Открывается багажник

Автор Костя, 08 Травня 2015, 18:05:26

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Алексчук

Цитата: Сволочь від 03 Липня 2019, 19:36:16
Зачем создавать дубль тему?
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=12663.30
Ну не знал он об этом, я так думаю. Модер перенесет думаю его вопрос.

К ТС, фото узла со всех ракурсов выложи, может скопом чего предложим, раз не кому больше обратиться.

Toris

Я купив новеньку петлю, новеньку защіпку в зборі та запиляв собі так: https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=6781.msg237561#msg237561

Вже більше року катаюсь, горя не знаю.

ВКБ

Відкраватись на ходу. Мучався і на трасі і в місті бо на то треба час...а нема ж коли. Роздивився. Причина - зношення петлі і крючка. У мене в коробі штатному стоїть електрозамок в штату фурнітуру. Замінив на нові запчастини...тут жлобитись не треба. Також пдр забороняє їхдити зі зламаними замками. Все одно відкривається (відкривалась) Почав питання розбирати на молекули...виявляється на перекос стоїть і вичислив по пятну контакту нової защелки..мастив маркероп і закривав...дивився як тре.
Кирівняв шайбами , відрегулював  по повному контакту - закривається чітко. Мораль- нові запчастини...внікаєм в молєкули...регулюємо...не обсираємо заз а криві свої руки.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 03 Квітня 2020, 13:16:08виявляється на перекос стоїть і вичислив по пятну контакту нової защелки..мастив маркероп і закривав...дивився як тре.
Я про це вже давно писав, і навіть давав фото своєї нижньої частини з розпиляними отворами, бо верх з низом не співпадає, а ходу замка не вистарчає щоби поставити рівно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Нечитав вибач кілька років тут не тусив. Але я не розпилював...в крайні положення затиснув. А ще між кузовом в планкою...чи нижньою петлею проставив резину вирізану по контур петлі цієї..щоб зробити тертя і обезрушити її...бо у мене різь зірвана одна і по дві гайки поставив...Тепер норм...щоб не хнімати бампер та піняти болта...х.з.як він там в кузов впресований.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 03 Квітня 2020, 16:49:13
Нечитав вибач кілька років тут не тусив. Але я не розпилював...в крайні положення затиснув. А ще між кузовом в планкою...чи нижньою петлею проставив резину вирізану по контур петлі цієї..щоб зробити тертя і обезрушити її...бо у мене різь зірвана одна і по дві гайки поставив...Тепер норм...щоб не хнімати бампер та піняти болта...х.з.як він там в кузов впресований.
Трохи вище повідомлення №51 https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=12663.msg500223#msg500223
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Питання не по темі, - Що то за дріт крикручений до болта замка?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romka від 03 Квітня 2020, 21:02:35
Питання не по темі, - Що то за дріт крикручений до болта замка?
Це маса до розетки фаркопа.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Днями сталася ситуація, коли почав відкриватись замок багажника, скільки його не закривай, пару метрів проїхав і ляда тарабанить. Чи то гайки ослабли і відбулось розрегулювання замка, чи то верхня планка вигнулась, і язичок став косо. Хочу поділитись процесом як це все правльно настроїти щоби багажник перестав відкриватись.

Не знаю чи то всім так повезло чи тільки мені, але в мене на ляді замок зміщений в сторону, а на нижній частині шпильки приварені так, що замок на ляді мав би бути по центру.



Тому щоби сумістити верх з низом, довелось отвори у планці квадратним напильником розпиляти, частину шайб також зрізав щоби не заважали переміщенню.

Було



Стало



Перед початком настройки малюємо маркером на ляді і кузові початкові положення замка, знімаємо верх і низ, зчіпляємо до купи, ставимо паралельно, і перевіряємо чи в закритому стані язичок закривається повністю, тобто в закритому стані положення язичка до планки має бути таким по всій площі контакту.



А не таким.



Інакше в кращому випадку з часом язичок зноситься на косяк і багажник через це почне відкриватись, я в гіршому він зламається, бо навантаження на кінчик язичка будуть в рази більші.

Якщо язичок не закривається повністю, то слід акуратно гострим ножем зняти трохи металу з ричажка з отвором за який чіпляється тяга в місці контакту з корпусом.



Кріпимо обидві частини замка на авто по розміткам зробленим до знімання маркером, при цьому штифт на верхній частині має точно попадти у центр пластмасової втулки на нижній частині, закриваємо ляду і ліземо в багажник (через задні двері, диван має бути розкладений).

Відпускаємо нижню гайку, і молотком низ планки зміщуємо так, щоби верх планки був паралельним верхній частині замка в місці розміщення язичка, бо може бути варіант, що планка як в моєму випадку вигнута, і якщо зробити паралель до всього корпусу верхньої частини, то язичок буде контактувати з низом тільки краєм одного боку, і багажник буде відкриватись. Не забуваємо в кінці затягнути гайки.



Відпускаємо два болти на ляді, вставляємо велику викрутку між язичком і корпусом і піджимаємо язичок до планки щоби він закривався повністю, як на малюнку 4. Після чого затягуємо болти.



Якщо верхня планка зігнута, то після регулювань, верх і низ можуть бути закріплені з перекосом, але це не заважає замку легко і чітко закриватись і не відкриватись по дорозі. Для кращого і легкого закривання язичок змазуємо маслом, або можна пшикнути силіковової змазки. Важливо при закриванні багажника почути щолчок, так ми будемо знати що язичок стукнів по нижній планці, а значить закрився повністю.




Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя ти резинку проставив і вверху і на петлю на кузов? Язичек і петля на бік стиралась-згризалась?
У мене в тому коробі вмістилось два актуатора для актуатора  електрозамка. Наче як для цього і зробили.
Якщо не ставив резинки - простав від камери ...мертво сяде без зсуву.

Не забувайте відкидати амортизатори дверей і в дорозі не матимете проблем з відкриванням ляди на ходу до ремонту замка. Ляда надійно під вагою немалою буде лежати на ущільненні, штіфту замка і бокових зубцях.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 12 Травня 2020, 19:42:42Володя ти резинку проставив і вверху і на петлю на кузов?
Нема ніяких резинок.
Цитата: ВКБ від 12 Травня 2020, 19:42:42Язичек і петля на бік стиралась-згризалась?Ляда надійно під вагою немалою буде лежати на ущільненні, штіфту замка і бокових зубцях.
За 12 років нічого не стерлось.
Цитата: ВКБ від 12 Травня 2020, 19:42:42У мене в тому коробі вмістилось два актуатора для актуатора  електрозамка.
Давай фото.
Цитата: ВКБ від 12 Травня 2020, 19:42:42Якщо не ставив резинки - простав від камери ...мертво сяде без зсуву.
Не бачу в цьому потреби, добре відрегульований і змащений замок закривається легко і чітко, навіть були випадки, що в гаражі забував закривати ляду, по дорозі почув стук, але на першій ж ямі дверка легенько хлопнула і закрилась.
Цитата: ВКБ від 12 Травня 2020, 19:42:42Не забувайте відкидати амортизатори дверей і в дорозі не матимете проблем з відкриванням ляди на ходу до ремонту замка. Ляда надійно під вагою немалою буде лежати на ущільненні, штіфту замка і бокових зубцях.
Мої амортизатори вже не мають тої пружності що 12 років тому, то коли замок відкрився ляда вверх не піднімається а лежить собі на місці. Ляду піднімає догори ущільнювач та демпферні резинки, тому навіть якщо зняти амортизатори, то замок всерівно відкриється, бо при опущеній ляді вони дверку вверх не тиснуть.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Фото кину, але десь в темі є мої і креслення важіля маленького як єжина додаткова деталь до штатних з листової сталі
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

#89
В мене теж вже другий раз доставав за два роки. Новий поки не купував. Устраняв регулюванням і підпилюваніям язичка.  Цього разу знімав низ і прикладав до верхньої частини, щоб роздивитись як він повинен був би добре прилягати. При цьому виявив, що є осьове не співпадіння  верхнього направляючого конуса і гнізда з пластмаскою для нього внизу.  Тобто те конусне г..но не дае, щоб язичок був в зачепленні повністю. Якщо виставить по конусу, язичок наполовину в зацепі, якщо робить по повному язичку, конус не дає взагалі закрити ляду, він в дірочку с.ка не попадає. Можна тільки боком. То теж не є айс. Спиляв товщину конуса наполовину  з передньої сторони (передка авто). Язичок наче тепер по максімуму заходить. Поки і закривається і держить. Кажуть це одна з з...бок нашого пікапа. Якби якийсь мех фіксатор з салону???   :dunno:  було б надійніше }-)

ПС. Скоріше за все косий знос язичка і швидкий його знос (типу як писав тут   Toris https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=12663.msg500236#msg500236 ) і є результат неправільно виготовленної  конусної направляючої в цих замках. Було б добре якби верня конусина мала хвіст з різьбою і гайку,   а  верхній корпус овальний отвір для неї під регулювання.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2