Тормозной диск

Автор Максим, 16 Грудня 2014, 12:36:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Цитата: Salek від 06 Червня 2016, 09:08:39
Цитата: ВКБ від 06 Червня 2016, 08:29:49
Думаю що 5 це перебор. Книга пише з 10мм нового допускаэться 8мм мінімум  зношеного. Тому думаю крайній буде з порушеннями заводу-виробника при не докінця ргуженій і гальмувати потихеньку 7...6,5 мін. як крайня міра і купувати прозапас нові.
Да не парь мозги ни себе ни людям.
Не скажу за Таврию,а на ТАЗ классике в ссср ездили до 3мм.Единственное после половины износа колодки подкладывали "железки" от старых колодок.
Сколько у тебя пробег?

107.5тис.км., диски 8,2...8мм. Корлодкі взям Золекс нові, чекають що далі. Чуйка каже що можна юзать ще. Але в ТАЗА цільна з диском ступиця наче!?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

Золекс?
:facepalm: ты шо гонишь?
Даже не называй это колодками!!!
Купил себе в авео такие вперед за неимением возможности тогда купить другие.
Выдержал 400км, поменял  :facepalm: скрепят как в поезде  :wallbash: :wallbash: :wallbash:.
не кому не нужно могу подогнать пошти новые )))

ВКБ

Цитата: Жулик від 06 Червня 2016, 09:15:13
Золекс?
:facepalm: ты шо гонишь?
Даже не называй это колодками!!!
Купил себе в авео такие вперед за неимением возможности тогда купить другие.
Выдержал 400км, поменял  :facepalm: скрепят как в поезде  :wallbash: :wallbash: :wallbash:.
не кому не нужно могу подогнать пошти новые )))

Попробую на себе. По магниту так же как и дафми и томексы. Специально их купил.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

какой там дафми какой там томекс.  :facepalm:

ВКБ

Цитата: Жулик від 06 Червня 2016, 10:37:06
какой там дафми какой там томекс.  :facepalm:

А шо треба? Посвячені марсіанські? Не томи душу, кажи.....
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

Цитата: ВКБ від 06 Червня 2016, 10:44:52
Цитата: Жулик від 06 Червня 2016, 10:37:06
какой там дафми какой там томекс.  :facepalm:

А шо треба? Посвячені марсіанські? Не томи душу, кажи.....
Тут вопрос не в шо треба...
А шо не треба  :(.
Я на славуте успел поездить только на дафми и на бест (у них отпадают накладки)
Дафми вроди бы и ниче, хоть и говорят что они  :beee: напротив томекса.

Но таких колодок как Золекс я еще не втречал  :wallbash:

Алексчук

Цитата: Жулик від 06 Червня 2016, 10:47:35
Цитата: ВКБ від 06 Червня 2016, 10:44:52
Цитата: Жулик від 06 Червня 2016, 10:37:06
какой там дафми какой там томекс.  :facepalm:

А шо треба? Посвячені марсіанські? Не томи душу, кажи.....
Тут вопрос не в шо треба...
А шо не треба  :(.
Я на славуте успел поездить только на дафми и на бест (у них отпадают накладки)
Дафми вроди бы и ниче, хоть и говорят что они  :beee: напротив томекса.

Но таких колодок как Золекс я еще не втречал  :wallbash:
Золекс такие же как и Дамфи. На год хватает. Зато диски берегут.

Если посмотреть на колодки, то в них видны вкрапления металла. Чем его больше, тем лучше тормозят, но и тем сильнее сьедает тормозные диски.

Жулик

воу воу воу стапе может золекс делает для славут колодки из другого материала? Ибо на авео они так скриготали шо дафми на славуте мне казались брембо.

По поводу скушивания десков. То получается такая байда, чем колодки дороже тем меньше они кушают диск (тем они мягче).

Но по факту колодки меняешь так часто что за эти деньги что влупил на колодки можна диски поменять ) .

Ну это так я хвилосовствую )



ВКБ

Жулік, так диски вже не нові от і не супер колодки ставлю і людям буде цікаво скриготять цзолекси чи ні. Золекс це торгова марка, робить казна хто. У них є і підшипники і ще куча запчастин. Мені здаєьтся, що рецепт і виробник один і той самий метеріалу фрікйційного, просто назви змвнюють і нас розводять. Нуне музикальний у мене нюх і слух щоб якість колоки взмрять. Цветнини там точно не наблюдається як і на заводських. Зв.язка і чавунна стружка сірого відпаленого чавуна.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

Ну попробуешь отпишешься. Но золекс я больше фирму ниче не куплю ну разве что фильтр салона )
По поводу что у тебя диски уже не гуд так износ это в славутах не самая большая проблема, проблема тут в том чтобы они не били из за отцтойного метала.

Иногда лучше поношенные ездят и не бьют а новые уже через 4тис вибрацию дают  :facepalm:. Сам через такое прочел  :wacko:.


Сейчас я катаюсь уже больше года на таких


после золекса они вообще будто отсутствуют в машине ) тихо все и культурно.

Но на славуты таких наверное нет (

ВКБ

Не спорю. Проблема була. Але як промазав направляючі графіткою і супортах і торці колодок по супортам, там де вони юзають - бібрація пішла назавжди. Диск як диск, буває при перепалі його затяжним тормозінням і монтажу з брудом під фланець і перетяжка болтів, його веде від температури і деформація лишається. То тоді дійсно контакту немає повного в 3-х точках.
І ще причина биття буває люфт в підшипниках і сухі місця в супорті, де я писав вище.

Бачу фасточки там заваляні з обох боків, це гуд. У славки тільки на виході диску , а на вході немає, при обертанні вперед. Це мені не зрозумілочому вони там не зробили.

При більшому зносі ефективнясть гальмування вища внаслідок більшого п.ятна контакту.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

Шо тебе сказать я попал на такую каку при покупке новых дисков что все выше перечисленое я сделал а результату было 0.
Пока не поменял на диски с УкрАвто  :facepalm: ниче не помогло  :wacko:

ВКБ

НУ машинобудування це не періжки ліпить. І там і там трудомісткість, але інженер це не повар!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Алексчук від 06 Червня 2016, 12:57:11
Золекс такие же как и Дамфи. На год хватает. Зато диски берегут.
Забув смайлика поставити. З заводу стояли дафмі, через 8 тисяч я їх викинув, то вони були як новенькі, знос нулювий, зато диски були сильно покоцані.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

ну так 8тис еще б 200тис на них прошел и сэкономил бы на колодках на новые диски  :-D