Выбор аккумулятора

Автор JeepKa, 20 Липня 2015, 22:50:12

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Taktar

Цитата: Алекс від 22 Листопада 2020, 20:58:07тот же INCi Aku ,Пусть5 лет не выходят
У меня такой отслужил 7 лет. Крутил как новый до последнего и в один момент умер мгновенно.

Алекс

Цитата: Taktar від 23 Листопада 2020, 17:07:48
Цитата: Алекс від 22 Листопада 2020, 20:58:07тот же INCi Aku ,Пусть5 лет не выходят
У меня такой отслужил 7 лет. Крутил как новый до последнего и в один момент умер мгновенно.

Когда  мгновенно умирает человек  :facepalm: то это таки сильно неплохо ,прасти Господи ...а вот аклиматор -немножко плохо
Хотя по наличию в гамазеях  - как бы и не трагично
Я привык к предскаемым отказам ...ебле с Истой...сука,скока их было -ни одна не пережила два года со всеми живыми банками  :wallbash: а было их 2*2*190 на зилу ,на славке штук 2 точно ..
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Василь1983

Нещодавно взяв Westa Premium Ca/Ca 65А-г , а старий взявся для експерименту відновити провівши десульфатацію . Ще не знаю скільки вийде відновити ємності , але є питання - з якою залишковою ємністю можна не ризикуючи взимку експлуатувати батарею ? Ось нині в старій батареї є 25 із 60 - для літніх пусків вистачало , а як стало прохолодно то вже ні .

Олександр 1968

Цитата: Василь1983 від 05 Грудня 2020, 19:09:16
Нещодавно взяв Westa Premium Ca/Ca 65А-г , а старий взявся для експерименту відновити провівши десульфатацію . Ще не знаю скільки вийде відновити ємності , але є питання - з якою залишковою ємністю можна не ризикуючи взимку експлуатувати батарею ? Ось нині в старій батареї є 25 із 60 - для літніх пусків вистачало , а як стало прохолодно то вже ні .
Якщо старий теж по технології кальцій-кальцій то для повного відновлення потрібен одяг шамана,великий бубен,свята вода,карти таро та інші інгредієнти.Результатом буде прибуток в розмірі десь 200гривень(ціні здачі на брухт)Пкрквірено особисто на акб inci acu ca/ca

Toris

#274
У мене старий-древній напівкальцієвий "Исток" на 45 А*г. Струмом 4 А заряджається десь до 2 годин, з чого роблю висновок про залишкову ємність не більше 10 А*г. Не знаю, скільки ампер зарядки дає наш генератор, але якщо взимку раз на тиждень їздити на 70-100 км, то цей акумулятор, виходить, взагалі ніколи не треба підзаряджати стаціонарною зарядкою. У всякому разі в перший рік володіння у мене не було проблем по акумуляторній парафії.

За наступні два роки володіння авто разів кілька садив акум до 8...10 В (увімкнена магнітола на вихідні, проблеми з трамблером, стартером і т.п.). Після таких зальотів заряджаю "розумною" зарядкою "Аида-11", у ній є автоматичний режим і вона сама визначає, коли завершувати зарядку і переходити у режим збереження. Виставляю 1...2 А, перемикаю в автоматичний режим і йду спати. До ранку усі режими завершаться.

Такий дохленький акумулятор заводить славутку цілий рік без проблем, навіть при -20°С. У мене обслужений стартер і непогані мастила у двигуні, двигун заводиться легко, якщо не дуже холодно. Кожну зиму збираюсь купити новий акумулятор і кожну зиму якось обходиться.

Років зо два тому пробував десульфатувати "комп'ютерні" акумулятори малими струмами та дистильованою водою. До сраки все. Здав акумулятори на кілограми.

Також трохи погвалтував славутівський "Исток": розряджав і малим струмом повільно заряджав - так кілька циклів. Теж до сраки.

Олександр 1968

Останнім часом на ринку продають ca/ca акб з оглядовими пробками(в мене такий),типу уніфіковані корпуси.Недавно був таврон з проблемним запуском двигуна.Однією з проблем була сівша в дупу батарея.Короткі прбіжки по місту і т.д.Поставив на зарядку.Коли напруга досягла 14,3 при  струмі десь ампер зо два,вирішив подивитись всередину.Блін а там починається буль-буль!А це ж кальцієва батарея!Вона повинна закипати десь до 15,8-16,4вольта.Акб нова ,,веста,,мабуть там тільки наклейка з кальцієвою начинкою.А потім люди жаліються.

Vitaliy.

Цитата: Василь1983 від 05 Грудня 2020, 19:09:16з якою залишковою ємністю можна не ризикуючи взимку експлуатувати батарею ?
У меня было давно, машина ночевала во дворе, зима была тогда умеренно морозная, если за первые 3 секунды не запустил, то резко сдыхала. То есть сперва крутила как бы бодро, а потом сразу резко мёртви бджёлы не гудуть. Так же если постоять с габаритами 3 минуты, то тоже не запустить было.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

У мене новий стоїть то х ним все ясно. А старий на 25А фаербол  з 20% ємності має ще 1/3 пускового струму і папу раз смикне. В морози такий возю з багажнику і дроти для прикурювання. Дешевий стартовий пристрій вийшов. Рятував не раз і мене і інших.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 05 Грудня 2020, 20:24:25
Цитата: Василь1983 від 05 Грудня 2020, 19:09:16
Нещодавно взяв Westa Premium Ca/Ca 65А-г , а старий взявся для експерименту відновити провівши десульфатацію . Ще не знаю скільки вийде відновити ємності , але є питання - з якою залишковою ємністю можна не ризикуючи взимку експлуатувати батарею ? Ось нині в старій батареї є 25 із 60 - для літніх пусків вистачало , а як стало прохолодно то вже ні .
Якщо старий теж по технології кальцій-кальцій то для повного відновлення потрібен одяг шамана,великий бубен,свята вода,карти таро та інші інгредієнти.Результатом буде прибуток в розмірі десь 200гривень(ціні здачі на брухт)Пкрквірено особисто на акб inci acu ca/ca
Моїй весті преміум 50а вже 10-ий рік пішов, один-два рази на рік проводжу десульфацію і вона крутить як нова. Зараз стоїть вже другий тиждень на спеціальній зарядці, сьогодні їздив, то стартер вже крутить дуже швидко, двигун запускається моментально, а я все думав що поправити в прошивці, а то виявляється треба добрий акумулятор. На пластинах ще є залишок сульфату, то думаю ще з тиждень потримаю. Перед зарядкою щільність була 1,23 днями міряв то вже було 1,27.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Це у вас поріг малий за рік. Як я розумію 5 000 за рік і не кожен день, то і служить акб 10 р, а коли в середньому по 12 000 км в рік і відпочиває авто тільки на вихідні і не в кожні, то акб служить в середньому по 4 р і заряжай-розряджай більше 5 - 10 а*год не добавляться з любим бубном.
Стоїть на лоджії на підстраховці і заряджаю раз в півроку, потім цей здаю і маю скидку, що на авто на лоджію, новий в авто.
Так повторюється кожні 4 роки. АКБ завода Іста і Веста.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ivan1988

У моего коллеги по работе аккумулятор тоже 10 лет прослужил на Приоре. Но за эти 10 лет Приора прошла около 20 тыс. км. Аккумулятор не знал что такое мороз, так как автомобиль был чисто для летних поездок, а зимовал аккумулятор в погребе на даче. Перед каждым запуском минут 15-30 подзаряжался от зарядного. Ну и так во время простоев постоянно заряжал его.
На прошлой недели приезжал родственник на своей недавно купленной Skoda Superb 2016 г. Попросил чтобы я ему отключил в мозгах опцию "Старт-стоп". Я ранее не слышал о такой хрени. Оказывается в Европе озабоченные экологией придумали чтобы при каждой остановке автомобиля двигатель останавливался, а при трогании запускался. Даже не знаю сколько времени аккумулятор прослужит в таком режиме, если ездить по городу.

Romka

Слышал около 3х лет... И для старт-стоп придумали модернизированные акб типа гелиевые+еще что-то и цена на них 2х.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

User2108

Для "старт/стоп" систем тулять EFB і AGM акумулятори, ціна на батарейки від 2ххх грн стартує, в залежності від виробника. Ці АКБ нормально переживають таку ситуацію, інша справа, що неї потрібно звикнути, а для нормального водія (не їздюка) стан, коли на світлофорі чи у пробці глохне двигун трохи висажує.

Володимир

Цитата: Romka від 06 Грудня 2020, 19:47:26
Це у вас поріг малий за рік. Як я розумію 5 000 за рік і не кожен день, то і служить акб 10 р, а коли в середньому по 12 000 км в рік і відпочиває авто тільки на вихідні і не в кожні, то акб служить в середньому по 4 р і заряжай-розряджай більше 5 - 10 а*год не добавляться з любим бубном.
Стоїть на лоджії на підстраховці і заряджаю раз в півроку, потім цей здаю і маю скидку, що на авто на лоджію, новий в авто.
Так повторюється кожні 4 роки. АКБ завода Іста і Веста.
Я думаю що мій режим їзди швидше вбиває акумулятор ніж коли б я їздив багато, якби я не робив би десульфацію пластин, то думаю 4-ту зиму він не пережив би. Бо коли літом їзджу багато, то акумулятор живе, а як тільки но приходить осінь він різко починає втрачати ємність, в мене в голові починаються думки який купити на заміну, але роблю десульфацію і він знову переживає чергову зиму.

Мені веста подобається тим, що коли він навіть сідає, то він стартер крутить хоч і повільно але довго без просідання обертів доки не запустить двигун, для прикладу попередній віват, з кожним обертом крутив повільніше і двигун міг не запустити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Володимире, а яким методом Ви проводите десульфатацію? Високовольтним імпульсним "довбанням" чи щось м'якіше?