Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 8 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Свічки, то діло релігії. На інжекторі з заводу стояли резисторні з зазором 1 мм, я поставив безрезисторні бріски з зазором 0.7, все працює до нині без проблем. На логані також з заводу стоять резисторні двоконтактні, але я поставив ті самі безрезисторні бріски з зазором 0.7, і воно і їде добре без питань.

Колись читав статтю від журналу "За рулем", там тестували різні свічки на різних зазорах, і вийшло так, що кожна свічка найкраще працювала на тому зазорі який виставили на заводі.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

ОЛЕГ, прохання, не хочеш редагувати свої відповіді - то просто пиши нові тут, без ЦИТУВАННЯ бл!, бо скоро КОЖНА твоя відповідь не буде влазити на сторінку. (І не треба про смартфон  - це не смартфон, я пробував на смартфоні-  все можна красиво робити, якщо не ліньки)
По несправності.
Варіант а) Можливо, можливо - це і акум, наприклад при старті йде підсадка напруги, мікас перезапусваеться, (буває що врубає охолодження -сам таке засікав, на гаряче авто коли температура близька до уставки мікаса на пуск вентилятора). Далі дві потужних нагрузки разом( вентилятор і старер) тож старий акум просто не тягне вже. Це можна б було побачити мультіметром на акумі, чи вольтметром в прикурювачі салону. Чи записом лога в опендіагу.
В
аріант б) Можливо ...все ж таки якась фігня від датчика температури охолождайки. Бо мікас, чи від датчика, чи щось з його проводами, чи датчик такий всунули і він бреше про закипання, чи може в мікасі вхід підпалив той єлектрик тикав 12вольт...... (поки можна гадати.....)
але як варіант мікас на вже гарячому двигуні ЧОМУСЬ МОЖЛИВО при включенні на старт вважає закипання  -110гр) і блокує подачу палива та включає вентилятор охолодження. ПЛОЮС не тягне АКУМ ще й стартер який вже ти іключаєш . Потім вентилятор зменшує теипературу охлаждайки і мікас дає добро паливоподачі.
Подивись для порівння в такі моменти на покази температурі на панелі приладів і що показує в діагпрозі Мікас? А ще пора вже мірять вольти і писать лог файл опен діагом і викладать сюди НОРМАЛЬНУ ТЕХНІЧно інфу щоб не вангувать. Інакше вибач -нахрена тобі той сканер, опендіаг і т.п. Що вони е що немає.
За цей час вже хоча б методом виключення щось можна було знайти.

По бензину, скоріш то не спиртовий - його вже не роблять. То скоріш за все ядучий (б"є в ніс як нашатир) з газоконденсату шебелінка БРСМ. Якщо навіть не з москальщини, який вони могли спеціально підігнати перед вторгненням. Я на таком теж влетів, добре якщо ти на ньому не їздив. Бо він розтворяє резину і забиває нею від фільтра в баку до сіток форсунок. В тому числі і сітку регулятора тиску на рампі. Так що можливо в твому авто ще багато тепер питань. Я вже другий рік це видихаю. І тебе розумію, бо теж Славута була едина можливість порятунку. І теж ніхрена поруч немає тих які гуру. Та які нахрен гуру, навіть ті СТО що були - позакривались.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

олег

 То у мене интернет так працюе, шо я не можу зайти як треба. Як би ця машина була карбюраторна, в мене не було б нияких питаннь- за рулем с 1975 року, все ремонтував сам, шлифовав к.вал, распредвал, хрестовини, ростачував блок, рехтував и красив, а с микасами погано товаришую, як не як а восьмий десяток иде- мозги всихають. Не дуже пинайте и дякую за допомогу!

Skiper

Цитата: vladishtm від 13 Червня 2023, 13:51:28на покази температурі на панелі приладів і що показує в діагпрозі Мікас?
Там два різні датчики, установлені в різних місцях. Тому той, що показує на панелі приладів - індикаторний і не несе суттєвої інформації. Основний - той, з якого бере температуру Мікас і керує вентилятором. Температура та робота його легко перепровіряється. Він свою роботу виконує.
Цитата: Володимир від 13 Червня 2023, 13:48:57кожна свічка найкраще працювала на тому зазорі який виставили на заводі.
Тому і ставити треба той зазор і тип (резисторні/безрезисторні), який був, якщо завод-виробник не надав рекомендації як для користувача, так і не написав технологічні карти по обслуговуванню для СТО. Ось, наприклад, для ТАЗів в керівництві по експлуатації зазначено:
Цитувати виділенеСистема зажигания    Зазор, мм   Тип свечи зажигания
Контактная               0,5-0,6 мм.    А17ДВР
Бесконтактная           0,7-0,8 мм.    А17ДВ-10
Инж. двигатель          1,0-1,1 мм.    А17ДВРМ

На наших з завода йшли  А17ДВРМ 1,0 (якість виробника не враховуємо), тільки зазор і наявність резистора.
Все інше, кожний свідомо вирішує, або ставити повний аналог, або те, що релігія дозволяє, або несвідомо те, що впарили на базарі.

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Romka

Цитата: Skiper від 13 Червня 2023, 14:30:18На наших з завода йшли  А17ДВРМ 1,0 (якість виробника не враховуємо), тільки зазор і наявність резистора
З заводу стояли Brisk 1.1 зазор.
Але авто стало стабільно працювати тільки з котушкою для ваз, копія ЖМ чи Бошш з безрезистивними дротами, та резистивними свічками Brisk LPG 0.7 зазор. Ця комбінація з'явилась після серії переборів та не з першого року. А, так, це щоб і на газу працювало добре.
Тому є ще третій варіант - обдуманий експеримент.
 
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

Цитата: олег від 13 Червня 2023, 14:29:31як не як а восьмий десяток иде- мозги всихають.
Я з 1957, з авто перший стик з 2017. З мікасом теж. Але якийсь там всеж електрик  :rolleyes: .

Цитата: олег від 13 Червня 2023, 14:29:31все ремонтував сам, шлифовав к.вал, распредвал, хрестовини, ростачував блок, рехтував и красив,
Ну а я якраз далекий від цього - тому то таке мені важкувато, та ще й тут, та ще й зараз.
Якраз якщо "врубаєтесь№ то з лог файла можете багато зрозуміти, проаналвзувати. Мікас там і напругу бортову покаже. А авто видно ви не первий - то хрін його знає, може хто до цього і в прошивку параметрів мікаса аже полазив. Або там ще е адаптивна (обучаемость мікаса) скдадова. Але ж не боги горшки ліпдять....
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

олег

Я другий хозяин циеи машини.Першим був депутат сильский голова!Навряд шоб йому там шось накрутили.Вин произдив на ний 10 мисяцив и продав !За чей час вин намотав 54 тищи км.Бизнес- цвити и робота дапутата.Не, не таксовал.Я купив обкатану , гарно оброблену машину, для рибалки и грибив.Двичи йздив на море , Геническ, короче , машиной доволен.А це мелочь , шо гриеться.Сегодня поставив новий акб , но t не пиднялась до того що би вмикнувся карлсон.Так що ничого не провирив!

vladishtm

Цитата: олег від 13 Червня 2023, 19:14:37но t не пиднялась до того що би вмикнувся карлсон
Ось як добратися в опендіагу до керування вентилятором (при підключеному клік на 4 горизонтальних палочки. Можна вкл*викл той же карлсон і при холодному двигуні. По закінченню експеримента скинути клему акума для ресету мікасу, або краще там в меню опендіага є сброс Мікаса.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

олег

Дякую! Ясно.Як проявиться глюк на новой акб , то воспользуюсь циею пидсказкой.

vladishtm

Цитата: олег від 13 Червня 2023, 19:14:37Сегодня поставив новий акб
А ось так, записавши лог файл опендіагом можещ потім бачити в діагвіев (ну або б хоча сюдт на форум вислати той логфайл), шо там робиться з акумом *і не тільки) під час наприклад пуску (і не тільки). Тут акум практично новий, та підзаряжений слабо (иало їжджу) при старті просадило до 9,8В.
Наче як 9,5В то вже зовсім погано.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: олег від 13 Червня 2023, 22:41:17Як проявиться глюк на новой акб , то воспользуюсь циею пидсказкой.
Бувалий водій зразу ясно  :-D  НЕ мішати машині їхати - робить і добре.  :)  Ну і дай боже.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

олег

А е инструкция по элм327? А то можно накрутить такого, шо вообще не працюватиме ? Карбюратор, я би накрутив як треба, трамбле на слух и тройка литала!А тут эбу, микас, синусоедальность!Я пид це не заточен, но пробую хоть трохи розумити, бо на СТО спецов,грошей не вистачить!

Romka

ELM 327+Open Diag Всё просто и понятно!

Диагностика Daewoo sens на смартфоне через bluetooth-адаптер elm327 с помощью программы Open Diag
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

олег

Ромка !Олег Дачник на ютюбе каже,що у разних машин на микас 10,3+,цифри ризняться !Шо по його цифрам ориентироваться нельзя!!! Це и други його видео, я бачив и по нем регулював, то зробив тильки хуже.Дякуючи славутоводу ВОЛОДИМИР, вин дав пидсказку, я зробив як треба. Скипер прав, всю инфу треба провиряти, ту що на ютюбе, в гугле!Я довирився ВОЛОДИМИР,чоловик як знае тему- пидскаже, не знае то так и каже, а не ганяе умняки !А Дачник, вин предостириг, що сам тильки входе в тему элмки.

Skiper

Цитата: олег від 14 Червня 2023, 18:11:28!Олег Дачник на ютюбе каже,
У нього навіть версія авто була без датчика положення розпредвалу ДПРВ (він відсутній з заводу),  та, відповідно, версія та деякі стокові налаштування Мікаса відрізняються від твого.
Відео можна прийняти тільки, як приклад для ознайомлення з функціональними можливостями процесу діагностування за допомогою сканера та відповідної програми, не більше того. Для самостійної зміни хоч одного з параметрів, необхідно досконало розібратися, чому саме такий показник був у заводській прощивці, та на що вплине його зміна в одну або іншу сторону, а саме головне, якої мети хочеш досягнути в кінці експерименту. Запам'ятай, що взад тобі вже ті параметри "спец" з СТО не поверне. Будеш бігати до них за прошивками, як за пігулками до аптеки. Це не трамблер, крутанув вправо, не сподобалось, крутанув вліво. Для початку вивчай теорію та використовуй ЕЛМ самостійно, як діагностичній прилад. 
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём