 мм. Короче, з гальмами не жартують і я вирішив ставити усе нове.

Я старанно кілька днів курив тему по вібраціях дисків від початку до кінця (заодно трохи її промодерував): https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=291.0
У сухому залишку теми зрозумів, що диски треба міняти обов'язково разом з фланцями, тобто новий диск кріпити до нового флянця. І не кохать собі мозги та нерви за власні ж гроші.
Господь поклав мені на серце глянути сюди: https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/tormoza-slavuta/diski-tormoznye-AURORA
а там я вгледів правильне відео, в якому розповідаються нюанси виготовлення та шліфовки дисків:



Короче, кошерні диски матимуть правильні сліди шліфування. Отже "Аврора" - наше фсьо! :heppy_dancing:

Коли пазл в голові склався, то там же купив диски (в одному комплекті вже 2 диски): https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/tormoza-slavuta/diski-tormoznye-AURORA
і пару фланців: https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/podveska-slavuta/flanec
і жменю (15шт.) болтів (беріть з запасом, бо в мене один брачний попався): https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/podveska-slavuta/bolt-stupicy
і трошки (8 шт. із запасом) шпильок: https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/podveska-slavuta/1102_3101043
і гайок до них: https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/podveska-slavuta/gajki-koles
Для перевірки актуальності платіжних реквізитів (я вирішив сплатити наперед на картку) зателефонував туди, де мені відповів той самий голос, що й на відео. :) Магазин відпрацював чотко, все прийшло гарненько запакованим, доставка вийшла безплатною.

За три години я навчився самостійно знімати колеса, знімати флянці з дисками, правильно топити поршні супортів, збирати усе це, центрувати диски по фланцях киянкою і прокачувати гальма, щоби поршні стали правильно. Тестовий заїзд на 6 кілометрів показав повну відсутність вібрацій та "тавроАБС".

Дякую Господу за вдале завершення ланцюжка подій! :thank_you: Дякую Олександру Вікторовичу за зручний магазин, якісні деталі та сервіс! Дякую учаснику форуму Maister47 за допомогу по телефону! А також дякую усім учасникам форуму, які приймають участь в допомозі таким неофітам, як ото я. :drinks:

Рекомендую і Вам чинити так само і отримати такий же гарний результат.

vol4ok7

Цитата: Toris від 22 Вересня 2018, 19:06:23
Цитата: Wildchild від 22 Вересня 2018, 17:56:35https://detali.zp.ua/catalog/63503-disk_pered_tormoza_1102_nov_obr_QAP1sht/?c=842095#incats
Кто-нибудь устанавливал? Как отзывы?
Кілька годин тому майже самостійно встановив собі новенькі гальмівні диски "Аврора" і новенькі фланці. Бо після старанної проточки старих дисків один диск робив мені "тавроАБС", скотиняка така. :( І взагалі: товщина диска 7.4 мм після проточки - це працює на новеньких товстих колодках, які мають властивість постійно "худнути". А допустимий мінімум дисків - 8 мм. Короче, з гальмами не жартують і я вирішив ставити усе нове.

Я старанно кілька днів курив тему по вібраціях дисків від початку до кінця (заодно трохи її промодерував): https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=291.0
У сухому залишку теми зрозумів, що диски треба міняти обов'язково разом з фланцями, тобто новий диск кріпити до нового флянця. І не кохать собі мозги та нерви за власні ж гроші.
Господь поклав мені на серце глянути сюди: https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/tormoza-slavuta/diski-tormoznye-AURORA
а там я вгледів правильне відео, в якому розповідаються нюанси виготовлення та шліфовки дисків:



Короче, кошерні диски матимуть правильні сліди шліфування. Отже "Аврора" - наше фсьо! :heppy_dancing:

Коли пазл в голові склався, то там же купив диски (в одному комплекті вже 2 диски): https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/tormoza-slavuta/diski-tormoznye-AURORA
і пару фланців: https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/podveska-slavuta/flanec
і жменю (15шт.) болтів (беріть з запасом, бо в мене один брачний попався): https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/podveska-slavuta/bolt-stupicy
і трошки (8 шт. із запасом) шпильок: https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/podveska-slavuta/1102_3101043
і гайок до них: https://zapchasti24.com.ua/tavria-slavuta/podveska-slavuta/gajki-koles
Для перевірки актуальності платіжних реквізитів (я вирішив сплатити наперед на картку) зателефонував туди, де мені відповів той самий голос, що й на відео. :) Магазин відпрацював чотко, все прийшло гарненько запакованим, доставка вийшла безплатною.

За три години я навчився самостійно знімати колеса, знімати флянці з дисками, правильно топити поршні супортів, збирати усе це, центрувати диски по фланцях киянкою і прокачувати гальма, щоби поршні стали правильно. Тестовий заїзд на 6 кілометрів показав повну відсутність вібрацій та "тавроАБС".

Дякую Господу за вдале завершення ланцюжка подій! :thank_you: Дякую Олександру Вікторовичу за зручний магазин, якісні деталі та сервіс! Дякую учаснику форуму Maister47 за допомогу по телефону! А також дякую усім учасникам форуму, які приймають участь в допомозі таким неофітам, як ото я. :drinks:

Рекомендую і Вам чинити так само і отримати такий же гарний результат.
Сколько много красивых слов....Как(мое мнение)и много выкинутых на ветер денег...

Григорий

В мене рідні стояли "ушасті" і навіть хорошої якості при їзді по місту і ччастому гальмуванні починали віддавати на педаль вібрацію, купив Б\У флянці на 6 кріплень і круглі диски -- більше 3-ох років як забув що таке вібрація на гальмівній педалі.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Валерий

Усе,приходить з опитом, колись мені сусід казав  поломаєш розбираючи (не знаючи як) поім будеш знать якробить.  :-DХоча,зараз з цим наьагато простіше є купа,інформаціі просто треба не лінватись іі почитати,  чи подивитись
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы