Тормозной диск

Автор Максим, 16 Грудня 2014, 12:36:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ВКБ від 17 Червня 2016, 15:34:10
Цитата: Vitaliy. від 17 Червня 2016, 15:16:59
Костя ВКБ. Для тебе iдеальний вариант можу посоветовать, радиолюбители пользуются теплопроводящей пастой КТП-8. Ты же любиш всё по науке? Вот и сделай идеальную передачу тепла от диска до фланца (или барабана, кому как лучше это называть)  :-D

Не було під рукою, залюбки б помазав.
Покатався 10 км динамічно, трогаю дюральовий фланець - жестяк. кипяток, руку не втримати. А що тоді казати про звичайні чавунні класичні диски-ступиці? До жопи ті ребра в середині, перегрів покруче ЗАЗ  перегріва забезпечениф, тим більше що в основному автівки всі важчі за ЗАЗ.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Жулькін, отаке і в авео на крутих карпатських схилах, ти за кермом не бачиш, а зі сторни в трембіту видно.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Vitaliy.

Костя ВКБ. Нашёл старый блин. Износ ровный равномерный. Но по внутреннему краю толщина была 4мм, а по наружному 5мм. Точно уже и не помню, почему их менял. Скорей всего уже лежали хорошие, ждали своего времени. А моим старым блинам был пробег 300т.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ZaVa

Так вроде минимальный износ 8 мм должен быть ??? Или я не прав ?
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Vitaliy.

А случайно толщина нового не 8 мм?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ZaVa

Та нет. Новый толщиной 10мм.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

ВКБ

#141
У мене правий диск зараз 7.7мм робоча частина. Колодки Zollex лишок 5.5мм з 12мм.
Який там по літературі мінімум? 8мм?

При таких нагрівах до 800градусів дисків - дюралєві фланці в славути це патентоване рішення власну українське )))

Шоб так нагріти диска два як на відео з такою швидкісттю  треба ИВЧ установка на 80..100 кВт.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

По літературі залишок ніби 8 мм. У мене після проточки було 7 мм і тавроАБС при гальмуванні.
Начитався тут на форумі, що при такій товщині диску одного разу поршень вийде з циліндра і назад вже не зайде, гальма заклинить і може трапитись ДТП.

Від гріха подалі купив собі нові диски, флянці, колодки - і старанно усе замінив. Поки що усе зашибісь.

ВКБ

#143
Нове є нове. Але вчора розбирав диск і до вильота колодок треба щоб диск був менший 8мм і лишок обох колодок 1мм. Практично диск 6мм. І колодки по 1мм.
Якщо диск зношений то щоб не заклинило колодки в кулаку - замінити і диск і колодки при диску 7мм і колодки не менше 3мм. тіла.
Нові 12 мм на сторону - по літературі мінімум 1мм і це не аварія буду..
Диск новий 10мм..- мінімально 8мм.
Встого зносу максимального на сторону 11+1 = 12мм. руху пластини тормозної в кулаку максимально допустимий. Не виходити за межі ланцюга в 12мм і диску 6.5мм думаю.
У мене ланцюг 1.2мм+6.5мм= 7.7мм
12мм-7.7мм= 4.3мм запасу.
7.7/12×100=64% зносу фрекційної системи диск-колодка до аварійної ситуації.. Ну і диск зношений повністтю на 100%.
Колодка зношена на 12-5.5=6.5/12×100=54%.
Диски на чермет при 7.5мм мабуть з колодками разом.

Доречі помню як ставив кололки нові Zollex 12мм висотою то диск був 8мм.
Тепер можна підрахувати, що 0.15 на сторону диск стероись колодки на 6.5мм. Тобто 0.15мм/6.5мм. Отака сиатистика занудна.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Цитата: Toris від 25 Травня 2020, 17:01:06
По літературі залишок ніби 8 мм. У мене після проточки було 7 мм і тавроАБС при гальмуванні.
Начитався тут на форумі, що при такій товщині диску одного разу поршень вийде з циліндра і назад вже не зайде, гальма заклинить і може трапитись ДТП.

Від гріха подалі купив собі нові диски, флянці, колодки - і старанно усе замінив. Поки що усе зашибісь.

Ну, з флянцями ви псіханули, шановний. Думаю прорашпилить їх і все було б зашибісь.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Vitaliy.

Цитувати виділенеНовый толщиной 10мм.
Цитувати виділенеПо літературі залишок ніби 8 мм.
Какие хароши писатели (или производители), как они хотят нас послать за новыми в магазин. Буржуи местные. Мои старые имели толщину от 4 до 5мм, и ничё, ездил. Один раз было стёртая колодка прошмыгнула, через такую щель, так я некоторое время не допускал износ колодок до такой маленькой толщины накладки (фрикционного слоя). Потом уже, когда купил пару на разборке, как обычно дотирал до последнего.
Цитувати виділенеНачитався тут на форумі, що при такій товщині диску одного разу поршень вийде з циліндра і назад вже не зайде, гальма заклинить
Тебя обманули, или ти такий пугливый  :-D Прочитай абзац выше  :happy:
Цитувати виділенеПри таких нагрівах до 800градусів дисків
Ну ти и гальмуеш Костя. Наверно на авторалли гоняеш? Я вот езжу спокойно, размеренно, тормоза экономлю и во многих случаях (особенно зимой) притормаживаю двигателем.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Romka

Цитата: Vitaliy. від 25 Травня 2020, 19:11:06
Цитувати виділенеНовый толщиной 10мм.
Цитувати виділенеПо літературі залишок ніби 8 мм.
Какие хароши писатели (или производители), как они хотят нас послать за новыми в магазин. Буржуи местные. Мои старые имели толщину от 4 до 5мм, и ничё, ездил. Один раз было стёртая колодка прошмыгнула, через такую щель, так я некоторое время не допускал износ колодок до такой маленькой толщины накладки (фрикционного слоя). Потом уже, когда купил пару на разборке, как обычно дотирал до последнего.
Цитувати виділенеНачитався тут на форумі, що при такій товщині диску одного разу поршень вийде з циліндра і назад вже не зайде, гальма заклинить

Причем тут буржуи? Еще в книге Фучаджи, выпуска ссср написано - минимальная толщина тормозного диска 8 мм!
А то, что кто-то до меньшей толщины стирает, поступает на свой страх и риск. Я до 7 мм дотер и как только при обслуживании заметил - заменил.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Vitaliy.

Цитувати виділенеПричем тут буржуи? Еще в книге Фучаджи, выпуска ссср написано - минимальная толщина тормозного диска 8 мм!
Значит уже тогда начинались буржуйские замашки. Шо за износ такой детский- 1мм на сторону? Да это только блины притёрлись  :-D А настоящая работа до в половину от первоначального. У меня как раз железно до 5мм было.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Віталя ну ти ризикувати любиш лезом гальмувати. Але якщо було значить запас міцності норм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: Vitaliy. від 25 Травня 2020, 20:40:32
Цитувати виділенеПричем тут буржуи? Еще в книге Фучаджи, выпуска ссср написано - минимальная толщина тормозного диска 8 мм!
Значит уже тогда начинались буржуйские замашки. Шо за износ такой детский- 1мм на сторону? Да это только блины притёрлись  :-D А настоящая работа до в половину от первоначального. У меня как раз железно до 5мм было.

Я до 8 мм стирал, я сопромат не изучал, страшно лучше по мурзилке.
Я один раз доездился по городу газ/тормоз. Что на спуске нажал на тормоз а машинка едит себе дальше... Ну двигатель + педаль остановили машину, постоял 10 минут, тормоза как и были. Я так понял начала плавится накладка на колодках.