Малюємо схему ДХО на базі штатних фар в півнакала

Автор ВКБ, 01 Жовтня 2014, 17:09:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

_Oleksandr_

Цитата: Toris від 06 Жовтня 2021, 14:03:52А ДХО таки заколгосплю Сенсовичу
Противотуманок на Сенсе нет?

Toris

Протитуманки є. Працюють.
На роботі водії кажуть, що не можна, менти возлюбляють за протитуманки, доганяють з блималками і возкохують натхненно на всі гроші. Треба або штатне ДХО, або ближній. І нє гребьот ні грамма... :hysterics:

Минулого тижня стояли в обід на парковці і в ясний сонячний день вмикали на різних авто різні фари та дивились, як вони світять. Відходили далеко, присідали/прилягали і дивились. Навіть дуже яскраві леди в габаритах не виділяються у потоці зовсім (мої правильні Narva всрались одразу, хоча за похмурої погоди та вночі їх видно добре). Дизайнерські діодні лінії/габарити теж не годяться. Видно лише ближнє світло, дальнє світло, протитуманки і штатні ДХВ.

Один такий експеримент - і купа питань відпали самі собою.

Пів-накала не було ні у кого. І вже не треба.

Цитата: ВКБ від 06 Жовтня 2021, 14:47:13Торіс, додатковими фарками в бампері отвори штатні?
Отвори штатні є. Попередник втулив туди правильні протитуманки. Тому отвори зайняті і протитуманкам лампи слабші крутити не буду. У сенсоланосів штатних ДХВ не було, тому не варто там колгоспити.

У сенсоланосів між фарами та бампером є кількасантиметрові пластикові вставочки під колір кузова. Думаю акуратно врізати у ті вставочки піходящі "базарні" ДХВ. Має бути зашибісь і не випирати зовні, все гладенько.

ВКБ

Правильно роблять. Має бути технопорядок.
От якщо б ще розкохували за тарабанячий мотор то швидше б відкапіталив би.
Скоро розкохають за авто старше 5 рокіа податком. Ото буде веселоб
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 06 Жовтня 2021, 21:20:42
Правильно роблять. Має бути технопорядок.
От якщо б ще розкохували за тарабанячий мотор то швидше б відкапіталив би.
Скоро розкохають за авто старше 5 рокіа податком. Ото буде веселоб
Двигун на безпеку руху не впливає, в першу чергу потрібно навестипорядок із світлом фар, щоби все було по стандарту і світило на ближньому на дорогу а не по зіркам.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Цитата: Toris від 06 Жовтня 2021, 15:43:14Один такий експеримент - і купа питань відпали самі собою.

Пів-накала не було ні у кого. І вже не треба.

Я б сказав, що це у Вас не задокументоване  :-D підтвердження мого эксперименту
Spoiler
Як би показово.

Цитата: Toris від 06 Жовтня 2021, 15:43:14Треба або штатне ДХО, або ближній. І нє гребьот ні грамма...
Дякую за інформацію про голоднючих копів, які ж шкури лізуть аби найти до чогось докохатись та збити копійку чи норматив, а не забезпечувати беспеку руху.
Ще раз про ДХО в пів накала, по місту таки корисна річ, також коли виїхав за місто (особливо коли між містами півкілометра) та забув вмикнути ближне, в нормальних областях країни спасе від штрафу. В київській обл не відмічено проблем, бо авто без світла в 10 раз більше.
Також використаний блок ДХО вимикається включення габаритів чи любого світла. Можна їхати з ближнім в любий момент по голодних краях.
Так що кожен має право діяти на власний розсуд та має право на доступ до достовірної інформації.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Переглядав електричні схеми до свого фюжина, і виявляється заводом передбачено денні ходові вогні, при більш детальному дослідженні схеми виявилось, що в якості денних ходових вогнів використані лампи ближнього світла фар, які вмикаються окремою релюшкою через опір, тобто в пів накалу. Умова роботи, вимикач зовнішнього освітлення повністю вимкнений запалювання увімкнене, при вмиканні габаритів лампи відключаються.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

То зробіть по схемі і буде штатно, законно, безпечніше. Півнакал не ми придумали.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romka від 13 Березня 2024, 15:58:55То зробіть по схемі і буде штатно, законно, безпечніше. Півнакал не ми придумали.
Так і зроблю, можливо на авто бракує тільки запобіжників, просто дав інформацію для роздумів що в світі автовиробники вже давно використовують головне світло в якості ДХО.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

_Oleksandr_

Цитата: Володимир від 14 Березня 2024, 09:17:39просто дав інформацію для роздумів що в світі автовиробники вже давно використовують
Використовували до появи штатних ДХО і лише в тих країнах де це не регулюється правилами ПДР.

Володимир

Цитата: _Oleksandr_ від 14 Березня 2024, 15:47:53
Цитата: Володимир від 14 Березня 2024, 09:17:39просто дав інформацію для роздумів що в світі автовиробники вже давно використовують
Використовували до появи штатних ДХО і лише в тих країнах де це не регулюється правилами ПДР.

То у нас не законно?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

_Oleksandr_

Цитата: Володимир від 14 Березня 2024, 16:09:49То у нас не законно?
У нас же по ПДД наче тільки ближній або ДХО. По-моєму навіть на протитуманках не можна просто так їздить.

Romka

Цитата: _Oleksandr_ від 14 Березня 2024, 23:04:38або ДХО

[/quote]
Так це і є Денне ходове освітення, яким обладнано автомобіль штатно.
Згідно п. 9.8 Правил дорожнього руху, з 1 жовтня по 1 травня на всіх механічних транспортних засобах поза населеними пунктами повинні бути включені денні ходові вогні, а в разі їх відсутності в конструкції транспортного засобу - ближнє світло фар.
В конструкції автомобіля вони присутні штатно, передбачені виробником, про спосіб реалізацію в конструкції їх в автомобілі нічого не сказано.
Думаю, це більш законно чим червоні поворотники та амереканьське ближне світло фар на авто в Україні.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

_Oleksandr_

Цитата: Romka від 15 Березня 2024, 11:06:27В конструкції автомобіля вони присутні штатно
Наявність на схемі - не дорівнює "присутні штатно". От коли є кнопочка або спрацьовує автоматично - оце вже значить що "присутні штатно". Бо якби таке стояло з заводу - машина б не прошла сертифікацію і не була б допущенна до продажу. Але, можливо, якшо пригнати таку ж машину з якогось Конго чи Бангладешу (назви країн я придумав, насправді я гадки не маю де можна іздити з дальнім в режимі ДХО) то там реально все оте може працювати з заводу. Але це не вирішує питання законності: їздити на такій машині можна буде тільки в тому ж Конго, бо дальній в режимі ДХО це на 100% така ж історія як і червоні показники повороту, про які Ви згадали.

Romka

Якщо слідувати точній букві закону, то мабуть ви праві.

Але якщо у нас не переслідують за червоні повороти, то штатне дхо, як режим дальньо мабуть теж.

А ще це треба відправляти на експертизу авто, бо коп не лабораторія визначати, що там не так.

Це вам не червоний колір повороту чи використання ПТФ в ролі ДХО, що визначається однозначно.


Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: _Oleksandr_ від 14 Березня 2024, 23:04:38
Цитата: Володимир від 14 Березня 2024, 16:09:49То у нас не законно?
У нас же по ПДД наче тільки ближній або ДХО. По-моєму навіть на протитуманках не можна просто так їздить.
Якщо вірити ПДР, то тут ключове слово передбачені конструкцією транспортного засобу, яка реалізація не важливо.

Цитувати виділене1.10Терміни, що наведені у цих Правилах, мають таке значення:
денні ходові вогні- зовнішні світлові прилади білого кольору, передбачені конструкцією транспортного засобу, установлені спереду транспортного засобу і призначені для покращення видимості транспортного засобу під час його руху у світлий час доби;
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion