Вариатор УОЗ для ГБО

Автор Nemetsss, 14 Грудня 2015, 11:14:06

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

igo61

Цитата: KOT від 11 Квітня 2020, 14:08:29
А у нас действую совковые нормы, также как и по размещению газового баллона, который размещают где и как хотят, а потом в ГАИ это и узаканивают
Вот это и есть основная причина, почему я не стал ставить ГБО. Плюс, мой тесть на "москале" с коряво установленным ГБО чуть не отравил газом мать моей жены. Это тоже стало преградой для газификации дракара.
:thank_you:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Хто мав справу з УЗО, на який максимальний кут можна задрати в цьому девайсіі?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 13 Квітня 2020, 09:06:04
Хто мав справу з УЗО, на який максимальний кут можна задрати в цьому девайсіі?
здаэться до 60%
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Ваз 21053 у Вас стоїть такий варіатор? Як відчуття по коефіцієнту корисної дії в т.ч. окупності?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

 :ok: все работает отлично через ноут если что сам коректирую 3 - D   графики угла опережения, в комплекте к прибору идет и программа... шнур докупил за 120 грн и все в шеколаде.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Ваз 21053,  прога під блютуз адаптер є для додатку андроід?  Різницю в розході відчув?  Який кут над бензиновим по газу?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Різниця дуже відчутна , программа підходить під будьяку вінду, можливо що на сьогоднішній день щось і з блютузом пидумали, Я брав рік назад - якщо не більше.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

#52
 Відмінність є до і після динаміка/розхід?  Те що цяцька через вінду то добре, але не то є її мета.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Я і кажу що РІЗНИЦЯ ДОСИТЬ ВіДЧУТНА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :hysterics: :hysterics:, як по динаміці, так напевне - і по витратам, хоча це Я особливо ніколи не контролюю, бо 90 % часу їжджу на газу а інколи дуже швидко, в порівнянні із звичайним кволеньким пересуванням, короче, економія не моя фішка. А що, не зрозуміло що на відміну від машини без варіатора, різниця в витраті палива має існувати? На користь автомобіля з правильним для газу кутом запалювання? :wallbash: :wallbash:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

до речі динаміка регулюється-контролюється за допомогою програми що йде з варіатором, записуєш графік розгону і корегуєш кут запалювання - в ручному режимі якшо хочеш , а можех взяти вже готову карту, що також іде з програмою і підкоректувати під своє авто, згідно онлайн-графіків розгону.... короче довго пояснювати, давай якось конкретніше :psih:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Зрозумілий принцип його роботи і взаємодії з бензомозком і двз. Питання таке: на скільки максимально Ви збільшували значення кутів випепедження?!
І друге,  нуль я так поняв то бензо кут + доданий газо чи у нього своє значення від 0 до ...?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 15 Квітня 2020, 08:31:43
Зрозумілий принцип його роботи і взаємодії з бензомозком і двз. Питання таке: на скільки максимально Ви збільшували значення кутів випепедження?!
І друге,  нуль я так поняв то бензо кут + доданий газо чи у нього своє значення від 0 до ...?
Від нуля можна міняти значення як в + , так і в -, причому пишуть що можна зафіксувати два значення - зробити так би мовити два режима, але Я використовую тільки один.
   макимальне значення на яке Я міняв 16 градусів але не газував сильно, - чисто єксперементував, далі авто просто могло б попасти в детонаційний єфект тому, на більше не ризикнув.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Це добре що є регулювання та дворежимка. Дворежимку як перемикати? Лише через комп чи є вихід на пепемикач гарячий?
Як показав мій дослід на холостому - до 45 градусів норм, а при прогазовці тим більше бо оберти ростуть і кут в допустимому практичному значенні. Якщо мікас  зменшує кут не тільки при дизельній детонації надтиску в ВТМ, а і по відслідковуванні таблиці кут/оберти / ТИСК В РАМПІ, тобто коли оберти невисокі а дросельна на 100% відкрита, то мікас сам має зменшити кут ...інакше недоматематика мікасу..спасає датчик детонації. Ненапрасно є вакуумна трубка в карбюраторних яка при збільшенні тиску (повний газ) за умови малих обертів зменшує кут до нуля.

Тобто я на 950 обертах при нормальній суміші завалив кут на 45 градусів і спостерігав що йде економія 10-15 палива для роботи на хх. То про що мова...:)) На інших режимах буде до 20% зменшення. Це говорить лише про збільшення ккд процесу горіння і механічного перетворення.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 16 Квітня 2020, 08:51:16
Це добре що є регулювання та дворежимка. Дворежимку як перемикати? Лише через комп чи є вихід на пепемикач гарячий?
Як показав мій дослід на холостому - до 45 градусів норм, а при прогазовці тим більше бо оберти ростуть і кут в допустимому практичному значенні. Якщо мікас  зменшує кут не тільки при дизельній детонації надтиску в ВТМ, а і по відслідковуванні таблиці кут/оберти / ТИСК В РАМПІ, тобто коли оберти невисокі а дросельна на 100% відкрита, то мікас сам має зменшити кут ...інакше недоматематика мікасу..спасає датчик детонації. Ненапрасно є вакуумна трубка в карбюраторних яка при збільшенні тиску (повний газ) за умови малих обертів зменшує кут до нуля.

Тобто я на 950 обертах при нормальній суміші завалив кут на 45 градусів і спостерігав що йде економія 10-15 палива для роботи на хх. То про що мова...:)) На інших режимах буде до 20% зменшення. Це говорить лише про збільшення ккд процесу горіння і механічного перетворення.
Задавайте питання по одному а то Я в цій Вашій каші не второпаю , про що відповідати, про перемикання так воно здійснюеться кнопкою...
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

#59
То ж не сказано, а навіть написано :)). Послідовно все зрозуміло про що питаю, де просто думка.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.