Тормозной диск

Автор Максим, 16 Грудня 2014, 12:36:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Sergik32

Бо по правильному з в заготовці треба було свердлити 3 посадочних отвори і вже тоді обточувати, бо посадочні там відіграють основну роль
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 13 Червня 2016, 15:28:22
Бо по правильному з в заготовці треба було свердлити 3 посадочних отвори і вже тоді обточувати, бо посадочні там відіграють основну роль
По правильному диск мав би мати з середини буртик, а фланець з внутрішньої сторони проточку, щоби диск відносно фланця центрувався, так само як фланець центрується відносно ступиці. А так в самих дисках кожна поверхня живе своїм життям, тобто нема в дисках жодної пари точених поверхонь, щоби вони відповідали одна одній, яку поверхню не відцентруй відносно фланця, то решта будуть бігати.

Доречі самі необточені литі поверхні фланця також літають при обертанні, і не мають балансу, після прокручування завжди зупиняються в одному місці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

це тра зробити таким чином, зняти диска і фланця, зібрати їх гарно і віднести на ДИП500, ну чи пофіг який там станок, головне щоб влізло і в токаря руки росли правильно, і тоді все в зборі обточити, але тра зробити оправку щоб фланець на неї одягався 6-ма болтами або центральним отвором. Чічас Костя ВКБович скаже як правильніше, він уже не перший рік в цьому ділі працює
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Я  вже писав і картинку давав. 16К20  і диск разом з фланцем проточить по середині і зовні. І куколка буде.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Складно це все, і дорого напевне, простіше вдома на коліні за пів години відбалансувати і поставити на місце. Головне перед тим як знімати з машини, зробити помітку по зовнішній кромці диска, щоби і при балансуванні диск був в тому самому положенні, і коли ставити назад на машину попасти в те саме положення.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

да-да-да, деколтетно прошу пардону, все є все в ескізі нарисовано. отак і тра зробити. Там якби фіксація йша по конусах між фланцем і диском то не тра булоб тоді молотком підправляти диска відносно фланця
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Та наче там люфт не сильно є.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

є, бо після установки приходиться простукувати і на ГОКО центрувати, інакше затирає в пружину плоску
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ВКБ від 14 Червня 2016, 15:48:54
Та наче там люфт не сильно є.
Справа не в люфті, а в тому до диск зразу має центруватись відносно фланця. Бо зараз диск мініметри на два може переміщатись в сторони відносно фланця.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Sergik32 від 14 Червня 2016, 15:53:08
є, бо після установки приходиться простукувати і на ГОКО центрувати, інакше затирає в пружину плоску
Ну особливість зазівських дисків така, що зовнішній і внутрішній діаметри диска мають різні центри, а зовнішній діаметр робочої поверхні диска (потовщення) також має свій центр, що не збігається з двома першими. Як там можна зробити, я незнаю.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

На ЗАЗ у цьому цеху відсутній техпроцес написаний технологом 1-ї категорії, відсутнітсь техконтролю, наладчик ніжайжего розряду, станочнік бивший сторож . Якщо деталі видно воочію і можна покрутить і пощупать порівняно з електросхемами та невидимими процесами елекктрики, це не означає, що все легко і не треба витримувати закони машбуду. Базування, якість оснастки, биття оснастки, перевірка розмірів, лінійні ланцюги, поля допусків,  і т.п.

Відливка , перша база установки чорнова за внутрішній облой.
Обточка по наружі, наружа чітко описує коло навкруги з 0,02мм.
Але осб де біда. ПРи переналагоджені верстата токарного з ЧПК, (скоріш за все на одному ЧПУ обробляється де-кілька деталей на місяць), оператор знімає кулачки з архімедовій спіралі і при установці ставить назад через час і плутає нумерацію. В наслідок в середньому вісі поверхні кулачків складає 1,5мм...2мм. Ніхто толком не перевіря. В техпроцесі може не вказаний контроль поверхні на контрольній оснаткі, техлогода іміджево тримють за техноЛОХА судячи з рівня зарплатні, велика тікучка кадрів.
Якісний техпроцес містить всю до ниточки змістовну інформацію, оснащення, і і нструмент, дії, немає жодного питання без відповіді. Така собі інструкція, і якщо її робити чітко по техпроцесу, то якість вийде полюбе. Оце і є система якості ІСО.
У влади бандюки-отжимщики заводів, їм інженер що 5-те колесо. А вони забувають що саме інженери роблять спочатку ідею, потім роблять якість. Робочі руки тільки виконують і все. Савок короче.

Всього навьского, послідовність обтояки на якісній оснасткі зажимній, на якій я к не затискай і обтачуй, буде концентричній вісей обертання поверхні , або можна сказати образуючий зовнішньої та наружної поверхні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Владимир

Любой токарь, будь он салагой или дедом с 40-летним стажем при замене кулачков проверяет их схождение. На старых ЧПУ 16Б16Т1 если не зажмешь-разожмешь кулачки станок программу не хавал.

ВКБ

Цитата: Владимир від 14 Червня 2016, 22:33:22
Любой токарь, будь он салагой или дедом с 40-летним стажем при замене кулачков проверяет их схождение. На старых ЧПУ 16Б16Т1 если не зажмешь-разожмешь кулачки станок программу не хавал.

Особисто констатував факт браку по такій запарці.
Ставлять молод'ж, яка дивиться на проходну після півроку зарплатні, а старих вихтурхують, бо ті вміють і витребовують зарплатню. А вона та є, але не тім іже. Навіть при царю десятину брали, а зараз один фонд зарплати  - робочім, і 100-150-200-300 % фонд зарплати одному власнику на місяць. Це ормально? Це рабство, робити щоб пожрать тільки. Чому такі бідні, , бо профсоюзи карманні, трудові спори не позубах, всі розрізнені одиночки. А на прибудок до закриття звітнього періоду мають право всі на любій формі власності, але треба по КзппУ  трудовими споами виборювати собі зарплатню і знати коефіцієнт окозліанізма на своєму підприємстві, тобто, скільки на одну гривню заробляє один робочий папі карло.  1: це рабство, 1:2 це суперрабство 1:0,1 - Ц е європа, де 1 це гривня робочого чиста, а 0,1 це максимум з голови папі карло. Якщо папа карло хоче більше - значить нехай створює більше робочих місць або збільшує обєм зарплатні і в грн сума більша. Всім добре і холодильник не пустий. А замість 5-ти джипаків - два, і на пару кімнат менше пансіонат.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Владимир

Можешь не наводить примеры - сам работаю на консалтинговую компанию, но токарь у меня золото - уже пол славуты моей переделал начиная от проточки барабанов и заканчивая изготовлением пальцев на суппорта и переделкой под приор.опор.(даже за з/п 2,5 тыс/грн. делает все точно и добросовестно) ....... прошу прощения за флуд..

Sergik32

от про пріороопору давайте коллєги пофлудимо, що там щоб легко і швидко переробити під наші стійки.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0