Славута глохнет на ходу и не заводится некоторое время

Автор Паша, 03 Жовтня 2014, 15:00:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Valeriy

Цитата: Андрій від 23 Липня 2018, 13:19:51
А так на ХХ працює? Періодично глохне при переході на нейтралку?
Ще питання.
Скільки виставлено ХХ
Система ЕПХХ працює чи обрізаний клапан?
Сегодня заправился (влил 10 л) и началось...когда глохнет, когда нет. Поменял бензонасос (новый плунжерный) поставил - не качал вообще, когда подкачал немного завелась но через минуту на холостых заглохла.

Valeriy

Цитата: Toris від 23 Липня 2018, 14:51:19
А якщо перед нейтралкою підсосом додати обертів, не глохне?
Я не успеваю подсос вытянуть...скорость выключил, перешел на нейтралку и сразу машина вырубается

Valeriy

Цитата: Володимир від 23 Липня 2018, 13:56:53
Цитата: Valeriy від 23 Липня 2018, 11:41:33
Машина глохнет на нейтралке, что это может быть?
Карб треба правильно настроїти, відкрути трохи гвинт якості.
Ну не может  же я думаю гвинт якості сам відкручуватись.

Володимир

Цитата: Valeriy від 23 Липня 2018, 16:52:29
Цитата: Володимир від 23 Липня 2018, 13:56:53
Цитата: Valeriy від 23 Липня 2018, 11:41:33
Машина глохнет на нейтралке, что это может быть?
Карб треба правильно настроїти, відкрути трохи гвинт якості.
Ну не может  же я думаю гвинт якості сам відкручуватись.
На холостому газни вище 2500 обертів і різко скинь газ, якщо заглохла, то відкручуй гвинт. Але для початку відкрути ЕМК і подивись чи нічого не попало в жиклер.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Valeriy від 23 Липня 2018, 16:50:01Я не успеваю подсос вытянуть...скорость выключил, перешел на нейтралку и сразу машина вырубается
А що заважає ще при ввімкненій передачі витягнути підсос, після чого перейти на нейтралку?

Цитата: Valeriy від 23 Липня 2018, 16:52:29Ну не может  же я думаю гвинт якості сам відкручуватись.
Можуть забитись жиклери, що рівнозначно відкручуванню/закручуванню всіх налагоджувальниїх гвинтів. Саме тому рекомендують шаманити карбюратор в спеціаліста кожних 6 місяців.

Слухайтесь Володимира, він діло каже:
Цитата: Володимир від 23 Липня 2018, 19:23:55На холостому газни вище 2500 обертів і різко скинь газ, якщо заглохла, то відкручуй гвинт. Але для початку відкрути ЕМК і подивись чи нічого не попало в жиклер.

Андрій

друже, повір, у мене за 500км сам викрутився замок ляди затягнутий двома болтами м6 і рхх затягнутий двома винтами м4. тому дивуватися болтику якості не треба. там просто все могло бути. Скільки у тебе хх виставлено?


[img]http://s

Bohdan

Цитата: Паша від 03 Жовтня 2014, 15:00:22
Здравствуйте!
Помогите решить проблемму.
Утром завожу машину, прогреваю. после прогрева начинаю ехать и через некоторое расстояние(от 1 до 5 км) машина глохнет, после чего не заводится.... постоит некоторое время и опять заводится. Карбюратор прочищен и настроен, ВВ новые

Поменял трамблер полностью проблема решилась.

Замінив трамплер повністю проблема вирішилась. Перед тим що тільки не робив, так само глохла, бувало навіть стріляла! Окрім того треба виставити правильно запалення, тоді все нормально має бути!

YUKON

Цитата: Bohdan від 18 Вересня 2019, 20:45:36
Цитата: Паша від 03 Жовтня 2014, 15:00:22
Здравствуйте!
Помогите решить проблемму.
Утром завожу машину, прогреваю. после прогрева начинаю ехать и через некоторое расстояние(от 1 до 5 км) машина глохнет, после чего не заводится.... постоит некоторое время и опять заводится. Карбюратор прочищен и настроен, ВВ новые

Поменял трамблер полностью проблема решилась.

Замінив трамплер повністю проблема вирішилась. Перед тим що тільки не робив, так само глохла, бувало навіть стріляла! Окрім того треба виставити правильно запалення, тоді все нормально має бути!
Ну трамблер то психоз (якщо тільки з нього до вас, як власника, не не піддівали всяким ушатайкам), достатньо було замінити датчик Холлу.