Тормозной диск

Автор Максим, 16 Грудня 2014, 12:36:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Алексчук

Цитата: Володимир від 07 Червня 2016, 11:14:24
Цитата: Алексчук від 06 Червня 2016, 12:57:11
Золекс такие же как и Дамфи. На год хватает. Зато диски берегут.
Забув смайлика поставити. З заводу стояли дафмі, через 8 тисяч я їх викинув, то вони були як новенькі, знос нулювий, зато диски були сильно покоцані.
Не знаю, я четыре пары Дамфи поменял, не нравится мне то в них, что тормоза на них "тупые", буд-то они маслом смазаны. У дисков был пробег порядка 300 тыс. когда один из них лопнул. И то, это произошло при экстренном торможении, сначала была дорога как скатерть шелковая, а потом трасса превратилась в калдобины с прорезями. Дорогу готовили под Евро 2012, фрезой срезали слой, спереди Камаз с прицепом. Если бы не он, я бы не тормозил, на ямах ведь тормозить нельзя, но деваться было некуда или тапка в пол, или здравствуй прицеп Камаза.

ВКБ

Пробував вело диски робити, спочетку не вийшло. скандачка, круте його і потім після рехтовки викручує піяля шліфовки. Дістав довідники, написав, зробив - вийшло. Звісно є секрети, які ніхто не скаже, прийшлось записувати самому. Дцумаю сталь 65Г саме підійде без ціментації, бо то занадто дорого (але вообще незношуємий був би). В основному чехарда з термічкою. А шліфуються не на пласкошліфувальному (маятниковому) - на ньому нічого не вийде.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: Алексчук від 06 Червня 2016, 12:57:11
Цитата: Жулик від 06 Червня 2016, 10:47:35
Цитата: ВКБ від 06 Червня 2016, 10:44:52
Цитата: Жулик від 06 Червня 2016, 10:37:06
какой там дафми какой там томекс.  :facepalm:

А шо треба? Посвячені марсіанські? Не томи душу, кажи.....
Тут вопрос не в шо треба...
А шо не треба  :(.
Я на славуте успел поездить только на дафми и на бест (у них отпадают накладки)
Дафми вроди бы и ниче, хоть и говорят что они  :beee: напротив томекса.

Но таких колодок как Золекс я еще не втречал  :wallbash:
Золекс такие же как и Дамфи. На год хватает. Зато диски берегут.

Если посмотреть на колодки, то в них видны вкрапления металла. Чем его больше, тем лучше тормозят, но и тем сильнее сьедает тормозные диски.

Це немаловажно, що диски бережуть, якщо вони не б.ють і ще можна покататись з 8мм до 6мм. Хоча виробник не направно мінімально 8мм поставив.
А після того Як лопнув диск, їхати можна і гальмувати?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

Я когда купил авео еще с месяцок ездил с гулом от минимальной стертости (переваривалось между ребрами вентиляции)  + на одном диске 1 трещина а на втором 3  :facepalm:

Алексчук

Цитата: ВКБ від 07 Червня 2016, 14:18:12
А після того Як лопнув диск, їхати можна і гальмувати?

Для этого мне пришлось отбить от диска кусок и вставить в суппорт, ну чтобы не выдавило поршень и работали тормоза. Диск лопнул на правой стороне, поэтому после снятия суппорта и подвязывания под дно, при езде тянуло сильно влево при торможении. Человек который меня сопроводил на разборку, где стояла Таврия, летел под 80, я еле успевал за ним.

Жулик

Цитувати виділенелетел под 80

молодец нече не скажешь  :ok:

Володимир

Цитата: ВКБ від 07 Червня 2016, 12:40:48
Звісно, але при токарних станках це виводиться проточкою без биття. Там буде всьо до 0,04мм.

У мене зараз атка херня. На заводі видно з оснасткою проблема і з технологами. Видено наружну різносьтінність у сверлених отворах. Ну я так можна.....жесть.


Ти будеш висвердлювати лишне з краю диску?
Поки що думки дві, зняти на нождаку те що дуже вилітає за фланець, або/і до диска приватити грузик.
Цитата: Алексчук від 07 Червня 2016, 14:12:31
Не знаю, я четыре пары Дамфи поменял, не нравится мне то в них, что тормоза на них "тупые", буд-то они маслом смазаны.
Тупі, це не те слово, навіть ВУТ не допомагає, в мене на томексах педаль тормозу м"якіша за зчеплення, повністю зі всією нагрузкою справляється ВУТ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексчук

Цитата: Жулик від 07 Червня 2016, 14:32:27
Цитувати виділенелетел под 80

молодец нече не скажешь  :ok:

Вы ездили без тормозов?

Жулик

Цитата: Алексчук від 07 Червня 2016, 14:43:19
Цитата: Жулик від 07 Червня 2016, 14:32:27
Цитувати виділенелетел под 80

молодец нече не скажешь  :ok:

Вы ездили без тормозов?
бывало дело на москвиче 412 вообще без тормозов ехал  :facepalm: ну его нах.
а особенно клево было когда они пропали я ехал с горки а внизу был светофор на котором горел костный, стояли авто, а перекресток переезжали другие авто у которых был зеленый.
Мне пришлось рулянуть на тратуар с большой бровкой всем бибикать, потом бибикать шоб все стали на перекрестке  :facepalm:.
Короче ну его нафиг.
Слава богу все обошлось...

ВКБ

#54
Жулік, та гальма придумали труси чи нормальні люди? (тут смайлик)

Володя, не треба ніяких грузиків, там можна насвердлити отворів накомірці, який притягає до флянця, який не приймаэ участь у гальмуванні,  якщо в тебе диск нового зразку, там де отвори під кріплення до флянця і шпильок.

Але краще обточка трохи наружки і нутрянки з чіткою базою по отворам різі чи отворів шпильки. Доречі, баувати на отвори за допомогою флянців дюральових в центральний отвір за ступицю, азе із зворотньої сторони прикрутить .

А краще взагалі по місцю протокарить стержень і назадить флянець і притиснути одним болтом, отвір в балванці. Тоді ч'тко підправити тормоний диск з середини і нутрянки, приблизно до 2мм десь візьме. І буде ляля.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#55
Ось так я мав на увазі обточить як автобалансування, підправити наружні і внутрішні діаметри. Посадку плотну без биття, краще відразу по проточеному балвану, і пофіг які кулачки по стану та запущеності. Верстат дасть нормальну технологічну точність. Або затиснути в ступиці штатній навиворіть, але треба кулачки в порядок привести. Зміщення в болтах диску є, але то вже не так страшно.

Але верх можна не токарить. Візуально видно, що нутрянка з биття свеликим, тільки її протокарить. по товщині там все нормально.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Я тебе зрозумів, дле для цього потрібен токарний станок і болванка, простіше грузика приварити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Думаю в ручному режимі краще підтерти там, де всередині лізе чи всередину чи зовні по штангелю вичислити від того ж наружного фланцю.
Можу за так протокарить, якщо поштою приїдуть , бо собі теж буду знімати і токарить.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.


Цитата: ВКБ від 07 Червня 2016, 12:29:34
Прийдеш з лекальною лінійкою чи індикатором і стійкою - так на ринку дурку визвуть і справку дадуть.
Як тебе така iдея в головi з*явилась? Ти шо, за свои гроши треба боротись. Бери з собою усi iндикатори, нутрометри, штангелi, в общем дефектоскопiчну лабораторiю, покажи торгашам, шо славутоводи не лохi  :yahoo:
Цитата: ВКБ від 07 Червня 2016, 12:29:34
А заводський , можливо нормальний 600грн коштує. Ну то нормально? Бублик. Я розумію що там трудомісткість і все таке, то чому інмортні дешевше і наші туди в чехію катаються на заробітки. мабуть ЗАЗ закушався.
Ти зробиш дома дешевше i какчественней?  :clap:
Цитата: ВКБ від 07 Червня 2016, 12:40:48

Ти будеш висвердлювати лишне з краю диску?
Ми, як невченi, можемо i болгаркою сточити. Ти не знав, шо болгарiну похер калений метал? А сверлу?  :nea:

Цитата: ВКБ від 07 Червня 2016, 13:30:35Я й готовий віддати 1000 за два диски
От ти и проколовся. Экономишь грошi? Вроде писали, что один диск за 600гр. А ты хочешь 1000 за оба, и шоб они были ещё и качественные  :facepalm:
Цитата: Володимир від 07 Червня 2016, 17:09:46
простіше грузика приварити.
Ще один кулибин. Володя, нихто и никогда к тормозному диску ничего не приваривает. Шоб ты знал, это кроилово приведёт к попадалову. Металл изменит своё внутреннее напряжение, и будет ещё хуже.
ВКБ.  Ненашёл я диски старi. Помню, что было миллиметров 5-6, с некоторыми волновыми канавками. И возможно один был треснутым. Если бы не трещина, не менял бы. Езжу я не как гонщик, тормоза несильно то и греются.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Sergik32

шліфувати тра на обертах і заготовка і абразив повинні обертатися ну і сож полюбасу, тоді не поведе, бо на плоскошліфувальному хреново, не дасть воно ідеальної поверхні.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0