Тормозной диск

Автор Максим, 16 Грудня 2014, 12:36:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Зроблю собі стальні тормозні диски з 65Г сталі, насверлю дирок шахматним порядком, закалю, постарю, шліфону. Буду на своїх кататись. Цікаво що з цього вийде, як будуть тормозить. Бо чавунні реально як розхідник. Можливо стальних теж не хвате на багато - не знаю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

Цитата: ВКБ від 07 Червня 2016, 11:27:34
Зроблю собі стальні тормозні диски з 65Г сталі, насверлю дирок шахматним порядком, закалю, постарю, шліфону. Буду на своїх кататись. Цікаво що з цього вийде, як будуть тормозить. Бо чавунні реально як розхідник. Можливо стальних теж не хвате на багато - не знаю.
шото мне кажется что ты розочеруешься сразу после установки.
У меня тоже были знакомые на заводе, ай думаю отдам те шо вибрируют пусть шлифонут, шлифонули а на проточили!
Все чики пуки, ставлю  :facepalm: нога фигачет как на велике с педалями напрямую без трещетки  :rofl:.
Цитувати виділененасверлю дирок шахматним порядком
оце вапче нафига?
Шоб колодки чаще менять )))

YUKON

Цитата: Жулик від 07 Червня 2016, 11:34:51
оце вапче нафига?
Шоб колодки чаще менять )))
Щоб диск краще охолоджувався!

Жулик

почитай отзывы чилавеков яки вже праделали таки махинации, приплюсуй шо колодки тра минять в 2ва раза чаще.

И ще тра в колодках насверлить хай и воны охлаждаються!

ВКБ

В мене інженерний підхід до справи. Віддати токарі чи шліфовщику - це викинути. Вони не зобов.язані думати. Заних повинно бути все продумано. Послідовність установки в технологічних базах, вивірка биття торцьового, режими термічки. Термічка, рихтовка на теплу, Шліфовка и токарка , потім ще термостаріння як при високій так і при низькій температурі,  потім ще шліфовка. В принципі повинно їздитиі результат повинен бути. Доцільніше було б зі сталі 20Х  і процементувати на 1...1,3мм. Потім насверлити дирок до закалки. І зробити закалку. З наружи буде твердюче, всередині прикаляне на середню твердість. Не трісне і зношуватись  буде довго, але коеф. трохи гірший  на 5-7%. Без написання техпроцесу нічого не вийде якісного, але це не проблема. Лист треба брати як заготовку 14мм. не менше.

Щоб не тіліпало мавто, навіт при батті - треба торці стальних пластин колодок наваляшить графіткою і в напрямних супорту. Воно повинно плавати нормально, а не заклинювати. Не перетискувати болти при прижимання до влянцю дюральового. Болти не можна пережимати - то дурість і темність. Болт при перетяжки на граді перевантаження і відриву тільки при затиснутій деталі, що вже казати про навантеження на нього. Те саме касається і шпильок коліс. НЕможна скакати на ключі з трубою.... І сруть потім ЗАЗ. Себе треба срати.

Цитата: Жулик від 07 Червня 2016, 11:59:40
почитай отзывы чилавеков яки вже праделали таки махинации, приплюсуй шо колодки тра минять в 2ва раза чаще. Плюс інерційність внаслідок більшої маси. Плотність 7.2 порівняно з 7.85 - це сеттєво.


И ще тра в колодках насверлить хай и воны охлаждаються!

Ну тоді всі веловиробники тупі. І Автовиробники. Безударні прорізі вичищають наклеп і пригар. Ефекттиивність вища, + охолодження. У Славути і так охолодження нормальне через дюральовий фланець. Плаский диск без отворів можна тільки на чавун, на сталь буде дуже теплоєвке , склонність до коробління.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

по поводу пережимания таким никогда не болел.
Если диски бьют то они бьют даже если их и вовсе не прикручивать  :facepalm:.

после установки новых нормальных, никогда не измерял там силу зажиима и т.д.
Прикрутил и все и ниче не било!

ВКБ

Цитата: Жулик від 07 Червня 2016, 12:16:41
по поводу пережимания таким никогда не болел.
Если диски бьют то они бьют даже если их и вовсе не прикручивать  :facepalm:.

после установки новых нормальных, никогда не измерял там силу зажиима и т.д.
Прикрутил и все и ниче не било!

Згоден, це брачучело, нечисті технологічні бази при установці до 0,1мм - от і вже биття в 0,2мм повне., коробління, різностінність, і все таке. Гаражники без технолога і книжки. Але в гаражі можна зробити куклу, якщо все продумати як слід по канонам машинобудування. А місце до робиться - неважливо. Це наука. На заводі можуть брачучело наробить немотивований п.яний токар си шліфовщик.
Доречі кулаки поворотні, реактивні тяги, рульові тяги , тормоні диски - проходять 100% магнітопорошкову дефектоскопію на наявність тріщин. Не допускаються ніяки тріщини, як брак заготовки.  І пропустити мімо магнітопорошкової дефектоскопії. А от з гаражем ту поблема дійсно. Рецедив тріщин після термічки особливо!

Я дивлюсь на картинку, бачу що якщо сміття попаде як під фланець-диск та і пад ступиця-фланець - биття не дасть нормально їздити, будк вібрація. І при біття ступиці внаслідок люфту підшипників - теж буде биття і вібрація.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

та щей станки на тых заводах часив ВВВ  :facepalm:, шо тут скажиш...

ВКБ

Цитата: Жулик від 07 Червня 2016, 12:26:59
та щей станки на тых заводах часив ВВВ  :facepalm:, шо тут скажиш...

Та от і я не хочу навіть купляти тті диски. Пока покатаюсь на своїх 8мм. Прийдеш з лекальною лінійкою чи індикатором і стійкою - так на ринку дурку визвуть і справку дадуть.

А заводський , можливо нормальний 600грн коштує. Ну то нормально? Бублик. Я розумію що там трудомісткість і все таке, то чому інмортні дешевше і наші туди в чехію катаються на заробітки. мабуть ЗАЗ закушався.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Жулик від 07 Червня 2016, 11:15:44
ну так 8тис еще б 200тис на них прошел и сэкономил бы на колодках на новые диски  :-D
Мені тоді було простіше піти в магазин і купити за 20 грн нові колодки ВАТИ, які на відміну від дафмі тормозили і не було биття.
Цитата: ВКБ від 07 Червня 2016, 11:27:34
Зроблю собі стальні тормозні диски з 65Г сталі, насверлю дирок шахматним порядком, закалю, постарю, шліфону. Буду на своїх кататись. Цікаво що з цього вийде, як будуть тормозить. Бо чавунні реально як розхідник. Можливо стальних теж не хвате на багато - не знаю.
Дирки на робочій поверхні роблять для спорту, щоби вони знімали нагар на колодках, на звичайній машині це лишнє, будуть колодки швидше стиратись.

Не забуть потім відбалансувати диск на фланці, в мене правий ніяк не центрується, то пробував зі знятим колесом поганяти на машині, то літає страшно, підозрюю що це ререз нього так скоро померла шарова, думаю балансувати, залишилось купити підшипник що підходить по діаметру на ступицю.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Звісно, але при токарних станках це виводиться проточкою без биття. Там буде всьо до 0,04мм.

У мене зараз атка херня. На заводі видно з оснасткою проблема і з технологами. Видено наружну різносьтінність у сверлених отворах. Ну я так можна.....жесть.


Ти будеш висвердлювати лишне з краю диску?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

Цитувати виділенеА заводський , можливо нормальний 600грн коштує. Ну то нормально?
Я тоже так подумал и купил подешевле не завод а через 4 тис вибрация снова появилась и пришлось брать заводские.
Скупой платит...

ВКБ

НУ ясно. ТЕрмічка і старіння жере бабло по собівартості. Він зроблений гуд, а при нагріві викривляється і не повертається. Всьому остаточні папруження після литва. Вони тупо роблять нормаліацію і оброляють, шліфують і на продажу. А треба попередній з'єм м металу після відливки, яка по часу постаріла, термічка на нормалізацію, потім ще з'єм металу, старіння часом  і 250 град Повна релаксація зерен при зберігання середньої твердості, потім шліфовка. Орієнтовно так і не менше.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

Да тебе начальником там на завод дицков заделаться, может славки бы тормозить стали )
Но тут есть еще один очень весомый фактор, это экономия  :(, не будешь же со своего кармана давать деньги чтобы сделали весть техпроцес (как положено).
А на все не выделяют бабло и как обыно говорят не вые, как хоч так и делай!

Я на авео после покупки а это уже 3й год (больше 20тыс пробега) пошел сразу поменял диски на фирму автора.
На славуты она тоже есть

Я ими очень доволен но на авео!

Есть человек здесь себе ставил и вроде был доволен а далее пропал а жаль.
Хотелось бы узнать судьбу тех дисков... Не повело ли их.


ВКБ

Машинобудування не дешеве коли якісно, ту треба розуміти, що не тільки смартфони дорогі можуть бути. Я й готовий віддати 1000 за два диски, але чи будуть вони нормальні. Як потреш - то хер вернеш вже.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.