Запитання/Відповіді по ГБО

Автор Володимир, 23 Листопада 2014, 15:25:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Sergik32

Напутав, що напутав, на штуцер ф12 надів трубочку вакуумну?. Що я там напутав?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 11 Лютого 2021, 14:28:12
Вовчик, я піднімав, на скільки підняти щоб було добре
В мене бувало 70 і більше, але в тебе на холостому включений лямбдарегулятор, то треба дивитись чи разом із підняттям G0xx піднімається час роботи бензинових форсунок, бо може бути що з підняттям G0xx лямбдарегулятор зменшує коефіцієнт лямбдарегулювання Klz, в результаті паливоподача не збільшується.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Зараз повернув 60/170 як заводські то бензин якість як раз під ці налаштування коеф тримається біля 1 на всіх режимах орієнтовно.
Множник 1,4 по газу на хх і 1,2 на максимальних і в ходу біднувата а на хх норм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Закину пару хвоток, декольтетно прошу пардону що такі мініатюрні, закружав з форума, то як вийшло так і є. Скажіть що да як невірно і що не повинно бути а воно є. Останній раз заправлявся то середній розхід був 8,5л на сотню. траса-місто 50/50










Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Цитувати виділенеЗакину пару хвоток, декольтетно прошу пардону що такі мініатюрні, закружав з форума, то як вийшло так і є. Скажіть що да як невірно і що не повинно бути а воно є. Останній раз заправлявся то середній розхід був 8,5л на сотню. траса-місто 50/50
Расход в норме. Множитель по моему мнению не настроен. Коррекцию по температуре поставил на глаз? Если да, то лучше по нулям поставить. Последние коррекции оборотов от map мне вообще не понятны, у меня таких нет. Как там появились цифры? Сам вручную вносил? По какому принципу?
Я бы удалил бы все коррекции и бензокарту. Потом поставил бы автоматический подбор множителя 9 раз и поехал бы кататься, сначала примерно 10 км на бензине, потом на газу пока программа.автоматически не подберёт оптимальный множитель.

Sergik32

по МАР датчику корекції не робив, я туди не ліз вашпє, по температурі редуктора то я на око ставив. я вже бензокарту удаляв пару разів. Автоматичний підібір множитєля це тіпа знов автокалібровку включати і нехай шукає?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Цитувати виділенепо МАР датчику корекції не робив, я туди не ліз вашпє
Может ты к установщикам ездил и они там тебе на выставляли? Я бы ради интереса попробовал бы сохранить скриншоты, потом удалить эти коррекции, покататься, а вдруг станет хуже можно вернуть все назад.
Цитувати виділенеАвтоматичний підібір множитєля це тіпа знов автокалібровку включати і нехай шукає?
Не обязательно. Должна быть функция автоподбора множителя без автокалибровки. Но множитель нужно подбирать на полностью откатаной бензиновой карте и  без всяких коррекций, они будут только мешать.

Sergik32

ну я був у настройщика то він мені ото шо помню то тільки додав 50% бензину при обертах вище 4500. а по МАР корекції не помню, може що і крутив. мені не нравиться зараз те що при 110 і вище включається бензин, я там в тому графіку прибрав на 4500 домішування, але походу треба це все при калібровці робити. Коротше є ще над чим працювати і вчитися. Ну на рахунок автопідбору множника то такого я не знайшов, ні я ні той чувак що настраював по новому, просто коли глохла при калібровці то я калібрував з того місця де заглохла ну і грався з тиском в редукторі. зараз він 1,0 +- пару десяток. Одним словом уберу ще корекцію по редуктору бо там я знаю що не так треба налаштовувати, там тра ...атися по пару градусів і вносити дані.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Цитувати виділенемені не нравиться зараз те що при 110 і вище включається бензин, я там в тому графіку прибрав на 4500 домішування, але походу треба це все при калібровці робити.
Коррекция довпрыска  к автокалибровке не имеет отношения, она выставляется после того как уже точно настроиться множитель. Я выставлял довпрыск ступенчато. На 4500 об. кажись 25 %, на 5000 об.50%, на 5500 об. 75% и типа с 6000 уже 100% бензин. Эта коррекция мне позволяет ехать полностью на газу на скорости 120 км/час, выше уже начинается маленький довпрыск бензина, думаю так лучше будет для двигателя.
Цитувати виділенеНу на рахунок автопідбору множника то такого я не знайшов, ні я ні той чувак що настраював по новому,
Странно, на бюджетном гоуфасте есть. Нужно руководство по твоему блоку почитать внимательно. Напомни как блок называется.
Цитувати виділенеуберу ще корекцію по редуктору бо там я знаю що не так треба налаштовувати, там тра ...атися по пару градусів і вносити дані.
На фото я вижу только коррекцию по температуре газа, а не по редуктору.
Цитувати виділенепри калібровці то я калібрував з того місця де заглохла ну і грався з тиском в редукторі. зараз він 1,0 +- пару десяток
Во время калибровки нельзя крутить давление редуктора. Если хоть немного изменил то нужно начинать заново.

