Обережно, не дай бог таке на швидкості!!!

Автор ВКБ, 05 Жовтня 2015, 10:09:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

$lavka

Цитата: ВКБ від 09 Жовтня 2015, 13:11:21
Поставил усилиные разборные со штоком 22мм от вставки 2110, шток имеет больше ходу на 30мм примерно, домкрата еле хватает что бы задрать колесо. Радуе, рычаг трапеци из стальной поковки - кованый.

ОСВ которые ? Если да , то потом чет толковое от Ланоса внутрь пихнуть можно будет .
Костя , кинь свои телефоны мне в личку , а то я свой с номерами пролюбил .

Андрей

Після побаченого треба собі дренажні отвори зробить та смазки туди залить

Яр Мариуполь

Стаж вождения первого своего авто с 15 февраля 2021:)
На скутере, с октября 2019-го.

Romka

Цитата: Андрей від 14 Жовтня 2015, 20:16:19
Після побаченого треба собі дренажні отвори зробить та смазки туди залить
Там не от коррозии треснуло.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Тріщина була і схоже в місці вирубки при операції штамповки полуважіля. З краю 1..1,5 см поржавіло в тріщині.
Конструкція така підвіски що велядо давно, кілометрів з 4, але кувирок авто не зробило. Цікава якась автостабілізація вийшла, продумано так чи що  :dunno: Виявилось при різькому маневрі на малій швидкості. На великій якось самовстановлюється і рулив я виявляється лише правим )) :facepalm: Я б сказав надійна конструкція ))
Вазівськв стійки місяць проходили, досі валяються в гаражі, потекли по манжеті і поршню, пробились короче.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 01 Березня 2021, 12:42:48при операції штамповки полуважіля.
Продивився в інеті амортизатори АГАТИ передні. Виходить, що в них у всіх (стандарт, спорт, екстра...) цей ричаг штамповка ? з двох половинок і проварена?
А в яких же тоді не штамповка?
Цитата: ВКБ від 05 Жовтня 2015, 15:30:58тільки з кованим річагом.
чи буває коване?
Чи тут йдеться не про той ричаг?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vitaliy.

Цитата: ВКБ від 05 Жовтня 2015, 10:09:35Ще за 10 км відчуваю, що авто перестає слухатись керма
Что ж Вы ще 90 км не протягнули? Щоб кругда цифра була? :)
Косты, не кажется странным, що анжинер забивает болта на машину, точнее на безопасность машины, ездячи аж целых!!! 10 км с гуляющим рулевым?
Цитата: ВКБ від 05 Жовтня 2015, 15:30:58Тепер заказую тільки з кованим річагом.
По индивидуальному заказу, с Запорожья, откованого руками молодой девственницы в полнолуние да и в высокосные 29 февраля? :)
У меня такое было раз, думаю шо оно вихляет? Подёргавши шо надо увидел полуотвалившийся конец рычага, малым ходом поехал в гараж, но на территории гаражей таки вырвало. Поднялся в гараж, переоделся, вернулся, снял саму стойку (по развальным болтам), выпресовал остаток с рулевым наконечником, в гараже заварил и усилил, поставил обратно. Поездил некоторое время, купил на разборке сам корпус, переменял содержимое разборной стойки, перелил жидкость (своеобразно пахнущая), собрал до кучи.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: vladishtm від 01 Березня 2021, 19:47:49
Цитата: ВКБ від 01 Березня 2021, 12:42:48при операції штамповки полуважіля.
Продивився в інеті амортизатори АГАТИ передні. Виходить, що в них у всіх (стандарт, спорт, екстра...) цей ричаг штамповка ? з двох половинок і проварена?
А в яких же тоді не штамповка?
Цитата: ВКБ від 05 Жовтня 2015, 15:30:58тільки з кованим річагом.
чи буває коване?
Чи тут йдеться не про той ричаг?
LSA, на вигляд наче кований.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ


Віталя що ти мелиш, якщо я їзав в потоку авто і гульба  керма була раптова і не так то і помітна при їзді прямо, і лише при маневрах бок виліз. Думай що на сміх піднімаєш. З того часу на сто не їздю, а славута виявилась надійне авто яке навчило як треба обслуговувати. І це після проходження огляду оплатно сталось
От дійсно толку від техогляду.

**
Да, то кований на фото.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитата: ВКБ від 02 Березня 2021, 08:37:38я їзав в потоку авто і гульба  керма була раптова і не так то і помітна при їзді прямо
Прямо оно никак небыло. Руль немного изменился, и была б тянучка руля при газ в натяг или при торможении двигателем.
Цитата: ВКБ від 02 Березня 2021, 08:37:38Думай що на сміх піднімаєш.
А разве не смешно самому себе, Вы инженер, кучу научных цифр знаете по железу, а вели за рулём как мальчишка- едет пока едется, и дажеи не задумались, что с машиной что то не то.  А машина Вам дала шанс, немного проехать с поломкой. Но лучше б если это было уже после оглядывания наконечников, и езде домой на малой скорости, или в крайнем случае на буксире, медленно, избегая средних и сильных торможений и кручения рулём.
Цитата: ВКБ від 02 Березня 2021, 08:37:38З того часу на сто не їздю,... І це після проходження огляду оплатно сталось
 От дійсно толку від техогляду.
Техосмотр в любом случае до лампочки, в таком виде как он есть. Да и многое он не покажет.

Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

vladishtm

Цитата: Володимир від 02 Березня 2021, 08:34:37LSA, на вигляд наче кований.
Зрозуміло, що і в ливарні може бути брак. Але можливо на такій поверхні простіще побачити тріщину (по їржі і т.п.), якщо чистенько протерти цей ричаг. І контроль нормальний ще на заводі можливий ультрозвуком (прямо на конвейєрі при бажанні) А оте пустотіле і зварене з двох половинок з единою метою зменшити розход бабла і збільшити маржу - це гіменце 100%. З таким запросто можна вкотити в остановку з людьми, в місті, в жвавому потоці. А там ще хто зна який метал, яка сварка у виробників з такою совістю. Воно і на заводі може контролюватись тільки візуально апріорі.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Stick2

Цитата: ВКБ від 05 Жовтня 2015, 10:09:35
Отака пригода сьогодня сталася в 8,00 вранці. Ще за 10 км відчуваю, що авто перестає слухатись керма, руль стало перекашувать на 10 градусів туди сюди. Подумав що клема рельової рійки ослабилась чи в шліцях ослабло, чи розкрутився наконечник від тяги з рейки. Але що тріснуло вухо трапеції передньої правої стійки - і гадки не мав!!! Жесть. Буду аналізувати дефект. Як так могло статись, якщо навантаження там невелике. Н ями траплялись звісно.
Ваша думка цікава.
Це ппц, в мене ковані типу ОСВ

Алекс

Здоровенькi були,хлопци!Слава Украине,героям Слава!
Ось така фуйня трапилась вчора и в мене ...Тiлькi катастрофически в принципе ,блеать/нафуй
Благо,шо на пустой технологической дороге,где 4х осевые монстрики тягають щебень и прочую пое бень ..
Так вот воно себе обозначало , как-то,я погрешил на сайлентблок,и то -с определённой долей фантазии , наверное...я ж лечь не могу не под машину,ни под любимую женщину даже  :wacko:
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Алекс

Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Алекс

Как видно,оно сгнило .. ну .там и пороги и т д и тп Ну хоть и стыдно и прискорбно,н о на виду
Так мотайте пацаны на ус или на шо принято мотать
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328