Тормозной диск

Автор Максим, 16 Грудня 2014, 12:36:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 07 Червня 2016, 22:49:18
Ще один кулибин. Володя, нихто и никогда к тормозному диску ничего не приваривает. Шоб ты знал, это кроилово приведёт к попадалову. Металл изменит своё внутреннее напряжение, и будет ещё хуже.
Ніхто не збирається щось варити на робочій поверхні, якщо я на зовнішньому діаметрі де знаходяться шляпки шпильок поставлю одиночні точки зварки, то нічого з ним не станеться, думаю що навіть не встигне нагрітись.



Цитата: ВКБ від 07 Червня 2016, 15:38:15
Ось так я мав на увазі обточить як автобалансування, підправити наружні і внутрішні діаметри.
ЦЬого буде мало, як видно на фото, робоча поверхня товстіша за край, тому робоча поверхня буде давати дисбаланс.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

я приваривал у малого на старой таврии шпильки чтобы не крутились при зажатии.
варил полуавтоматом варится очень плохо ибо це походу все же чугун.
Но все же приварил )

ВКБ

Володя. бачу на фото диск з пласкошлыфувального станка знятий, видно по узору. Такий точно не купуватиму. Та  э різностінність, коли дошліфовує круг то він зношується, а шліфувальник не поправля розмір, не може фізично, тільки вихожуванням в зворотню сторону. ПРи спішці і ручній роботі  - буде різностінність в сотках все одно - відповідно торцьове биття.

ТІльки інша група станків із іншою кінематикою рухів шліфувального кругу, і то при виверці паралельності до 0,01мм/100мм. Брати тільки круги з круговими рисками і мікрометром переміряти через 180 град. товщину.

По поводу грузиків, не треба нічого варити, якщо немає можливості протокарить у твоєму Володя аипадку.
Як варіант проствердлити в комірці дирки і нарізати різь, вкрутити грузики, чи болти, чи точений.
Як варіант довший болт кріплення диску по трьом точкам дасть можливість з іншої стророни прикрутити грузик в напрямку під 120 градусів правда. Але цього може стати.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алексчук

Цитата: Sergik32 від 07 Червня 2016, 23:10:38
... бо на плоскошліфувальному хреново, не дасть воно ідеальної поверхні.
Почему не даст ровной поверхности?

Володимир

Цитата: ВКБ від 08 Червня 2016, 10:42:18
Як варіант проствердлити в комірці дирки і нарізати різь, вкрутити грузики, чи болти, чи точений.
Тут питання в тому чи сверлиться диск. Гратись з нарізанням різі довго і не надійно, краще кріпити на заклепках.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексчук

Цитата: Володимир від 08 Червня 2016, 12:45:38
Цитата: ВКБ від 08 Червня 2016, 10:42:18
Як варіант проствердлити в комірці дирки і нарізати різь, вкрутити грузики, чи болти, чи точений.
Тут питання в тому чи сверлиться диск. Гратись з нарізанням різі довго і не надійно, краще кріпити на заклепках.

Нормально сверлится, но сверла должны быть производства СССР.

ВКБ

Та сверлиться як гафно. Це чавун. Чавун взагалі обробляється без МОР  - мастильно охолоджувальної рідини. Твердість диску до 300НВ приблизно - майже сирець.

Різь не надійно?!. Надійно!? ЗАкрепка теж, якщи не переклепувати по 10 разів. Капнути на різь анаеробний фіксатор різі синій чи червоний - і не відкрутиться. А Якщо таки різь торчатиме на одному болту 10мм, той що диск кріпить, азе з внутрьшньої строни щоб торчав. Різь на чавуні ріжиться в насолоду.

Ну звічно чувуни бувають різні за призначенням, структурою зерна. Чірий СЧ, ковкий КЦ, Високоміцний ВЧ, Відбіляний (цементитний), Антифрікційні і фрікційні  -це СЧ та ВЧ. СЧ теж калиться. Цементитний не піде - не стабільний. СЧ рихлий і брудний кремнієм, Ковкий не ржавіє майже, але теж брудний, калиться. Надміцний ВЧ - суперовий матеріал, схожий за властивостями як сталь, калиться і відпускається., чистий і блискучий, стабільна мілкошарова структура, дешевий за сталь. Стружка льється у сталі майже. З нього роблять маховики, коленвал на Славуті, нажимний корзини щеплення, і тормозні диски.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Алексчук від 08 Червня 2016, 12:48:26
Но сверла должны быть производства СССР.
Розсмішив.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Kritik

Брембо грьобані
Поставив на Форда колодки/диски Брембо, пищать курва

на власній шкірі переконався
Ате - рулить
Феродо - норм
Брембо - гімно
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

ВКБ

Цитата: Володимир від 08 Червня 2016, 14:26:44
Цитата: Алексчук від 08 Червня 2016, 12:48:26
Но сверла должны быть производства СССР.
Розсмішив.

Та повно зараз сверл Р6М5. Дійсно, э з 9ХС - так то конкретно під дерево, і тружична канавка там глибша. І ЗАточувати треба правильно, ыоборти щоб не превищували в перерахунку на швидкість термя зеза - 17...20м/хв.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алексчук

Цитата: Володимир від 08 Червня 2016, 14:26:44
Цитата: Алексчук від 08 Червня 2016, 12:48:26
Но сверла должны быть производства СССР.
Розсмішив.
Не ну можно конечно попробовать и современными пластилиновыми посверлить :)

Володимир

Цитата: Алексчук від 08 Червня 2016, 14:33:42
Цитата: Володимир від 08 Червня 2016, 14:26:44
Цитата: Алексчук від 08 Червня 2016, 12:48:26
Но сверла должны быть производства СССР.
Розсмішив.
Не ну можно конечно попробовать и современными пластилиновыми посверлить :)
Я використовую в основному тільки такі як на фото сверла, не чутливі до високої температури і довго не тупляться. Сверла виробництва СРСР порівняно з ними пластилінові, а при нагріванні миттєво тупляться.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Все залежить від ціни питання, можна взяти свердло і за 20 грн для дерева піде, а можна і за 20 ує, все залежить від кОрманчєга.
Костя, ти яким свердлом на кнопки нажимаєш коли пишеш повідомлення, блін, поки прочитаєш то гоки косять
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Такі якісь умовності.

Стійкість свердла до переточки 20хв роботи в металіз  НВ 160..210 (чим твердіше тим коеф. опріорний застосовується) на рівномірній машинній подачі 0,01  (що відповідає вісьовій міцності) від діаметра свердла, при зносі 0,3мм макс кромки. Подача, це врізання в метал на один оберт. І все це на швидкості 17-20 м/хв. тертя кромки найбільшого діаметру. Швидкість різання у центрі свердла дорівнює нулю. Там не різання і деформація носиком і розплескування петалу по сігмі зминання. Роздає по радіусц - далі методом врізання пішло різання. Це середні економічно оправдані режими різання. Швидше не вигідно і мідленіше не вигідно - це наука.

І от савмі уявіть, які ми оберти вмикаємо і як давимо на свердло, а потім кажемо що те чи те погане. Багато обертів , мало обертів, давимо, єлозимо, затирається , метал відпускається свердла, сталі прикалюється якщо вуглецева. Умови різні використання. НАйкраще  - це свердлилка настольна.

Твердість свердла - 60...63 HRc по всій спіралі, крім хвостовика, він там тертям зваряний зі сталлю 45.

Метал Р6М5 нагрітий при агартуванні   в силітрових ваннах. Шліфоване все. Жовте напиленння - нітрід титану, методом холодного булатування. Зносостійке покриття для переднього кута спірального сходу стружки і бокового зносу.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Давайте тему ще одну ізваяємо "Енциклопедическая страничка", Костік буде там писати, він буде головним там. Блін читаю і душа радується, все що вчив все тут описане, але поки цим не займаєшся то з голови вилітає потрошку. Через що і зробили теперішні дрилі з регулятором обертів, щоб кожен "рубанок" сам вкурив які оберти потрібно щоб краще працювало. Колишні дрелі всі без регулятора(майже всі), от там то і треба вміння і правильний вибір свердла, яким свердлити і яким розсверлювати.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0