Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Олександр 1968

Колись зачепив на спідометрі регулювальну гайку,збив настройку.Калібрував цікавим способом.До спідометра під,єднав трос через прохідний датчик швидкості.На датчик подав напругу і підключив частотомір.Другий кінець троса затиснув в дрельці.Дрельку запустив з фіксатором,щоб крутилась і регулятором виставив середні оберти.Виходячи з того що на один метр датчик видає 6 імпульсів(100 Гц=60 км/год),виставив стрілку.Недавно мав можливість перевірити по жпс на рівному довгому участку дороги.Заміряв тримаючи однакову швидкість не менше як двадцять секунд,щоб жпс встиг обробити інформацію.Результат:до ста км за годину-тютелька в тютельку.Після ста штатний спідометр починає завищувати і чим більша швидкість тим більша похибка.

Володимир

Цитата: Toris від 03 Вересня 2020, 14:36:07
Цитата: Sergik32 від 03 Вересня 2020, 14:30:15тросик автобуса еталон самий точний
GPS точніший.
А механічний тросик має завищувати покази згідно генеральної лінії партії ще часів СРСР, чим вища швидкість - тим більше бреше у більшу сторону. Щоби водії не перевищували.
Троик оберти передає точно, але вже сам спідометр малює швидкість як вийде, можна брати швидкість з мікаса підключивши компа чи БК, в мене з електронною панеллю тільки на 60 кмг співпадає, а в інших діапазонах панель на 5 кмг показує більше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Серёга

Сегодня проверил, вентилятор дует от радиатора всё правильно
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Vitaliy.

Цитата: Vitaliy. від 02 Вересня 2020, 11:43:57На головке есть выходная трубка для воды, идёщая на кран печки. Кто её выковыривал для замены? Как и чем?
Оказалось всё на удивление просто, даже очень просто, чему я сперва удивился, а потом обрадовался. Старая трубка вышла от руки, была поедена многочисленными точками дырочками от коррозии. Новую сперва примерил, сделал плавный заход фаску, прицелился на какую глубину забивать, и ударами небольшого молотка забил на место. Мотор был градусов 30 нагрет. Прямо на месте, снявши бензонасос.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

vladishtm

Всем доброго здоровья. 1,3Li - Сложно ли снять, без повреждения пластика, решетки обогрева на торпеде -те что рядом с окнами водилы и пасажира? Куда чего сунуть, где нажать, где там те зубчики зацепа ...и т.п. Хочу подрегулировать навесы-петли передних дверей. К верхним петлям  подобраться как? Торпеду снимать не охота. Можна снять седушки и попробовать лечь там на спину (вроде как вариант...) ну или может рука с ключом  пролезет  в отверстие  для решеток (если их снять)?  :dunno:  :dunno:  :dunno: :psih:  :wacko: Мож их просто выламать и потом новые уже поставить так, что бы снимались.  :wallbash: Кто так строит!!.... }-)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Ті штуки називаються в народі шаблями, трохи на них натиснути із сторони торпеди а потім вверх, вилазять без проблем, але до гайок петель доступ не відкриється. Гайки петель дверей без проблем крутяться без знімання торпеди, тільки ключ треба або накидний, або торцевий гнутий, чи тріскачку з головкою, я вже не пам"ятаю яким я точно крутив.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Цитата: Олександр 1968 від 03 Вересня 2020, 15:15:05
Колись зачепив на спідометрі регулювальну гайку,збив настройку.Калібрував цікавим способом.До спідометра під,єднав трос через прохідний датчик швидкості.На датчик подав напругу і підключив частотомір.Другий кінець троса затиснув в дрельці.Дрельку запустив з фіксатором,щоб крутилась і регулятором виставив середні оберти.Виходячи з того що на один метр датчик видає 6 імпульсів(100 Гц=60 км/год),виставив стрілку.Недавно мав можливість перевірити по жпс на рівному довгому участку дороги.Заміряв тримаючи однакову швидкість не менше як двадцять секунд,щоб жпс встиг обробити інформацію.Результат:до ста км за годину-тютелька в тютельку.Після ста штатний спідометр починає завищувати і чим більша швидкість тим більша похибка.

Спасибо всем. Так определили, что спидометр врет. По инструкции допуск + 6 км\час при 60 км\час. Как привести показания спидометра до нормы?
У меня электронная панель. Ще заметил, что когда авто стоит заведенным, то уже 10 км\час, походу  на это число он и плюсует. Еще заметил что Тахометр тоже врет 1100 об вместо 870, как показывают диагностические программы.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

Цитата: Володимир від 04 Вересня 2020, 13:11:32Ті штуки називаються в народі шаблями, трохи на них натиснути із сторони торпеди а потім вверх, вила

Я не про них,  а ось   

Глянув ціну  пластмасок розміром з мильницю  :psih: варіант ламати явно не для пенса  }-)
https://zapchastizaz.com.ua/zapchasti-tavriya-slavuta/5193-reshyotka-torpedy-bokovaya-levaya-lyuks-11021-5304161
На драйв https://www.drive2.ru/l/5376195/ ось такий знімач спробувати треба подібне замутить (а може й кращий - в мене е 2 полоски нерж,  магнітолу знімаю)

Ключи не проблема, крутити наосліп не хочеться, або лягати на пол мордою до гори  знявши седушки, голову аж під торпеду. Та й юбку торпедо люксу збабахали  довшу вниз ніж стандарту.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#7928
Цитата: Romka від 04 Вересня 2020, 13:18:44По инструкции допуск + 6 км\час при 60 км\час. Как привести показания спидометра до нормы?
Можливо C87 Калібрування датчика швидкості (імп/сек-км/г) там воно після коми с десятими долями наче але ...з диаметром колес стандарт?  B)

Тобто на панель вже ЄБУ видає. Тож може погратися з С87.


C77 Количество импульсов сигнала СТАХ на оборот коленвала Константа определяет количество импульсов сигнала
тахометра на один оборот коленвала. Допустимые значения 1 - 20. Если указано значение 0, импульсы генерируются в
соответствии с количеством цилиндров: 6 цил. - 3 импульса, 8 цил. - 4 импульса, 4 цил. и проч. - 2 импульса.

У всіх 096 (і твоїй  теж) значення С77 = 0 а в 111тих =2 Наче й однаково??? та ??? :dunno: Можна спробувати. Я так розумію це мікас видає і тільки на люкс панель? чи помиляюсь. Бо якби насправді він отримував таку розбіжність  до 20%   :wacko: :psih: від датчика, то авто мабуть не їхало.  Можливо теж погратися з десятими після коми.

Але як варіант, якщо брешуть декілька на панелі? то більш схоже що  запитання до панелі ? можливо маса, чи щось уже в самій  панелі. Якщо до мікаса -ну підключити наприклад частомір на контакти панелі.
На те що це саме панель -
Цитата: Romka від 04 Вересня 2020, 13:18:44заметил что Тахометр тоже врет 1100 об вместо 870, как показывают диагностические программы.
А проги де беруть  :-D  - з мікаса  :thank_you:
Можлтво колись розбирали панель, знімали стрілки, а назад встановили не вірно. Треба було одмічать. Вони там нижче нуля стоять
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Панель не чіпали ніколи, я перший власник.
Тахометр получает сигнал с микаса, а спідометр с датчика на коробке.
Сейчас походу стали врать оба показометра, склоняюсь к глюку в приборке, но как тогда исправить ?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romka від 04 Вересня 2020, 13:18:44Спасибо всем. Так определили, что спидометр врет. По инструкции допуск + 6 км\час при 60 км\час. Как привести показания спидометра до нормы?
У меня электронная панель. Ще заметил, что когда авто стоит заведенным, то уже 10 км\час, походу  на это число он и плюсует. Еще заметил что Тахометр тоже врет 1100 об вместо 870, как показывают диагностические программы.
Я собі стрілку на тахометрі електронної панелі переставляв, бо також брехав.
Цитата: vladishtm від 04 Вересня 2020, 13:20:26Я не про них,  а ось   

Глянув ціну  пластмасок розміром з мильницю  :psih: варіант ламати явно не для пенса  }-)
https://zapchastizaz.com.ua/zapchasti-tavriya-slavuta/5193-reshyotka-torpedy-bokovaya-levaya-lyuks-11021-5304161
На драйв https://www.drive2.ru/l/5376195/ ось такий знімач спробувати треба подібне замутить (а може й кращий - в мене е 2 полоски нерж,  магнітолу знімаю)
В мене не знімеш, панель з низу запінена.
Цитата: vladishtm від 04 Вересня 2020, 13:20:26Ключи не проблема, крутити наосліп не хочеться, або лягати на пол мордою до гори  знявши седушки, голову аж під торпеду. Та й юбку торпедо люксу збабахали  довшу вниз ніж стандарту.
Навіщо лягати, відкриваєш дверку сідаєш біля машини і крутиш, з правою тільки складніше, бо в люксі мішає бардачок.
Цитата: vladishtm від 04 Вересня 2020, 13:47:03
Цитата: Romka від 04 Вересня 2020, 13:18:44По инструкции допуск + 6 км\час при 60 км\час. Как привести показания спидометра до нормы?
Можливо C87 Калібрування датчика швидкості (імп/сек-км/г) там воно після коми с десятими долями наче але ...з диаметром колес стандарт?  B)
Електронна панель бере сигнал напряму з датчика, мікас участі не бере.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Romka від 04 Вересня 2020, 15:21:58Тахометр получает сигнал с микаса, а спідометр с датчика на коробке.
Цитата: Володимир від 04 Вересня 2020, 15:33:20Електронна панель бере сигнал напряму з датчика, мікас участі не бере.
Ну  :dunno: его знает. Я привел скриншот с третьего рима. Все вопросы к ним  :rolleyes:   А у меня вопрос, а микас тогда откуда знает скорость если смотреть на эту схему - то он не знает. А что тогда выдается в диагностич. прогах?

Цитата: Володимир від 04 Вересня 2020, 15:33:20Навіщо лягати, відкриваєш дверку сідаєш біля машини і крутиш, з правою тільки складніше, бо в люксі мішає бардачок.
Згоден,  це щоб відкрутити. А потім одному потрібно при закритих дверях їх виставити, закріпити, закрутити..тільки з салону...от тут і камасутра.
Ну, зробив передні -подобається. А то висіли як у роздолбая хвіртка. Ключ би з храповиком сантиметрів на 10 довше (десь см50, та ручка щоб не дута а плоска)  :sad: На лівій прийшлось ще розсверлить вверх ход для фіксатора замка. А на правій він норма. Знімав ці решітки, заодно по ним покращив з'єднання воздуховодів. Могли б бардачок і зйомним окремим ящиком зробить  }-) Завтра задні спробую -там простіше.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 04 Вересня 2020, 15:33:20В мене не знімеш, панель з низу запінена.
Це щоб не гуділа? А я в неї  всередину по центру трохи паралону у целофані напхав.Підперло. Не гудить. І витягнути можна коли треба
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Romka від 04 Вересня 2020, 15:21:58Електронна панель бере сигнал напряму з датчика, мікас участі не бере.
Цитата: Володимир від 04 Вересня 2020, 15:33:20Електронна панель бере сигнал напряму з датчика, мікас участі не бере.
:-D Дойшло  :facepalm: ви про паралельно раздається, а мені засіло, що ви вважаєте, що з датчика на мікас взагалі не йде  :dunno: Вибачаюсь. Старість мабуть  :sad:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 05 Вересня 2020, 01:13:27А у меня вопрос, а микас тогда откуда знает скорость если смотреть на эту схему - то он не знает. А что тогда выдается в диагностич. прогах?
На схемі видно, що провід з контакту 2 датчика швидкості іде на панель і на 59-у ногу мікаса.



Цитата: vladishtm від 05 Вересня 2020, 01:13:27
Цитата: Володимир від 04 Вересня 2020, 15:33:20Навіщо лягати, відкриваєш дверку сідаєш біля машини і крутиш, з правою тільки складніше, бо в люксі мішає бардачок.
Згоден,  це щоб відкрутити. А потім одному потрібно при закритих дверях їх виставити, закріпити, закрутити..тільки з салону...от тут і камасутра.
Ну, зробив передні -подобається. А то висіли як у роздолбая хвіртка. Ключ би з храповиком сантиметрів на 10 довше (десь см50, та ручка щоб не дута а плоска)  :sad: На лівій прийшлось ще розсверлить вверх ход для фіксатора замка. А на правій він норма. Знімав ці решітки, заодно по ним покращив з'єднання воздуховодів. Могли б бардачок і зйомним окремим ящиком зробить  }-) Завтра задні спробую -там простіше.
Якщо є бажання зробити добре, то краще зняти панель, бо на люксі з правою дверкою не факт що вийде добре якщо не мати потрібних ключів.
Цитата: vladishtm від 05 Вересня 2020, 01:17:10
Цитата: Володимир від 04 Вересня 2020, 15:33:20В мене не знімеш, панель з низу запінена.
Це щоб не гуділа? А я в неї  всередину по центру трохи паралону у целофані напхав.Підперло. Не гудить. І витягнути можна коли треба
Від неї тепер взагалі ніяких звуків нема, в мене ще з знизу панелі під блоком запобіжників від краю і до бардачка вставлена стальна друбка діаметром 10 мм. Колись хотів тишини, то знущався як міг.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion