Проблема з пічкою!!! Допоможіть замерзаю!!!

Автор Анатолий, 27 Грудня 2015, 09:05:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юра

Продаю деревяные кровати из натурального бука, производитель Эстелла.

JeepKa

двонив тут на одну точку, автовазгурт))) ДААЗ на таз2108 -350грн. завтра заїду погляну...
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

YUKON


Юра

В отзывах пишут что сборка кооперативная, а соты ДААЗ. Не знаю верить или нет.
Кто купит ДААЗ то вылаживайте фото для сравнения.
Продаю деревяные кровати из натурального бука, производитель Эстелла.

JeepKa

поки доїхав за ним ціна трохи євроінтегрувалася }-)
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

JeepKa

шось воно в нехоче приєднуватись в одному повідомлені
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

Володимир

Цитата: JeepKa від 30 Вересня 2016, 22:01:38
поки доїхав за ним ціна трохи євроінтегрувалася }-)
І як гріє пічка з таким радіатором?

Днями вирішив поміряти ти температуру на радіаторі збоку в салоні. Двигун працює на холостому, кран пічки відкритий повністю, то 1/3 боковини зі сторони потрубків гаряча що з верху що знизу, а решта 2/3 тепла. Схоже що турбуляторів в заводських радіаторах таки нема, і рідина іде шляхом найменшого спротиву, тим більше що форма боковини така що направляє потік в трубки на початку радіатора. Виходить що задача турбуляторів не тільки перемішувати рідину, а ще і вирівнувати потік між трубками.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Григорий

Мені приходилось міняти три радіатори пічки завдяки "хорошому" тосолу, тепер у мене стоїть стоковий Б\У бог зна яких років і гріє дуже добре  з тими що ставив раніше нові не зрівняти хотя коли розбирав проблемні то в трубках "лапша" кручена була.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Володимир

Цитата: Григорий від 14 Листопада 2017, 17:35:23
Мені приходилось міняти три радіатори пічки завдяки "хорошому" тосолу, тепер у мене стоїть стоковий Б\У бог зна яких років і гріє дуже добре  з тими що ставив раніше нові не зрівняти хотя коли розбирав проблемні то в трубках "лапша" кручена була.
В мене як була таврія 93 рв і в пічці стояв радіатор ще з лейбою Made in USSR, то в мороз по трасі через 10 хвилин підошви в капцях плавились, а в славуті ніколи жари не було. Навіть зараз замітив що на чуть відкритому крані пічки, пічка гріє краще ніж на повністю відкритому.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Серёга

Поставил улитку с ВАЗ 2108 она получилась посредине, видел по бокам как только не закрывают отверстия но я незакрывал, воздуху проходить теперь ничего не мешает, по трассе я забыл что такое включить вентилятор жарища в салоне

П.с.  хотел картинку вставить но тут что то невставляеЦЦо
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Sergik32

так по трасі і нічого не треба включати, гріє гарно, на всю як відкрити то жарища, а якщо мороз то перед радіатором можна картонку поставити, то карлсон тоді майже не виключається, ставлю на 2/3 площі.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Серёга

Цитата: Sergik32 від 15 Листопада 2017, 00:27:15
так по трасі і нічого не треба включати, гріє гарно, на всю як відкрити то жарища, а якщо мороз то перед радіатором можна картонку поставити, то карлсон тоді майже не виключається, ставлю на 2/3 площі.

Ну при родной конструкции надо было ехать от 60 км/ч чтоб поток начал обдувать сам, а тут уже при любом движении так дует.
Зимой тоже картонку ложу если на дальняк езжу, закрывает полностью радиатор но там посредине чуть сбоку есть отверстие с пачку сигарет.

П.с. нашел фотку плохого качества но думаю будет понятно

Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Sergik32

а як дує коли включаєш вентилятора, краще обдуває скло і на ноги?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Серёга від 14 Листопада 2017, 23:41:36
Поставил улитку с ВАЗ 2108 она получилась посредине, видел по бокам как только не закрывают отверстия но я незакрывал, воздуху проходить теперь ничего не мешает, по трассе я забыл что такое включить вентилятор жарища в салоне

П.с.  хотел картинку вставить но тут что то невставляеЦЦо
Я на таврії також ставив вентилятора від ваз-2108, самотьоком він дійсно має більшу прохідність, і по трасі підошви плавились, але такий плюс тільки якщо не подавати на нього живлення, бо сам вентилятор на виході має дуже вузький і швидкий потік повітря, а так як він дуже близько до ратіатора то основна маса повітря пролітає через радіатор у вузькій ділянці не встигаючи нагріватись. Особисто в мене при працюючому моторчику ще в ноги йшло тепле повітря, а на верх йшло холодне.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну на швидкості то вентилятор і не потрібно, мене більш цікавить як коли машина стоїть і його вмикнути, щоб вікна не потіли, навіть якщо і прохолодним на вікно дує при закритій нижній кришці, потік повітря більший ніж у стоковій ставуловській?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0