развал/схождение

Автор Poltdiag, 17 Травня 2015, 12:56:23

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Валерий

Цитата: Salek від 22 Травня 2019, 12:01:51
Цитата: Володимир від 22 Травня 2019, 11:47:37
Згоден, але не факт, в мене різниця між стійками 0.5 градуса, але не тягне і не тягнуло.
Я бы проверил.
Кстати на проточенных "клюшках" прямую отлавливает лучше.
там роботи пустяк  проточити  як різьбу нарізать  то вобще гуд
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

Григорий

Я свої проточував десь на 20 мм. і нарізав різьбу, все зайве потім обрізав. Дорогу дійсно держить краще.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Toris

Мені теж дві гайки замантулили.

Володимир

Цитата: Григорий від 23 Травня 2019, 16:27:48
Я свої проточував десь на 20 мм. і нарізав різьбу, все зайве потім обрізав. Дорогу дійсно держить краще.
Підозрюю що і руль тугіше крутиться.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Salek від 24 Травня 2019, 10:18:31
Цитата: Володимир від 24 Травня 2019, 09:20:59
Підозрюю що і руль тугіше крутиться.
Нет.

Я маю на увазі що руль сильніше тримається цетра, чим далі руль крутиш від центра, тим тугіше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Salek від 24 Травня 2019, 11:28:31
Цитата: Володимир від 24 Травня 2019, 10:40:20
Я маю на увазі що руль сильніше тримається цетра, чим далі руль крутиш від центра, тим тугіше.
"Центр" держит лучше.
Разницы в усилии при повороте не заметил.
Как например заметно разницу в усилии при смене резины зима/лето.
Може пам"ятаєш, на якихось калинах завод ставив опори зі зміщеним центром для збільшення кастору, то писали що де такі опори, то на них обов"язково ставили підсилювач керма. Якщо центр тримає краще, то точно буде більше усилля на руль.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion