Просто Славута -> ВАЗ-21114-НІМФА -> FIAT Doblo Турбо Каблучок

Автор gray-black, 21 Листопада 2014, 03:29:02

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Сволочь

"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

gray-black

заказав опори брт,все інше уже є
диво сталося з мотором,масло перестав класти,після заміни масла і фільтрів проїхав біля 2 000 км,рівень упав десь на 8 мм,раніше доливав десь 800 грам на тисячу,все сталося після зміни виробника масла,уже дві заміни ллю люксе,попередні дві заміни лукойл,ще раніше млс,всі масла 10в40,диміти при тапці на місці набагато менше стала,і вихлопна з чорного кольору стала коричневою,думається мені що на попередніх маслах кільця підзалягли,а останні поправили ситуацію,можливо помиляюсь,але кап.ремонт мотора відложується  }-)
відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

gray-black

"нова" ковка з перекраса ще не бачив,брат каже вживу краще ніж на фото
відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

gray-black

#1188
пробіг 230 000
вчора з 10 ранку до 11 вечора крутив машинку гаражі у товаришів, якби не допомагали могло все затягнутись на днів пару, десь з півроку як купив б\у деталі з битого авто з пробігом 20 000(ричаги, краби клюшки, наконечники з тягами, піввісі взборі)

Замінено:

-передні підшипники, попередні ХАРП відходили добре,100 тик, змазки всередині вистачає, рекомендую

-шарові опори(ауді), свердлили кулак 17мм свердлом у станку, попередні кедр за 45 000 зняв без люфта, рекомендую

-наконечники(хотів б/у завод, але різьби трохи підгулявші, довелось в магазі брати кедр), попередні мастер спорт відходили 70 000,рекомендую

-патрони каяба 664014,маде ін спаін, попередні такі самі але маде ін бразіл, пара 80 000 відбігала і одна вмерла, друга майже так само, одна засоплила, почали трошки стукати, рекомендую

-опорні підшипники з пріори(брт), попередні севі 2108 перепилені,130 000 ще живі, рекомендую

-клюшки, краби, ричаги(мої з пробігом 230 тик, все заводське ще можна було їздити)

-розточили рульові тяги і запресували нижні сайлентблоки(севі) переднього аморта класики, попередні(стандартні) поліуританові біля 40 000 пройшли, непогано, заводські десь так само ходять, можна брати http://autoprostor.com/slavuta-1103/582-vtulka-rulevoj-rejki-bochonki.html

-переварили кронштейн рульових тяг, надія на те що буде правильно і довго ходити(час покаже)

поведінка автошки в кращу сторону, мякіший і тихіший передок, залишилось зробити розвал-схід, і не скоро заглядати до передка (надіюсь)))




відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

Володимир

Після зміщення стійки вперед і рулювих тяг, тяги у вікнах лонжеронів поміщаються при виворотах руля?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

gray-black

Цитата: Володимир від 25 Березня 2019, 11:13:23
Після зміщення стійки вперед і рулювих тяг, тяги у вікнах лонжеронів поміщаються при виворотах руля?
все добре є :ok:
відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

gray-black

в понеділок зробив розвал-сходження,сьогодні зранку помітив якийсь стук,заїхав на підйомник і прифігів-гайка незакручена,поїхав заставив переробити,"майстер" з кислою пикою сказав я вроді затягував,я відповів я вроді позавчора снідав,зробив за 30 хвилин,навіть не вибачився,а так вів себе ніби я спецом віджав її,от шо за народ напартачить,візьме гроші а потім моя хата зкраю :(
після ремонту передка машина нехило задерлась,на фото в багажнику біля 70 кг,балон майже порожній,думаю доварити нижній сайлент-блок,щоб трохи вирівняти :rolleyes:
url=https://postimg.cc/wycFzYN6][/url]



відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

gray-black

задок підняв,підкапотку помив,тапки і резю замінив
відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

gray-black

пробіг 234 000
давно лежали пластини на задок під -1°, на днях міняв сайленти балки(добив так що втулки вилізли), заодно і пластини підкинули, раніше як робив розвал-схід попросив зробити -1° і на передку, думав змістити балку на 1 см назад, що не затирало при повному навантаженні, відговорили

заодно замінили масло в моторі, люкс ойл, непогане як за 300 грн за 5 л, добре миє,7000 проїхав, уже третя заміна на ньому, фільтр масло-махле, повітря-вікс

прикупив фільтр салона сканії, на днях інстал

Коды для всех картинок:
   













відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

YUKON

Дядьку ГрейБлек...машинка як вчора зі стапелів...молодчага...жму 5 :ok:

gray-black

Цитата: YUKON від 04 Травня 2019, 13:40:11
Дядьку ГрейБлек...машинка як вчора зі стапелів...молодчага...жму 5 :ok:
просто вона світла і не видно здалеку скільки там царапин і потертостей :-D :-D :-D
відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

ZaVa

Той фільтр від "Сканії" будеш використовувати як фільтр салону ?
Опиши процедуру інсталяції.
Завчасно вдячний.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

gray-black

Цитата: ZaVa від 04 Травня 2019, 16:52:53
Той фільтр від "Сканії" будеш використовувати як фільтр салону ?
Опиши процедуру інсталяції.
Завчасно вдячний.
підглянув тут- https://www.drive2.ru/l/8241470/
відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

ZaVa

\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

gray-black

#1199
пробіг 236 000
на днях дійшли руки відрегулювати клапани,в суботу затонувався,сьогодні помив не дивлячись на погоду  :P














відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились