Тормозной диск

Автор Максим, 16 Грудня 2014, 12:36:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Не панікуй. ОЛюди від грипу помирають, і обідно що не від екпериментів і не від АТО.


Цитата з іншого форума: "На легковушки от бедности в 90е точили стальные диски . У меня на Мерседесе были заменены на самоделку,откатал 3 года,с ними и продал- после машина несколько лет на таксе в городе отработала у моего знакомого и снова была продана - ничего не покоробило и не отвалилось  Сталь -"какая попалась" "
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

65Г нормальна сталь, тільки після термообробки тра тернути і залупивши око засарєть чи немає тріщин. 
У нас на роботі привозять метал для пуансонів, то після калки є тріщини, і коли не глянувши зроблять інструмент тоді дупа, пару ударів і кришиться, ну правда на пуансониі матриці не йде 65Г, але це я до загальної картини, бо зараз дуже складно з якісним металом.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Сижу колупаю тирнет в паузах, дитвлюсь довідники. Прийшов висновку що взагалі веб....ся і сталь 20Х чи взагалі Сталь 20 тупо чи 10 сиру обточити і постивити без баття, тирнуть шкуркою і огонь. Зносу буде менше, не порве вжизні, не коробе не перекалиться бо вона не калиться.

Чавун дуже зручний у серійному виробництві тому він кращий бо золота середина якість-ціна, але й ціна повинна бути адекват. Купив потер, викинув.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

а ти думав, бери шо дешевше став точи і їздь
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Цитата: Sergik32 від 09 Червня 2016, 11:02:09
а ти думав, бери шо дешевше став точи і їздь
4тис а дальше сново вибратор...

Sergik32

4тисячі це для мене рік їзди
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

то не ездить то стоять!
то мона и вапче без дицков фате и задних барабонов и ручика!

Sergik32

ні, зараз такі неадеквати на дорозі що гальма в машині це саме головне, особливо напрягають пєшики, бажання їх задавити, але стримує мухобойка на капоті, шкода, вона смориця.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Гальма тра добрі. І хотілось би не лазити у підвіску постійно. Я дуже часто ДВС гальмую, коли затяжні. Але пешики то стрём.

Підтримую 100% - купити , поставити , забути, а точіння то екскремент. Але при міській їзді динамічній на короткі світлофори то тра і тормоза частіше міняти - то хичеться довгонезнашуємі диски.

Я так розумію, що диски і колодки, коли нові то хвата на одну заміну, і колодки і диски в мусорку.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Мав трохи вільного часу і відбалансував свої тормозні диски, грузики не чіпляв, а з протилежного боку на нождаку спиляв виступ диска відносно фланця. В результаті якщо раніше коли на 4-ій передачі крутив сам фланець, то двигун під капотом літав, я вже навіть думав що то проблема зі шрусами і вони вилітають з коробки, після балансування фланець спокійно крутиві до 110 кмг по спідометру (220 на фланці, так як при одному вивішеному колесі частота обертів збільшується вдвічі), двигун під капотом навіть не ворухнувся. Навіть по трасі авто почало якось легше котитись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 13 Червня 2016, 10:21:13
Мав трохи вільного часу і відбалансував свої тормозні диски, грузики не чіпляв, а з протилежного боку на нождаку спиляв виступ диска відносно фланця. В результаті якщо раніше коли на 4-ій передачі крутив сам фланець, то двигун під капотом літав, я вже навіть думав що то проблема зі шрусами і вони вилітають з коробки, після балансування фланець спокійно крутиві до 110 кмг по спідометру (220 на фланці, так як при одному вивішеному колесі частота обертів збільшується вдвічі), двигун під капотом навіть не ворухнувся. Навіть по трасі авто почало якось легше котитись.

ЗАЗ двійка за технологію щодо витримування баз. У мене така сама херня. Але в середині зміщення. Тепер тобі взагалі не треба балансувати зерину, при швидкості не буде вже кидати передок.

Доречі задні доски чавунні теж перекошені між розточкою і тілом відливки чавунної.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

нождак - ось тепер наше все.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Vitaliy.

Нет, болгарка наше всё.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ВКБ від 13 Червня 2016, 10:44:48
Цитата: Володимир від 13 Червня 2016, 10:21:13
Мав трохи вільного часу і відбалансував свої тормозні диски, грузики не чіпляв, а з протилежного боку на нождаку спиляв виступ диска відносно фланця. В результаті якщо раніше коли на 4-ій передачі крутив сам фланець, то двигун під капотом літав, я вже навіть думав що то проблема зі шрусами і вони вилітають з коробки, після балансування фланець спокійно крутиві до 110 кмг по спідометру (220 на фланці, так як при одному вивішеному колесі частота обертів збільшується вдвічі), двигун під капотом навіть не ворухнувся. Навіть по трасі авто почало якось легше котитись.
ЗАЗ двійка за технологію щодо витримування баз. У мене така сама херня. Але в середині зміщення. Тепер тобі взагалі не треба балансувати зерину, при швидкості не буде вже кидати передок.
Та там і двійку поставити забагато, коли один диск крутився на фланці, то зовнішній діаметр ішов рівно, а середина літала, Точності нема ніякої взагалі, кожна поверхня точена сама по собі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion