Запитання/Відповіді по ГБО

Автор Володимир, 23 Листопада 2014, 15:25:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

kipa192


Алекс

Цитата: kipa192 від 11 Грудня 2018, 15:27:59
Установили ГБО . Подогрев взяли паралельно с печки удалив кран . Кто как решил вопрос с установкой крана ? Пока зима вопросов нету , а летом ? Что можно втулить ( кран ) после тройника . Инжектор 1,3 .

При первой заправке задули в 20 литровый баллон 18,4 литров . После того как выкатаю бак наверное стоит поиграться с поплавком ?
[/quote
Не вздумай в гараж после заправkи. поставииьь...или тепло посл мороза
Послед заправkи. будут по 19.5 л..
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Ivan1988

Проконсультируйте пожалуйста. Когда мне поставили ГБО то вариатор УОЗ не ставили и Микас не перепрошивали та и вообще за это разговора не было. Едет машина отлично, расход устраивает. Но начитался страшилок, мол если угол опережения не увеличить то капец клапанам, правда ли это или миф? Если не миф то какой вариатор посоветуете на МЕМЗ-3071 ГБО-4. Самостоятельно его сложно установить?

Сволочь

"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Ivan1988

Цитата: Сволочь від 27 Грудня 2018, 22:13:39
та не парься.

Пока не парюсь, но замыслился))) На оф.сайте производителя моего ДВС МЕМЗ-3071 пишут
Цитувати виділенеТопливо ...  с октановым числом не менее 95
Тоесть меньше не допускается, хотя некоторые экономисты ездят на А-92, а вот в большую сторону получается допускается.

Toris

#770
Цитата: Ivan1988 від 27 Грудня 2018, 22:51:12Пока не парюсь, но замыслился))) На оф.сайте производителя моего ДВС МЕМЗ-3071 пишут
Цитувати виділенеТопливо ...  с октановым числом не менее 95
Тоесть меньше не допускается, хотя некоторые экономисты ездят на А-92, а вот в большую сторону получается допускается.
Октанове число пропана близько 105, бутана близько 95. Вже не пам'ятаю, що чим бадяжать для здешевлення, чи пропан бутаном, чи бутан пропаном, але у будь-якому випадку октанове число вище 95 і має становити в нормі ніби як 102.

Чим вище октанове число, тим вища температура самозаймання в атмосфері і тому тим сильніше можна стиснути суміш у циліндрі до моменту запалювання без детонації (дизель-ефекту). Якщо суміш стискувати менше, то нічого страшного, але швидкість горіння буде трішки повільнішою, ніж була би при більшому стискуванні. Власне тому пропану трошки більший розхід, ніж бензину, бо він або догорає вже в колекторі, або його пускають менше і машина "тупішає".

Можна зробити запалювання ще раніше, щоби пропан загорівся раніше і встиг повністю згоріти до випуску. А ще стохіометрична суміш пропану з повітрям інша, ніж для бензину. Тому треба пускати більше повітря. Але тоді вже уся система буде заточена на пропан і при переході на бензин буде детонація і взгалі ахтунг. Тому або нафіг той бензин в принципі, або заправляєте для сугрєву щось типу 98+ чи контрабандний авіаційний 102LL по 2 євро за літру, якщо по-правильному заморочуватись. :-D

...Це все критично для карбюратора з ручними настройками, а у Вас інжектор, так що, думаю, можна не паритись. :clap:

Володимир

Цитата: Toris від 28 Грудня 2018, 15:21:44Власне тому пропану трошки більший розхід, ніж бензину, бо він або догорає вже в колекторі, або його пускають менше і машина "тупішає".
Якщо пускати менше, то бідніша суміш повільніше горить, тому є ризик прогару клапанів, так як суміш догорає при відкритих клапанах.
Цитата: Toris від 28 Грудня 2018, 15:21:44А ще стохіометрична суміш пропану з повітрям інша, ніж для бензину. Тому треба пускати більше повітря.
Тут напевне не так, газова суміш може загорятись при більшій кількості повітря ніж бензин, тому і горять клапана через те що ставлять біднішу суміш. А лямбдарегулятору пофіг яке паливо, у нього задача щоби у вихлопі був певний відсоток кисню.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

Первый рас в жизни вижу человека которого устраевает расход его авто  :rofl:

Toris

Цікаво, а чи існують якісь змішані системи живлення двигуна, щоби пропан підмішувався до бензину? Наприклад, щоби бензин витрачався у кількості холостого ходу, а все, що більше - пропан. Щоби горіння парів бензину прискорювало згорання газу.

Володимир

Цитата: Toris від 28 Грудня 2018, 16:09:51
Цікаво, а чи існують якісь змішані системи живлення двигуна, щоби пропан підмішувався до бензину? Наприклад, щоби бензин витрачався у кількості холостого ходу, а все, що більше - пропан. Щоби горіння парів бензину прискорювало згорання газу.
Дизель на газі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#775
Цитата: Володимир від 28 Грудня 2018, 16:36:03Дизель на газі.
Щось не зрозумів... Можна детальніше?

UPD: Ставити турбіну для підняття тиску при переході на газ?

Ivan1988

Цитата: Toris від 28 Грудня 2018, 16:09:51
Цікаво, а чи існують якісь змішані системи живлення двигуна, щоби пропан підмішувався до бензину? Наприклад, щоби бензин витрачався у кількості холостого ходу, а все, що більше - пропан. Щоби горіння парів бензину прискорювало згорання газу.

Так это на ГБО 4 поколения есть, высталяешь долю бензина в процентах на карте (на продвинутых мозгах можно в милисекундах) и двигатель работает одновременно на газу и на бензине.

Toris

Цитата: Ivan1988 від 28 Грудня 2018, 18:19:34Так это на ГБО 4 поколения есть, высталяешь долю бензина в процентах на карте (на продвинутых мозгах можно в милисекундах) и двигатель работает одновременно на газу и на бензине.
А в мене карбюратор... :( Сволотик геть без мозгів...

drone

Цитата: Toris від 28 Грудня 2018, 18:06:58
Цитата: Володимир від 28 Грудня 2018, 16:36:03Дизель на газі.
Щось не зрозумів... Можна детальніше?

UPD: Ставити турбіну для підняття тиску при переході на газ?
Цитувати виділенеПредпочтительнее так называемый газодизельный процесс, когда в воздушный трубопровод дизеля поступает не просто воздух, а газовоздушная смесь, для воспламенения которой используется предварительно поджигаемая небольшая «запальная доза» дизельного топлива, впрыскиваемая через форсунки основной системы подачи топлива. Обычно «запальная доза» составляет 15-20 % от номинально потребляемого топлива, чем и достигается экономия.
https://kamaz.livejournal.com/500149.html
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Жулик

Да есть такое, но говорят экономия на столько мала что такое оборудование обычно ставят на комерчиский транспорт, иначе экономефекта нету (.
Например мего прожорливый диз ждет 10л на 100км это 300грн.
-20% это -60грн тобишь 2л соляры, и подмешиваем 2л газа это 26грн.
И того выходит 266грн на 100ки вместо 300грн. Экономия 34грн  :dunno:.
Мо если брать фуры которые в день проезжают по 3000км то и норм. Но легкавуха пока окупится это мрак.
+ небось такое оборудование не 3грн стоит???