Romka

У вас есть кнопа подгонка множителя. Слева елипс со стрелками. Она становится активной если отключить автоадаптацию в меню автоадаптации. Вот что пишет мануал

Для автоадаптации (доступна для контроллеров STAG-4 QBOX PLUS, STAG-300 QMAX
PLUS) предназначена карта коррекции, построенная с помощью осей оборотов и нагрузки
(вакууметрическое давление MAP), благодаря этому наносимые исправления более
естественные и точные. Просмотр карты доступен в закладке «Koр. MAP Bx». При неактивной
автоадаптации карта – это дополнительное место для внесения исправлений в дозировку газа
вручную.

Исходя из заявленого, это хорошая вещь, но если есть проблемы с МАП или есть подсосы, то она ухудшает ситуацию, ИМХО.
А у вас почему-то не докатывается бензиновая карта (возможно не доходит разрежение в колекторе до заданного).

Странно, что газовщик этого не знает, но возможно я неправ.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sergik32

хлопці, чесно, не знаю, може і подсос є, автоадаптація у мене включена, ну я колись пробував зігнати 2 графіки, то херня якась вийшла. я не можу поняти чого бензокарта не дописується, тож їздив 20 км на бензі і в різних режимах, а вона не дописалася.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Цитата: Ivan1988 від 03 Березня 2021, 09:38:53Я выставлял довпрыск ступенчато. На 4500 об. кажись 25 %, на 5000 об.50%, на 5500 об. 75% и типа с 6000 уже 100% бензин. Эта коррекция мне позволяет ехать полностью на газу на скорости 120 км/час, выше уже начинается маленький довпрыск бензина, думаю так лучше будет для двигателя.
Тобто можна одночасно впорскувати і пропан, і бензин? І лямда-датчик буде регулювати стехіометрію газом? Я правильно зрозумів? :o

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

Майже одночасно, за такт впорскування спочатку йде порція газу потім порція бензину. А лямда, хз, як точно але що їй робити, як не нюхати  :) вихлоп і якось його коректувати.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

#1184
Цитата: Toris від 03 Березня 2021, 14:03:32
Цитата: Ivan1988 від 03 Березня 2021, 09:38:53Я выставлял довпрыск ступенчато. На 4500 об. кажись 25 %, на 5000 об.50%, на 5500 об. 75% и типа с 6000 уже 100% бензин. Эта коррекция мне позволяет ехать полностью на газу на скорости 120 км/час, выше уже начинается маленький довпрыск бензина, думаю так лучше будет для двигателя.
Тобто можна одночасно впорскувати і пропан, і бензин? І лямда-датчик буде регулювати стехіометрію газом? Я правильно зрозумів? :o
Може якщо ГБО буде різати в долях час по таблиці, який  налагоджений на коеф 1 стехеометрію мікасом, бо мікас своє віддасть як налагоджений по лямбді . Якщо насипе лишнє мікас зменшить своє лишнє, але за 3..5 секунд , не миттєво.
Як я спостерігав то стехеометрію можна корегувати і мікас її підтягує по лямбді так як її налагоджено базовими паливоподачами. Я так поняв на ХХ точно можна зміщувати як хочеш коеф лямбди через добавочну, а в робочому ході лише на прискореному насосі, бо основна паливоподача тримає лямбду 1 і не корегується без прошивання.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.