Тормозной диск

Автор Максим, 16 Грудня 2014, 12:36:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Владимир


ВКБ

Щодо тормозних колодок ZOLEX за 60грн дві пари.

Отлічні колодки, не пищать, такі самі як стояли до цього, а які стояли не знаю.

Тормозять добре, до ненового тормозного диска притерлись швидко, за 25 км. Вібрацій немає. Сьогодня чуть не потрапив із-за фури в ДТП, при тормозіння колеса пішли озом як треба при обичному натисканні як завжди, наче і не міняв колодки.

Повністтю підтримую Володимира з Козово, що диск тормозний зміщений лише по наружі 1,5 мм і дає саме він дизбаланс і тряску керма при 120. Верстат токарний ідеальний варіант зрізати по наружі, але не всім доступний. Метод нормальний обтирання на точилі в алюмінієвій струпиці, тобто обдирка залишку диску, який випирає внаслідок неспіввісності (не концентричності) зовнішньої та внутрішньої поверхонь . Тобто зібрати диск з флянцем , прикрутити на шпильки штатними конусними болтами, трохи порівняти зазор і обточити покругу. Чавун спокійно дає себе обдерти на точилі, нормално легко тане під точилом. Зі сталлю такого б не вийшло швидко. Окисел на флянці і тормозному диску обдерти, змастити стик флянця і тормозного диску графіткою без попадання на диск, це збільшить теплопередачу на длянець від диску. В ідеалі термоусадочна паста по стику була б ідеальним варіантом. У ЗАЗ найкраще охолодження тормозів ніж будь де, фланець прекрасно охолоджується.
Тобто стальні тормозні доски можна сміливо ставити на ЗАЗ ходовку і не париться, навіть з сирої сталі 65Г. Звісно 35...40 НRc булоб взагалі вічно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 17 Червня 2016, 11:46:02
Щодо тормозних колодок ZOLEX за 60грн дві пари.

Отлічні колодки, не пищать, такі самі як стояли до цього, а які стояли не знаю.

Тормозять добре, до ненового тормозного диска притерлись швидко, за 25 км.
Я би так швидко не радів, ще не було жари. В жару вони можуть заскрипіти, і потім вже будуть частенько поскрипувати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

у славуту можна ставити все і класти все, і взагалі це плацдарм для дослідів і експериментів. Але я своєю боюся гальмувати на юз, по гасфальту, по грунту можу, а от по асфальту боюся, таке враження що через капота кувирнуся, або підвіска відірветься нахер і пездаль давиться мяко. страшно одним словом
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Цитата: Володимир від 17 Червня 2016, 12:15:17
Цитата: ВКБ від 17 Червня 2016, 11:46:02
Щодо тормозних колодок ZOLEX за 60грн дві пари.

Отлічні колодки, не пищать, такі самі як стояли до цього, а які стояли не знаю.

Тормозять добре, до ненового тормозного диска притерлись швидко, за 25 км.
Я би так швидко не радів, ще не було жари. В жару вони можуть заскрипіти, і потім вже будуть частенько поскрипувати.
100% когда выезжал с гаража все ок а как только прогрелись диски фсе   :wallbash:

ВКБ

Згоден, треба обережно і придивляться. Але думаю що пасту таки треба промазувати якусь щоб тепло уходило на фланець бистріше.
Чи ще є авто з кольоровим фланцем?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 17 Червня 2016, 13:29:11
Згоден, треба обережно і придивляться. Але думаю що пасту таки треба промазувати якусь щоб тепло уходило на фланець бистріше.
Чи ще є авто з кольоровим фланцем?
Паста на правильних колодках не потрібна, і так розмозить добре і без биття, але чимось легенько змастити фланець щоби не окислювався, не завадило б.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

я пшикав ХАДО МЛ, це аерозольний консервант для скритих полостей, був у мене такий, то я пшикав трошки і потім не окисляється і легко розбирається. достатньо і графіткою мазнути, воно плівочку зробить і все буде добре, головне не багато щоб на сам диск не потекло від наргіву, бо потім якось не так гальмує перед стіною коли в гараж влітаєш
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

На дицк не потрапе, ибо ври крутении смазка выдавлюеться а не наоборот лизе до диску.
Но все равно мазать без хванатизма  :-D

Sergik32

це коли колесо крутиться то відцентрова сила діє, а коли стоїть то сила тяжіння діє
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Цитата: Sergik32 від 17 Червня 2016, 14:57:38
це коли колесо крутиться то відцентрова сила діє, а коли стоїть то сила тяжіння діє
Шо правда?
:rofl:
Значить не стоять!

Sergik32

ну я не знаю чи правда, так в школі вчили
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Vitaliy.

Костя ВКБ. Для тебе iдеальний вариант можу посоветовать, радиолюбители пользуются теплопроводящей пастой КТП-8. Ты же любиш всё по науке? Вот и сделай идеальную передачу тепла от диска до фланца (или барабана, кому как лучше это называть)  :-D
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Цитата: Vitaliy. від 17 Червня 2016, 15:16:59
Костя ВКБ. Для тебе iдеальний вариант можу посоветовать, радиолюбители пользуются теплопроводящей пастой КТП-8. Ты же любиш всё по науке? Вот и сделай идеальную передачу тепла от диска до фланца (или барабана, кому как лучше это называть)  :-D

Не було під рукою, залюбки б помазав.
Покатався 10 км динамічно, трогаю дюральовий фланець - жестяк. кипяток, руку не втримати. А що тоді казати про звичайні чавунні класичні диски-ступиці? До жопи ті ребра в середині, перегрів покруче ЗАЗ  перегріва забезпечениф, тим більше що в основному автівки всі важчі за ЗАЗ.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

Який перегрев а чем вы не низнаю  :-D.
Нормальным дискам фсе по барабану!