Срочная помощь с системой охлаждения!

Автор Сергей, 02 Січня 2016, 08:40:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

Ну я вже замовив з заза, але там вставка 83, походу вани такі пхають. Патрубки вже підключу по ходу п'єси, там в комплекті є 2 патрубки, то їх і поставлю, буде хреново то перероблю під нивовські шланги. да я сарю шо можна було і з люлюмінія виточити собі корпус і остальне самому доробити, на ОЛХ продають корпус за 140грн, коротше поспішив я з замовленням, але вже замовив то нема чого жаліти, зроблю і все.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Сержик, в мене від того комплекту, що ти замовив, використовується лише проставка і то з врізаним штуцером на малий круг та металічні трубки. Всьо. Лійку залишив рідну ( отвір від датчика заглушив болтом і на "ступєньці" шабером зробив виборку під термостат - коли притулиш термос, то будеш бачить де вибирать ).  Все остальне продав на ОЛХ ( лійу - якість лиття на ній гамняна, хоча лійка ходила б, і термос, бо він на 83).
Вихід з малого круга підключаєш в тріник ( обігрів дросселя, вихід з розшир. бачка, вхід у флейту ) замість товстого шланга, що йде з розширітєльного бачка, а шланг з розширітєльного бачка врізаєш через тройнік, що треба придбати на базарі на 18 мм наружний діаметр в обратку пічки . Всьо. Все працює - ідеально ! Заміна термоса на літо чи зиму займає максимум - годину - це зі зливанням та заливанням охлаждайки по методу Бузяна.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

ну може троха і поспішив, да хрін з ним, зроблю, там фоток є в неті повно. А от про злив тосола по Бузяну то вже призабув, в 2-х слован напомни.
А чого міняв патрубки на пічку місцями?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Цитувати виділенеА от про злив тосола по Бузяну то вже призабув, в 2-х слован напомни.
при зливанні - скидуємо з бачка тонкий шланг і качаємо в бачок повітря при цьому підставивши до тонкого шлангу каністру 5 л. Зливаємо поки не піде повітря з тонкого шлангу. Виллється приблизно 3,5 - 4,0 л тосолу.
Заливка в зворотньому порядку - в бачок заливаєш тосол і качаєш повітря в бак через той же штуцер. По мірі необхідності додаєш тосолу до баку. Трубка при цьому повинна також бути в направлена в каністру, бо буде частково виходить з неї тосол.
  Ну масаж патрубків - то понятно. Шланги на пічці не забудь підключить як положено.
В старих тавріях підключено так як на схемі - подача внизу, обратка зверху, бо обратка заходила в саксофон біля пічки.
В нових версіях саксофона, подача і обратка на пічці поміняні місцями, так як так зручніше і краше лягають патрубки до пічки. Але можливе завоздушення пічки.
Я в себе робив так, як на схемі - подача знизу, саксофон не міняв. Працює відмінно.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

О, згадав, категорично благодарен
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ZaVa від 08 Квітня 2016, 13:11:00
Рік назад замовляв там зап частини, то було все в порядку.
Саме трудніше при заміні - викрутить шпильки ( я обидві обірвав ).
Я одну обірвав, нам напевне шпильки на якомусь різьбовому герметику, краще зразу їх чимось прокалити, або хоча б монтажним феном добре прогріти, бо я коли викручував то вже була осінь і двигун був холодним.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

А зачем такие манёвры со слитием и залитием, и компрессором ещё дуть? Оно прекрасно сливается самотёком, так же самотёком и заполняется, и без массажа патрубком. У меня родная схема без колхозинга.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Max 55

Уже не Петросян не Задорнов не прет, время нынче другое и МЫ другие